Bouwjaar | 14-09-2021 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 101.884 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 14-09-2021 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 101.884 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Roubos Auto's B.V. |
Contactpersoon | René Roubos |
Adres | De Sluis 1 |
Postcode | 4271 CZ |
Plaats | Dussen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)416 - 392929 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.roubosautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: sep. 2020 - apr. 2024
Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 9 kW (12 PK)
Vermogen brandstofmotor: 82 kW (111 PK)
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,6 s
Topsnelheid: 201 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 481 x 183 x 151 cm
Wielbasis: 269 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.253 kg
Laadvermogen: 607 kg
GVW: 1.860 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 670 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 120 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Brandstofverbruik in de stad: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Historie
Aantal eigenaren: 4
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Octavia | Zelfde liedje, toontje hoger
Dit is de vierde generatie van de Skoda Octavia. De Octavia dankt dat lange bestaan aan een eenvoudig concept: de Octavia is altijd slimmer dan de concurrentie. Dat kan zijn met de ruimte, de prijs of de ergonomie. Hoe slim is de nieuwe Octavia?
De 4e generatie van de Skoda Octavia is ruim en functioneel. De ergonomie en uitrusting is vooruitstrevend. De motoren zijn juist traditioneel met hybride-aandrijving als positieve uitzondering.
Plus
- ruim en praktisch
- rijke, moderne uitrusting
- relatief zuinige 1.5 TSI motor
Min
- niet leverbaar als elektrische auto
- minder groot verschil met de concurrentie dan voorheen
- onhandig kleine buitenspiegels
Conclusie
De vierde generatie van de Skoda Octavia houdt vast aan de succesformule van weleer: heel veel ruimte en functionaliteit tegen een concurrerende prijs. Echter, het verschil met de concurrentie is beduidend kleiner dan voorheen.
Daar staat tegenover dat minder duidelijk is hoe of waarop Skoda heeft bezuinigd. De uitrusting is modern, inclusief semi-zelfrijdende functies en een internet-verbinding. De Octavia is weliswaar alleen leverbaar met traditionele verbrandingsmotoren, maar dit zijn wel de modernste motoren die moederbedrijf Volkswagen in huis heeft. Tenslotte is de kenmerkende ruimte stijlvoller verpakt dan ooit tevoren.