Bouwjaar | 28-02-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 185.760 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
€ 8.975,-
Algemeen
Bouwjaar | 28-02-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 185.760 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | S.P. Autofarm Sybrandaburen B.V. |
Contactpersoon | Bob Nijholt |
Adres | It lange ein 13 |
Postcode | 8647 SB |
Plaats | Sibrandabuorren |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)515 - 521651 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autofarm.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/45 R16
Acceleratie (0-100): 11,0 s
Topsnelheid: 184 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 430 x 171 x 146 cm
Wielbasis: 260 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.065 kg
Laadvermogen: 560 kg
GVW: 1.625 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 580 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 103 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Brandstofverbruik in de stad: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4 l/100km (1 op 25,0)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Welkom bij Autofarm Sybrandaburen !
Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld, helaas kunnen er geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk -en zetfouten.
u vindt ons:
it Lange Ein 13
8647 SB Sybrandaburen
Telefoon: 0515 - 52 16 51
Whatsapp: 06 - 82 35 80 57
info@autofarm.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Rapid | Eenvoud is het kenmerk van het ware
Op de vraag: "wat doet u voor de kost?" is het standaard-antwoord "ik ben autojournalist". Daarop volgt zonder uitzondering een standaard-vraag: "als u alle auto's heeft getest, wat is dan de beste?". Het ligt voor de hand een peperdure supercar te noemen. Maar in de basis is een auto niet meer dan eenvoudig vervoer van A naar B. Een Skoda Rapid bijvoorbeeld?
De Rapid scoort op alle punten een ruime voldoende, maar nooit meer dan dat. De standaarduitrusting is rijk, maar nooit overdadig. De Rapid rijdt, remt, schakelt en stuurt prima.
Plus
- zeer ruim, ook achterin
- prima rijeigenschappen
- vlot en zuinig
Min
- matig zicht in binnenspiegel
- achterklep opent te hoog (raakt dak garages)
Conclusie
De vraag wat is de beste auto? is onmogelijk te beantwoorden. Iedereen heeft andere eisen en wensen, anders zouden er niet zo veel verschillende auto's op de markt zijn. De vraag wat is de meest verstandige auto? is wel te beantwoorden. Een verstandige auto biedt precies genoeg, maar nooit te veel.
Dat is precies wat de Rapid kenmerkt: de Rapid scoort op alle punten een ruime voldoende, maar nooit meer dan dat. De standaarduitrusting is rijk, maar nooit overdadig. De Rapid rijdt, remt, schakelt en stuurt prima, maar is absoluut niet spannend of opwindend. In plaats daarvan kiest Skoda voor comfort, veiligheid en een laag verbruik.
Alleen de ruimte is overweldigend en daarmee vult de Rapid een lege plek tussen de Fabia en de Octavia. Zo eenvoudig kan het zijn.