Bouwjaar | 01-04-2005 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 165.054 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.300 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-04-2005 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 165.054 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.300 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AutoPartner Twente |
Contactpersoon | Pieter van de Ven |
Adres | Hanzestraat 12 |
Postcode | 7622 AX |
Plaats | Borne |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)74 - 3577564 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autopartnertwente.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Bedankt voor uw interesse in een van onze occasions!
Om teleurstellingen te voorkomen bij voorkeur even contact voor u vertrekt of de auto er nog staat, op verzoek reserveren wij dan de auto als u onderweg bent, voor langere periode is niet mogelijk.
?, Telefoon + WhatsApp €+31 - 074 - 357 75 64 ?,
( Voor inruil-taxatie en meer gegevens bereikbaar tussen 09:00 en 22:00 )
Op verzoek maken wij via WhatsApp voor u een uitgebreide video van het voertuig met draaiende motor zodat u een gedetailleerd inzicht krijgt: dus geen verrassingen !
Bijkomende kosten aankoop gebruikte auto
Elke import auto ? 22,50 verwijderingsbijdrage. Elke auto ? 12 tenaamstellingskosten
? Alle inruil mogelijk, taxatie bij voorkeur op onze locatie
? Financieren mogelijk vanaf ? 1.500,- via onze financieringspartner. Offerte? 0546 - 53 89 80
? Kilometerstand gegarandeerd
? Transparant
? 6 - 12 - 24 maanden landelijke Autotrust-garantie tegen meerprijs ( max 12 jaar oud + max 200.000 km)
? ZONDAG OF BUITEN WERKTIJD OPEN OP AFSPRAAK
Openingstijden:
Maandag 13:00 - 17.30
Di. t/m Vr. 09:00 €? 17:30
Zaterdag 10:00 - 16:00
Zon- en Feestdagen en buiten openingstijden: Op afspraak mogelijk
Facebook: AutoPartnerTwenteNL / Instagram: AutoPartnerTwente
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Smart ForFour EQ | Een slimme oplossing
Er is een duidelijke trend waarneembaar als het gaat om compacte auto's: ze worden allemaal elektrisch. Dat is logisch, want een verbrandingsmotor is alleen efficiënt op de lange afstand. Juist compacte auto's worden vooral voor korte afstanden ingezet en dan is elektrische aandrijving de logische keuze. Echter: een elektrische auto is relatief duur. Kan Smart als specialist op het gebied van compacte auto's een slimme oplossing bieden?
De Smart ForFour EQ is een elektrische auto voor gebruik in de stad. Buiten de stad voelt de EQ zich echt niet thuis. Daarbinnen is de ForFour vlot, wendbaar, zuinig en slim.
Plus
- vlot en wendbaar
- nul uitstoot
- minimale kosten per kilometer
Min
- beperkte actieradius
- (nog) geen ondersteuning voor Apple Carplay (wel Android Auto)
- niet geschikt voor snelladers
Conclusie
Veel merken ontwikkelen geen compacte auto's meer omdat dat vanwege de co2-uitstoot ten opzichte van de verkoopprijs niet meer lonend is. De overgebleven modellen zijn daarom bijna allemaal elektrisch.
Smart gaat in die trend mee en maakt daarbij een duidelijke keuze. Smart richt zich expliciet op gebruik in de stad. Zo kan de prijs relatief laag blijven, maar het betekent ook dat de actieradius gering is. Op die manier onderscheidt Smart zich duidelijk van andere compacte elektrische auto's, die zich met een grotere (maar kostbare) accu ook lenen voor het afleggen van langere afstanden. Daarbij onderscheidt Smart zich als vanouds met de eigenzinnige vormgeving, de doordachte ergonomie en een slimme app.