Bouwjaar | 31-05-2024 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 4.538 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 31-05-2024 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 4.538 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Huiskes-Kokkeler Hengelo |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Goudstraat 65 |
Postcode | 7554 NG |
Plaats | Hengelo |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)74 - 2554141 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.huiskes-kokkeler.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2024
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 66 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,3 s
Topsnelheid: 222 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 490 x 185 cm
Wielbasis: 284 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.475 kg
Laadvermogen: 649 kg
GVW: 2.124 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
CO2-uitstoot: 122 g/km
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
Leaseprijs: € 825 p/m (private lease, 60 maanden, 10.000 km); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden
Garantie
Fabrieksgarantie tot: 31-05-2026
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Huiskes-Kokkeler is met vestigingen in Hengelo, Doetinchem, Almelo, Enschede, Oldenzaal en Aalten dé dealer in Volkswagen-, Audi-, SEAT- en ¦koda personenauto's en Volkswagen Bedrijfswagens in Oost-Nederland.
Wij nodigen u graag uit voor een bezichtiging en een eventuele proefrit, wel adviseren wij u vooraf een afspraak in te plannen om er zeker van te zijn dat het voertuig voor u beschikbaar is op het gewenste moment. Of u nu kiest voor particulier of zakelijk kopen, private lease, zakelijke lease, financial lease of financieren: we helpen u graag om de perfecte auto te vinden die bij u past.
Huiskes-Kokkeler besteedt de uiterste zorg aan de juistheid en volledigheid van de gegevens. Hoewel de informatie permanent zo accuraat en actueel mogelijk wordt weergegeven zijn wijzigingen te allen tijde voorbehouden. Aan de inhoud van deze advertentie kunnen derhalve op geen enkele wijze rechten worden ontleend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Superb | Superber
"Wie slim is rijdt Skoda", luidt het credo van het merk. En misschien wel de slimste van alle Skoda's is de Superb. Dit topmodel van het Tsjechische merk biedt namelijk de ruimte van een limousine en combineert dat met het prijskaartje van een heel gewone middenklasser. Met de nieuwe Superb gaat Skoda nu een stapje verder...
Ruimte en comfort uit een klasse hoger. Een prijs van een klasse lager. De Skoda Superb is de slimste keuze in het zakelijke segment en dat geldt des te meer voor generatie 2015.
Plus
- sublieme prijs/prestaties verhouding
- ruim als een limousine
- prima rijeigenschappen
Min
- storende bult in midden vloer voor achterbank
- dashboardkastje onhandig klein
- matige akoestiek audiosystem achterin
Conclusie
De Superb is het topmodel van Skoda. Voorheen combineerde de Superb de ruimte van een limousine met de nuchtere aanpak van Skoda. De nieuwe Superb kiest voor een heel andere insteek: de Superb biedt het beste wat Skoda in huis heeft.
Daarmee lijkt de fabrikant zijn doel voorbij te streven, maar ondanks alle verbeteringen blijft het prijskaartje onverminderd scherp. Tegelijkertijd is het nog lastiger om aan te wijzen waar Skoda heeft bezuinigd om tot zo'n scherpe prijs te komen. Het lijstje minpunten beperkt zich tot enkele futiliteiten, terwijl de opsomming van de pluspunten te lang is voor deze conclusie. Kortom: het topmodel van Skoda is nog superber geworden.