Bouwjaar | 20-01-2006 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 146.083 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.994 cc |
Vermogen | 164 kW (223 pk) |
€ 21.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 20-01-2006 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 146.083 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.994 cc |
Vermogen | 164 kW (223 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van Duijn Nottelman Automobielen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Koraalstraat 2a |
Postcode | 1812 RK |
Plaats | Alkmaar |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)72 - 5823243 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vdn-automobielen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jan. 2003 - okt. 2005
Technische informatie
Koppel: 300 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 60 liter
Acceleratie (0-100): 6,2 s
Topsnelheid: 232 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 442 x 174 x 144 cm
Wielbasis: 253 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.345 kg
Laadvermogen: 505 kg
GVW: 1.850 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 219 g/km
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,2 l/100km (1 op 10,9)
Brandstofverbruik in de stad: 12,7 l/100km (1 op 7,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Garantie
Garantie: 3 maanden
Garantie: 5.000 km
Garantie: op de motor
Zeer nette, origineel Nederlands geleverde Subaru Impreza WRX AWD uit 2006 met 146.000 KM N.A.P.
2 sleutels, alle boekjes en historie aanwezig.
= Bedrijfsinformatie =
Voor meer informatie of een bezichtiging/proefrit bent u van harte welkom.
Gelieve voor vertrek even bellen om teleurstelling te voorkomen.
Graag tot ziens!
Koffie staat klaar!
Inruil mogelijk.
Openingstijden:
Maandag 8:30 t/m 17:30
Dinsdag 8:30 t/m 17:30
Woensdag 8:30 t/m 17:30
Donderdag 8:30 t/m 17:30
Vrijdag 8:30 t/m 17:30
Zaterdag 9:00 t/m 16:00
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Subaru Impreza | Terug van weggeweest
De Impreza is sinds 1992 het gezicht van Subaru in Nederland. Deze middelgrote Subaru dankt zijn succes deels aan de sportieve prestaties en deels aan de hoge mate van veiligheid. Maar na 2011 werd het stil. Wel was er een sportwagen die historische banden had met de Impreza, maar geen betaalbare gezinsauto. Met de komst van de vijfde generatie is de Impreza weer terug in Nederland. Is de Impreza een aanwinst voor de markt?
De Subaru Impreza onderscheidt zich van andere middelgrote auto's met superieure rijeigenschappen en een rijke uitrusting. De 1.6 motor met CVT bak presteert matig en heeft een hoog verbruik.
Plus
- uitstekend weggedrag
- veel aandacht voor veiligheid (actief en passief)
- rijke standaarduitrusting
Min
- matige prestaties, hoog verbruik
- zeurderig geluid CVT
- kostbaar in aanschaf en gebruik
Conclusie
Na enkele jaren van afwezigheid is de Subaru Impreza terug op de Nederlandse markt. Of dat een aanwinst is, is sterk afhankelijk van het gebruik van de auto. Wie dagelijks woon-werkverkeer rijdt heeft aan de Subaru een prima auto, maar zal geen grote verschillen ervaren met het bestaande aanbod. Het comfort, de ruimte en de uitrusting zijn allemaal goed, maar niet uitzonderlijk.
Wie een sportieve rijstijl heeft, regelmatig onder extreme weersomstandigheden rijdt of vaak over slechte wegen rijdt, ervaart juist heel veel meerwaarde. Alhoewel de prestaties van de 1.6 liter motor niet bijzonder sportief zijn, is het weggedrag dat juist wel. Samen met de vierwielaandrijving geeft dat een aangenaam superieur gevoel en draagt het bij aan de veiligheid. Het grootste voordeel van de Impreza is uiteindelijk ook het grootste nadeel, want de eigenzinnige techniek zorgt voor een hoog verbruik en dat wordt in Nederland afgestraft met een hoge co2-belasting.