Bouwjaar | 26-01-2007 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 250.978 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.457 cc |
Vermogen | 169 kW (230 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 26-01-2007 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 250.978 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.457 cc |
Vermogen | 169 kW (230 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Mario van der Helm |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Sniepweg 13A |
Postcode | 2742 AR |
Plaats | Waddinxveen |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 13183820 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | autobedrijfmariovanderhelm.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Constructiejaar: 2007
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 60 liter
Acceleratie (0-100): 5,9 s
Topsnelheid: 230 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4465 x 1740 x 1440 cm
Wielbasis: 253 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.385 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.485 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Interieur: black, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 244 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10,3 l/100km (1 op 9,7)
Brandstofverbruik in de stad: 14,4 l/100km (1 op 6,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Onderhoud, historie en staat
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Nieuwe apk keuring bij aflevering.
= Bedrijfsinformatie =
*Hoewel onze advertentie met de grootst mogelijke zorgvuldigheid wordt onderhouden kunnen gebruikers van deze advertentie geen rechten ontlenen aan of aanspraak maken op de juistheid en volledigheid van de inhoud. Opties die van doorslaggevend belang zijn binnen uw besluitvorming kunnen door u worden nagevraagd ter bevestiging aan ons of worden ervaren tijdens een proefrit en/of bezichtiging.*
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Subaru Impreza | Terug van weggeweest
De Impreza is sinds 1992 het gezicht van Subaru in Nederland. Deze middelgrote Subaru dankt zijn succes deels aan de sportieve prestaties en deels aan de hoge mate van veiligheid. Maar na 2011 werd het stil. Wel was er een sportwagen die historische banden had met de Impreza, maar geen betaalbare gezinsauto. Met de komst van de vijfde generatie is de Impreza weer terug in Nederland. Is de Impreza een aanwinst voor de markt?
De Subaru Impreza onderscheidt zich van andere middelgrote auto's met superieure rijeigenschappen en een rijke uitrusting. De 1.6 motor met CVT bak presteert matig en heeft een hoog verbruik.
Plus
- uitstekend weggedrag
- veel aandacht voor veiligheid (actief en passief)
- rijke standaarduitrusting
Min
- matige prestaties, hoog verbruik
- zeurderig geluid CVT
- kostbaar in aanschaf en gebruik
Conclusie
Na enkele jaren van afwezigheid is de Subaru Impreza terug op de Nederlandse markt. Of dat een aanwinst is, is sterk afhankelijk van het gebruik van de auto. Wie dagelijks woon-werkverkeer rijdt heeft aan de Subaru een prima auto, maar zal geen grote verschillen ervaren met het bestaande aanbod. Het comfort, de ruimte en de uitrusting zijn allemaal goed, maar niet uitzonderlijk.
Wie een sportieve rijstijl heeft, regelmatig onder extreme weersomstandigheden rijdt of vaak over slechte wegen rijdt, ervaart juist heel veel meerwaarde. Alhoewel de prestaties van de 1.6 liter motor niet bijzonder sportief zijn, is het weggedrag dat juist wel. Samen met de vierwielaandrijving geeft dat een aangenaam superieur gevoel en draagt het bij aan de veiligheid. Het grootste voordeel van de Impreza is uiteindelijk ook het grootste nadeel, want de eigenzinnige techniek zorgt voor een hoog verbruik en dat wordt in Nederland afgestraft met een hoge co2-belasting.