Bouwjaar | 11-05-2017 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 111.493 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.498 cc |
Vermogen | 128 kW (174 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 11-05-2017 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 111.493 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.498 cc |
Vermogen | 128 kW (174 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Synyco BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Leeuwarderweg 10 |
Postcode | 8801 BV |
Plaats | Franeker |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)517 - 392222 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.synyco.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jan. 2015 - feb. 2018
Technische informatie
Koppel: 235 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 60 liter
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 198 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 482 x 184 x 161 cm
Wielbasis: 275 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.573 kg
Laadvermogen: 527 kg
GVW: 2.100 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Beige
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 161 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik in de stad: 8,7 l/100km (1 op 11,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6 l/100km (1 op 16,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Algemene staat: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: Autotrust garantie (6 maanden)
Voor de echte autoliefhebber hebben wij deze prachtige, complete en uiterst betrouwbare Subaru Outback 2.5i AWD Premium automaat ingeruild. Volledig onderhouden, de laatste servicebeurt is uitgevoerd op kilometerstand 96.954.
Waarom een Subaru Outback? Omdat het een auto is die alles kan, maar daar niet mee te koop loopt. Wie niet beter weet, denkt dat de Outback een heel gewone stationcar is. Parkeer de Outback echter naast een stationcar van een willekeurig ander merk en het verschil wordt snel duidelijk. De Outback is een stuk steviger gebouwd en staat hoger op de poten. Dat wil zeggen: de Outback is niet alleen hoger, maar heeft ook meer bodemvrijheid. Subaru kiest voor een "boxermotor". Dit betekent dat de cilinders niet staan, maar liggen. Het grootste voordeel hiervan is dat het zwaartepunt van de auto lager komt te liggen en dat komt het weggedrag weer ten goede.
Als vanouds is Subaru's belangrijkste troef op het gebied van veiligheid "All Wheel Drive" ofwel vierwielaandrijving. Door alle wielen individueel aan te drijven wordt het wringen van banden in snelle bochten voorkomen (de binnenste wielen leggen een kleinere afstand af dan de buitenste en dienen dus een andere snelheid te draaien). Mede dankzij de forse bodemvrijheid (200 mm) kan de Outback worden gebruikt voor licht off-road rijden. Met een druk op de "X-Mode" knop worden de gasrespons en het karakter van de anti-slip regeling zo aangepast dat de Outback verder komt dan zomaar een vierwielaangedreven personenauto.
o.a. voorzien van: schuifdak, trekhaak, beige lederen bekleding, adaptive cruise control, 18 inch lichtmetalen velgen, getint glas, xenon verlichting, Harman Kardon Audiosysteem, elektrische achterklep, elektrische voorstoelen, stoelverwarming, vol automatische airco, camera, keyless, navigatiesysteem, etc..
= Bedrijfsinformatie =
Proefrijden in uw eigen omgeving? Past het u niet naar Friesland af te reizen? Geen probleem! Wij komen graag naar u toe. Waar u ook
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Subaru Outback | Doe maar gewoon, ...
Bij Subaru ligt de nadruk op techniek en veiligheid. De meest geavanceerde techniek en veiligheidssystemen die Subaru in huis heeft gaan uiteraard naar het topmodel: de Outback. Wat staat de koper te wachten bij de vijfde generatie van de Outback? Elektrische aandrijving? Plug-inhybrides? Augmented reality? Zelfrijdende functies?
De Subaru Outback is een stationcar met de ruimte, terreinvaardigheid en helaas ook het weggedrag en verbruik van een SUV. Conventionele techniek voor wie niet gediend is van elektrificatie.
Plus
- veiligheid boven alles
- ruim en praktisch
- ook bruikbaar in (licht) terrein
Min
- kostbaar vanwege hoge CO2-belasting
- Apple CarPlay valt regelmatig uit
Conclusie
Welke nieuwe technieken introduceert de Subaru Outback? Op een camera met gezichtsherkenning na bijzonder weinig! De afwezigheid van (half) elektrische aandrijving, een automatische piloot of een gecomputeriseerde bediening ziet Subaru namelijk als sterke punten.
Inmiddels zijn vrijwel alle concurrenten (deels) elektrisch aangedreven en grotendeels digitaal te bedienen. Subaru richt zich met de Outback op de klanten die daar allemaal niet van gediend zijn. In plaats daarvan ontwikkelt Subaru bestaande techniek door om de Outback zo betrouwbaar en vertrouwd mogelijk te maken. Dus geldt voor de vijfde generatie van de Outback meer dan ooit tevoren: doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.