Bouwjaar | 2024 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.000 cc |
Vermogen | 84 kW (114 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 2024 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.000 cc |
Vermogen | 84 kW (114 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Poppe Goes - SEAT & Skoda |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Amundsenweg 35 |
Postcode | 4462 GP |
Plaats | Goes |
Provincie | Zeeland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)113 - 211048 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | autopoppe.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Referentienummer: 310151
Productienummer: 310151
Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Actieradius: 962 km
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,0 s
Topsnelheid: 202 km/u
Accu snelladen: nee
Maten
Afmetingen (LxBxH): 436 x 179 x 151 cm
Wielbasis: 264 cm
Draaicirkel: 11 m
Gewichten
Ledig gewicht: 1.174 kg
Laadvermogen: 467 kg
GVW: 1.641 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Emissieklasse: Euro 6
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Overige informatie
Rijklaargewicht: 1274 kg
Welkom bij Auto Poppe. De officiële dealer van de merken Volkswagen, Audi, SEAT, SKODA en Volkswagen Bedrijfswagens. Thuis in Zeeland! Bij ons bent u van harte welkom met al uw vragen, of het nu gaat om een (aankoop)advies, een reparatie, onderhoud of financiële vragen. Wij staan voor u klaar!
Disclaimer: LET OP: Getoonde afbeeldingen kunnen afwijken van de daadwerkelijke voorraadauto. Hier kunnen geen rechten aan worden ontleend. Vraag onze verkoopadviseurs naar specificaties van deze auto.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Scala | Meer verfijning voor fijner rijden
De Skoda Scala is een bijzondere auto. Het koetswerk houdt het midden tussen een hatchback en een stationcar. De techniek wordt gedeeld met andere merken, waardoor de prijs het midden houdt tussen een budget-auto en een doorsnee-auto. En dat lenen van onderdelen heeft nog een voordeel: nu het moederbedrijf overstapt op modernere techniek, gaat de Scala mee en is het model vernieuwd voor modeljaar 2024.
De Skoda Scala houdt het midden tussen een hatchback en een stationcar en is daarom zeer ruim. Voor modeljaar 2024 zijn de veiligheid en motoren verbeterd. Ga voor de basisversie, die is goed genoeg.
Plus
- sterke, soepele 1.0 TSI motor
- zeer ruim, ook achterin
- prima rijeigenschappen
Min
- hinderlijke en bemoeizuchtige (maar verplichte) veiligheidsvoorzieningen
- hoofdsteunen bij Monte Carlo-versie niet verstelbaar
Conclusie
De Skoda Scala is vernieuwd voor modeljaar 2024. Dat is deels om concurrerend te blijven en deels om te voldoen aan nieuwe wetgeving op het gebied van veiligheid. De actieve veiligheid is daarom sterk verbeterd, waarbij de vele waarschuwingen hinderlijk (maar verplicht) zijn. Voor wie vaak op slecht verlichte buitenwegen rijdt, zijn de nieuwe LED-matrix koplampen (niet verplicht, dus optioneel) juist een aanwinst. Dankzij het digitale dashboard en de verbeterde motoren is de Scala beter bij de tijd.
De belangrijkste les van de proefrit met de vernieuwde Scala luidt: doe het goed of doe het niet. De nieuwe Monte Carlo-uitvoering en de automaat maken de Scala mooi en comfortabel. Echter, in die topversie is het prijsvoordeel ten opzichte van andere merken gering. Kies daarom voor de basisversie met de eenvoudigste motor en de eenvoudigste uitrusting. Zeker vanaf modeljaar 2024 zijn de uitrusting en prestaties ook dan ruim voldoende, terwijl het prijsvoordeel maximaal is.