Bouwjaar | 01-07-2022 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 65.686 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 01-07-2022 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 65.686 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | LM Sales |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Oostkaai 23/23A |
Postcode | 8900 |
Plaats | Ieper |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)475 - 675392 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.lmsales.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Consommation moyenne de carburant: 4,7 l/100km
Entretenu conformment la rglementation: oui
Dommages: aucun
NL
DRAADLOZE APPLE CARPLAY & ANDROID AUTO - DAB - GROOT SCHERM - ANB City - MIRROR LINK
65.500 km - Ongevalvrij - Ambition Editie - Eerste eigenaar
(BTW aftrekbaar voor zelfstandigen)
Voertuig in nieuwstaat voorzien van volgende uitrusting:
Draadloze Apple Carplay & Android Auto, Draadloos opladen smartphone,confortzetel, Parkeersensoren voor+achter, Camera, Front assist, Lane assist, Noodremassistent, Airco, DAB, Start/Stop, Verwarmde en elektrisch inklapbare spiegels, Lichtsensor, LED koplampen, Spraakbediening, ...
De auto krijgt een volledige inspectie op het moment van verkoop en wordt geleverd met carpass kilometercertificaat. Bovendien is de auto volledig onderhouden . Dienst na verkoop mogelijk in onze eigen werkplaats. 1 jaar garantie
Onder voorbehoud van drukfouten
--------------------------------------------
FR
APPLE CARPLAY & ANDROID CAR SANS FIL - DAB - SiEGE CONFORT - CHAUFFAGE DU VOLANT - GRAND CRAN - COUVERCLE DE COFFRE LECTRIQUE - MIRROR LINK
65.500 km - Sans accident - Premier propritaire - edition Ambition
(TVA dductible), Possible d'immatriculer en France)
Vhicule quip des quipements suivants:
Apple Carplay & Android Auto sans fil, Chargement sans fil des smartphones, Siges confort, Capteurs de stationnement avant et arrire, Camra, Front assist, Lane assist, Assistant de freinage d'urgence, Climatisation, DAB, Start/Stop, Rtroviseurs chauffants et rabattables lectriquement, Capteur de lumire, Phares LED, Commande vocale, ....
La voiture est inspecte la vente avec un certificat kilomtrique de pass voiture. De plus, la voiture bnficie d'une rvision et d'un entretien complets. Service aprs-vente possible dans notre propre atelier. 1 an de garantie
Sous rserve d'erreurs d'impression
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Scala | Meer verfijning voor fijner rijden
De Skoda Scala is een bijzondere auto. Het koetswerk houdt het midden tussen een hatchback en een stationcar. De techniek wordt gedeeld met andere merken, waardoor de prijs het midden houdt tussen een budget-auto en een doorsnee-auto. En dat lenen van onderdelen heeft nog een voordeel: nu het moederbedrijf overstapt op modernere techniek, gaat de Scala mee en is het model vernieuwd voor modeljaar 2024.
De Skoda Scala houdt het midden tussen een hatchback en een stationcar en is daarom zeer ruim. Voor modeljaar 2024 zijn de veiligheid en motoren verbeterd. Ga voor de basisversie, die is goed genoeg.
Plus
- sterke, soepele 1.0 TSI motor
- zeer ruim, ook achterin
- prima rijeigenschappen
Min
- hinderlijke en bemoeizuchtige (maar verplichte) veiligheidsvoorzieningen
- hoofdsteunen bij Monte Carlo-versie niet verstelbaar
Conclusie
De Skoda Scala is vernieuwd voor modeljaar 2024. Dat is deels om concurrerend te blijven en deels om te voldoen aan nieuwe wetgeving op het gebied van veiligheid. De actieve veiligheid is daarom sterk verbeterd, waarbij de vele waarschuwingen hinderlijk (maar verplicht) zijn. Voor wie vaak op slecht verlichte buitenwegen rijdt, zijn de nieuwe LED-matrix koplampen (niet verplicht, dus optioneel) juist een aanwinst. Dankzij het digitale dashboard en de verbeterde motoren is de Scala beter bij de tijd.
De belangrijkste les van de proefrit met de vernieuwde Scala luidt: doe het goed of doe het niet. De nieuwe Monte Carlo-uitvoering en de automaat maken de Scala mooi en comfortabel. Echter, in die topversie is het prijsvoordeel ten opzichte van andere merken gering. Kies daarom voor de basisversie met de eenvoudigste motor en de eenvoudigste uitrusting. Zeker vanaf modeljaar 2024 zijn de uitrusting en prestaties ook dan ruim voldoende, terwijl het prijsvoordeel maximaal is.