Bouwjaar | 11-04-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 65.668 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
€ 18.745,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 11-04-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 65.668 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Mulder |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kuyerhuislaan 15 |
Postcode | 8024 PC |
Plaats | Zwolle |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)38 - 4533897 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mulderautobedrijf.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: okt. 2020 - mrt. 2024
Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,0 s
Topsnelheid: 203 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 448 x 179 x 150 cm
Wielbasis: 265 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.144 kg
Laadvermogen: 506 kg
GVW: 1.650 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 620 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 122 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
Pakket 0 € 0,-
o Geldige Apk
o 10 liter brandstof
o Tenaamstellen voertuig
Pakket 1 € 695,-
o Nieuwe Apk
o Kleine onderhoudsbeurt
o 6 maand volledige garantie op de complete auto
o Cleaning exterieur/interieur
o Kwart tank brandstof
o Tenaamstellen voertuig
Pakket 2 € 995,-
o Nieuwe Apk
o Beurt volgens onderhoudsschema
o 12 maanden BOVAG garantie
o Cleaning exterieur/interieur
o Kwart tank brandstof
o Tenaamstellen voertuig
= Bedrijfsinformatie =
Bent u geïnteresseerd in een van onze occasions bent u uiteraard van harte welkom.
Wij waarderen het wanneer u een afspraak maakt voor de bezichtigingen.
Met vriendelijke groet,
Team Autobedrijf Mulder
Uiteraard is het mogelijk uw huidige auto in te ruilen.
U bent ook van harte welkom voor alle reparaties en het onderhoud aan uw auto.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Scala | Meer verfijning voor fijner rijden
De Skoda Scala is een bijzondere auto. Het koetswerk houdt het midden tussen een hatchback en een stationcar. De techniek wordt gedeeld met andere merken, waardoor de prijs het midden houdt tussen een budget-auto en een doorsnee-auto. En dat lenen van onderdelen heeft nog een voordeel: nu het moederbedrijf overstapt op modernere techniek, gaat de Scala mee en is het model vernieuwd voor modeljaar 2024.
De Skoda Scala houdt het midden tussen een hatchback en een stationcar en is daarom zeer ruim. Voor modeljaar 2024 zijn de veiligheid en motoren verbeterd. Ga voor de basisversie, die is goed genoeg.
Plus
- sterke, soepele 1.0 TSI motor
- zeer ruim, ook achterin
- prima rijeigenschappen
Min
- hinderlijke en bemoeizuchtige (maar verplichte) veiligheidsvoorzieningen
- hoofdsteunen bij Monte Carlo-versie niet verstelbaar
Conclusie
De Skoda Scala is vernieuwd voor modeljaar 2024. Dat is deels om concurrerend te blijven en deels om te voldoen aan nieuwe wetgeving op het gebied van veiligheid. De actieve veiligheid is daarom sterk verbeterd, waarbij de vele waarschuwingen hinderlijk (maar verplicht) zijn. Voor wie vaak op slecht verlichte buitenwegen rijdt, zijn de nieuwe LED-matrix koplampen (niet verplicht, dus optioneel) juist een aanwinst. Dankzij het digitale dashboard en de verbeterde motoren is de Scala beter bij de tijd.
De belangrijkste les van de proefrit met de vernieuwde Scala luidt: doe het goed of doe het niet. De nieuwe Monte Carlo-uitvoering en de automaat maken de Scala mooi en comfortabel. Echter, in die topversie is het prijsvoordeel ten opzichte van andere merken gering. Kies daarom voor de basisversie met de eenvoudigste motor en de eenvoudigste uitrusting. Zeker vanaf modeljaar 2024 zijn de uitrusting en prestaties ook dan ruim voldoende, terwijl het prijsvoordeel maximaal is.