Bouwjaar | 29-08-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 176.043 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.457 cc |
Vermogen | 169 kW (230 pk) |
€ 16.940,-
Algemeen
Bouwjaar | 29-08-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 176.043 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.457 cc |
Vermogen | 169 kW (230 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | RH Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hoofdweg 7A |
Postcode | 3646 AX |
Plaats | Waverveen |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 55725161 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.rh-automotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Beschikbaarheid
Voorraadstatus: Binnenkort verwacht
Algemene informatie
Modelreeks: okt. 2007 - jan. 2008
Technische informatie
Koppel: 320 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 60 liter
Acceleratie (0-100): 5,8 s
Topsnelheid: 209 km/u
Ledig gewicht: 1.375 kg
Wielbasis: 262 cm
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
Energielabel: G
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10,4 l/100km (1 op 9,6)
Brandstofverbruik in de stad: 14,3 l/100km (1 op 7,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,2 l/100km (1 op 12,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
-- Uitgebreide fotoreportage( 75 stuks ) & informatie op WWW.RH-AUTOMOTIVE.NL. Op u optimaal van dienst te kunnen zijn helpen wij u graag enkel op afspraak. --
Betreft een parelmoer wit exemplaar in uitmuntende staat afkomstig van de 2e eigenaresse! Hogere Zwitserse kwaliteit. De Subaru is op de volgende data en kilometerstanden onderhouden:
04-09-2009 - 18.840km
17-08-2010 - 32.185km
10-08-2011 - 44.705km
22-08-2012 - 57.213km
13-09-2013 - 69.302km
28-04-2015 - 82.544km
09 - 2018 - 121.431km
09 - 2020 - 136.445km
05 - 2021 - 146.196km
05- 2022 - 158.887km
12-05-2023 - 166.476km
16-04-2024 - 173.105km
Zorgeloos instappen en gelijk rijden bij RH Automotive! Deze Subaru komt ook in aanmerking voor de Youngtimer regeling, 35% bijtelling over de dagwaarde i.p.v. de nieuwprijs. Indien gewenst kunnen wij u van dienst zijn met een taxatierapport(WEV) van een Notarieel Beëdigd TMV Register-Taxateur en Register-Taxateur VRT(extern bedrijf). Lees meer over ons bedrijf, de van toepassing zijnde algemene verkoop- leveringsvoorwaarden, klantenreviews, uitgebreide voertuiginformatie en fotoreportage ( 75 stuks!! ) op WWW.RH-AUTOMOTIVE.NL. Om u optimaal van dienst te kunnen zijn, ontvangen wij u graag uitsluitend op afspraak. Bijkomende kosten: RDW tenaamstellingskosten kenteken € 10,75.-
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Subaru Impreza | Terug van weggeweest
De Impreza is sinds 1992 het gezicht van Subaru in Nederland. Deze middelgrote Subaru dankt zijn succes deels aan de sportieve prestaties en deels aan de hoge mate van veiligheid. Maar na 2011 werd het stil. Wel was er een sportwagen die historische banden had met de Impreza, maar geen betaalbare gezinsauto. Met de komst van de vijfde generatie is de Impreza weer terug in Nederland. Is de Impreza een aanwinst voor de markt?
De Subaru Impreza onderscheidt zich van andere middelgrote auto's met superieure rijeigenschappen en een rijke uitrusting. De 1.6 motor met CVT bak presteert matig en heeft een hoog verbruik.
Plus
- uitstekend weggedrag
- veel aandacht voor veiligheid (actief en passief)
- rijke standaarduitrusting
Min
- matige prestaties, hoog verbruik
- zeurderig geluid CVT
- kostbaar in aanschaf en gebruik
Conclusie
Na enkele jaren van afwezigheid is de Subaru Impreza terug op de Nederlandse markt. Of dat een aanwinst is, is sterk afhankelijk van het gebruik van de auto. Wie dagelijks woon-werkverkeer rijdt heeft aan de Subaru een prima auto, maar zal geen grote verschillen ervaren met het bestaande aanbod. Het comfort, de ruimte en de uitrusting zijn allemaal goed, maar niet uitzonderlijk.
Wie een sportieve rijstijl heeft, regelmatig onder extreme weersomstandigheden rijdt of vaak over slechte wegen rijdt, ervaart juist heel veel meerwaarde. Alhoewel de prestaties van de 1.6 liter motor niet bijzonder sportief zijn, is het weggedrag dat juist wel. Samen met de vierwielaandrijving geeft dat een aangenaam superieur gevoel en draagt het bij aan de veiligheid. Het grootste voordeel van de Impreza is uiteindelijk ook het grootste nadeel, want de eigenzinnige techniek zorgt voor een hoog verbruik en dat wordt in Nederland afgestraft met een hoge co2-belasting.