Bouwjaar | 16-07-2004 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 158.953 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.457 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
€ 7.945,-
Algemeen
Bouwjaar | 16-07-2004 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 158.953 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.457 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto van der Krogt |
Contactpersoon | A.A.M. van der Krogt |
Adres | De Vierde Hoeve 31 |
Postcode | 2676 CP |
Plaats | Maasdijk |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 24566786 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autovanderkrogt.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 4 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 215/60 R16
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 197 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 473 x 173 x 155 cm
Wielbasis: 267 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.415 kg
Laadvermogen: 555 kg
GVW: 1.970 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 203 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,5 l/100km (1 op 11,8)
Brandstofverbruik in de stad: 11,6 l/100km (1 op 8,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Voor de Subaru liefhebber, een nieuw in Nederland geleverde Outback 2.5 Comfort voorzien van automaat. Auto is afkomstig van 2e eigenaar en volledig onderhouden. Deze Subaru verkeert in goede staat met hier en daar een gebruikersspoor. 4x4 aandrijving, dus prima voor de caravan of wintersport. Auto is o.a. voorzien van stuurbekrachtiging, audio, airco, trekhaak, LM velgen, centrale portier vergrendeling, open dak, alles dragers, cruise control en mistlampen. APK geldig t/m 16 juli 2025. Distributieriem is vervangen bij 156.134 km, bij 158.148 km is er nog een grote beurt uitgevoerd. Boekjes, facturen en reservesleutel zijn aanwezig. Wij zijn lid van de stichting Nationale Auto Pas. Vraag naar de inruilmogelijkheden, elke aankoopkeuring mogelijk. Rijklaarprijs inclusief tenaamstelling, u betaalt GEEN afleveringskosten !!!!! PIN aanwezig. Bezoeken kan vrijwel altijd maar wel op afspraak, graag vooraf even bellen omdat wij niet altijd aanwezig zijn. Vraag ook naar onze VOORDELIGE autoverzekeringen !! Altijd 50 occasions op voorraad !!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Subaru Outback | Doe maar gewoon, ...
Bij Subaru ligt de nadruk op techniek en veiligheid. De meest geavanceerde techniek en veiligheidssystemen die Subaru in huis heeft gaan uiteraard naar het topmodel: de Outback. Wat staat de koper te wachten bij de vijfde generatie van de Outback? Elektrische aandrijving? Plug-inhybrides? Augmented reality? Zelfrijdende functies?
De Subaru Outback is een stationcar met de ruimte, terreinvaardigheid en helaas ook het weggedrag en verbruik van een SUV. Conventionele techniek voor wie niet gediend is van elektrificatie.
Plus
- veiligheid boven alles
- ruim en praktisch
- ook bruikbaar in (licht) terrein
Min
- kostbaar vanwege hoge CO2-belasting
- Apple CarPlay valt regelmatig uit
Conclusie
Welke nieuwe technieken introduceert de Subaru Outback? Op een camera met gezichtsherkenning na bijzonder weinig! De afwezigheid van (half) elektrische aandrijving, een automatische piloot of een gecomputeriseerde bediening ziet Subaru namelijk als sterke punten.
Inmiddels zijn vrijwel alle concurrenten (deels) elektrisch aangedreven en grotendeels digitaal te bedienen. Subaru richt zich met de Outback op de klanten die daar allemaal niet van gediend zijn. In plaats daarvan ontwikkelt Subaru bestaande techniek door om de Outback zo betrouwbaar en vertrouwd mogelijk te maken. Dus geldt voor de vijfde generatie van de Outback meer dan ooit tevoren: doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.