Bouwjaar | 24-10-2020 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 143.761 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.157 cc |
Vermogen | 133 kW (181 pk) |
€ 27.750,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 24-10-2020 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 143.761 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.157 cc |
Vermogen | 133 kW (181 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Asbroek |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Metaalstraat 7 |
Postcode | 7483 PD |
Plaats | Haaksbergen |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)53 - 5742345 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoasbroek.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Topsnelheid: 185 km/u
Maten
Wielbasis: 286 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.018 kg
Laadvermogen: 727 kg
GVW: 2.860 kg
Milieu
CO2-uitstoot: 215 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Brandstofverbruik in de stad: 10,3 l/100km (1 op 9,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 183 per kwartaal
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
SsangYong Rexton (2001 - 2017) | De twee draken
Ssang Yong meldt vol trots dat de Rexton is verbeterd. Het uiterlijk is moderner geworden en het interieur is aangepast aan de Europese smaak. Bovendien is deze luxueuze terreinreus nu leverbaar met een stille, sterke en zuinige 2,7-liter dieselmotor. Dat klinkt als een sprookje, maar is het niet. Alhoewel ...
De SsangYong Rexton is een echte terreinauto: gemaakt voor het zware werk. De ruimte en uitrusting zijn prima, maar de rijeigenschappen zijn matig.
Plus
- goed als werkpaard én als luxe-auto
- motorkarakter goed aangepast op off-road gebruik
- zee ruim
Min
- erg zachte vering
Conclusie
Terug naar het sprookje. De auto-goden zullen de Rexton waarderen voor het gedrag op de snelweg en in de stad. Daar scoort de auto vooral op comfort. De Rexton is zeer ruim, heeft een riante standaarduitrusting en de nieuwe dieselmotor is aangenaam stil. Deze score wordt echter nog niet beloond met een enkele reis naar het hemelse paradijs.
Als modderkruiper scoort de Rexton juist opmerkelijk hoog. Dankzij een goed op elkaar afgestemde overbrenging, onderstel en motor presteert de Rexton uitstekend in het terrein. Dat gaat zelfs zo ver, dat de auto steeds meer plezier geeft als de uitdagingen groter worden.
Het is uiteindelijk de relatie tussen de twee karakters die de Rexton uniek maakt. Als de eigenschappen op verhard en onverhard samen komen, zal de auto-god de combinatie vast zo hoog waarderen dat ze uiteindelijk allebei een draak mogen worden. Op die manier verdient de Rexton letterlijk en figuurlijk de naam Ssang Yong. En hij reed nog lang en gelukkig ... (Ivo Kroone)