Bouwjaar | 10-12-2019 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 51.707 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 60 kW (82 pk) |
€ 11.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 10-12-2019 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 51.707 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 60 kW (82 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Neplenbroek |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Goorseweg 33 |
Postcode | 7478 BB |
Plaats | Diepenheim |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)547 - 388604 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfneplenbroek.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jan. 2019 - dec. 2023
Technische informatie
Koppel: 160 Nm
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Actieradius: 130 km
Acceleratie (0-100): 11,8 s
Topsnelheid: 130 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 274 x 167 x 155 cm
Wielbasis: 187 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.015 kg
Laadvermogen: 305 kg
GVW: 1.320 kg
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 170 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Electrische Smart Fortwo EQ cabrio 51720 kmAPK 1-2025
Nieuwprijs van deze auto was (eind 2019) € 26200. Nu kost deze cabrio € 12950.
De auto komt in aanmerking voor € 2000 SEPP-subsidie!
Deze Smart fortwo is een elektrische cabrio, die u kunt gebruiken voor afstanden tot 120 kilometer. Daarna kunt u de accu weer opladen, aan een laadpaal op straat, of thuis aan een gewoon stopcontact. Dit is dus een prima auto voor in de buurt, of om een middagje te toeren. Als u een langere rit maakt kan dat tot 120 kilometer, dan is een paar uur laden aan een laadpaal voldoende om de accu weer vol te hebben.
De auto stuurt leuk en heeft een hele kleine draaicirkel. Van buiten lijkt-ie klein, maar als u er in zit merkt u dat niet zo, want voorin zit u prima en ruim.
U kunt het stoffen dak elektrisch openen terwijl u rijdt. U kunt de dakspanten ook demonteren, die worden dan opgeborgen in de achterklep. De achterruit is van glas.
De auto heeft stoelverwarming, radio met bluetooth, cruise control, airco, parkeersensoren achter, botswaarschuwing, elektrische ramen, boordcomputer, Isofix op de passagiersstoel.
Nu is deze auto nog wegenbelastingvrij, maar door het relatief lage gewicht van 1015 kilogram blijven de kosten ook beperkt als u wel iets moet gaan betalen. Verzekeren kan goedkoop, onderhoud is ook niet duur.
Met de accu in deze auto kunt u probleemloos en comfortabel 100 tot 120 kilometer rijden. Het rijbereik hangt af van uw rijstijl, welke wegen u rijdt, en vooral ook van de buitentemperatuur, want verwarming of airco kosten ook energie. De ervaring leert dat u vanzelf rustiger gaat rijden, en ook dat u snel went aan hoe u met elektrisch rijden en laden kunt omgaan.
Elektrisch rijden is fijn! Lekker stil, want u hoort geen motorgeluid, snel, want een elektromotor heeft veel kracht, deze auto is goedkoop in onderhoud, want er zijn minder onderdelen die slijten.
U hoeft niet te schakelen, het is een automaat. Deze auto remt bijna af tot stilstand als u het gaspedaal loslaat. Daardoor wordt energie opgewekt die u weer gebruikt bij het optrekken.
Elektrisch rijden is goed voor het milieu. U hoeft niet bang te zijn dat de accu over een paar jaar ineens niet goed meer is, want de accu heeft nu, na 5 jaar, nog de volledige capaciteit.
De verwachting is dat de accu net zo lang mee zal gaan als de
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Smart ForTwo EQ | Slimmer door de stad
Smart richt zich vanaf het eerste begin van het merk op stadsauto's. Gaandeweg werden die stadsauto's steeds slimmer. Ze kregen meer verfijning, geavanceerdere techniek en ook het uiterlijk ging met de tijd mee. Inmiddels zijn alle modellen van Smart elektrische auto's. Toch zag Smart voor modeljaar 2020 weer kans voor verbeteringen. Is de "Smart ForTwo EQ" nog slimmer geworden?
De Smart ForTwo EQ is de ultieme stadsauto. De elektrische aandrijving maakt de ForTwo vlot, voordelig per km en uitstootvrij. De beperkte afmetingen maken de auto wendbaar en eenvoudig te parkeren.
Plus
- vlot en wendbaar
- voordelig in gebruik
- heel veel rijplezier
Min
- (Nog) geen ondersteuning voor Apple Carplay
- geen koopje
- niet geschikt voor snelladers
Conclusie
De Smart ForTwo is al ruim 20 jaar op de markt. De hier gereden vierde generatie is weer slimmer dan de voorgaande versies. Dat is te danken aan het feit dat Smart altijd een helder doel voor ogen heeft: gebruik in de stad. Dat komt terug in het uiterlijk, de rijeigenschappen en de techniek.
Door de Smart ForTwo uit te voeren in hippe kleuren en bijzondere materialen, is dit miniatuurtje een begeerlijk autootje. De geringe afmetingen maken de ForTwo wendbaar en dat is makkelijk in druk verkeer en bij het parkeren. De elektrische aandrijving maakt de ForTwo vlot, voordelig per kilometer en vriendelijk voor de andere bewoners in de stad. Een nieuw aspect van de techniek zit in de connectiviteit, waardoor het plannen van ritten en delen van de auto makkelijker wordt. Zo komt de Smart ForTwo EQ nog slimmer door de stad.