Skoda Octavia 1.2 TSI Go | Cruise Control | Radio | Origineel NL |

€ 4.999,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 22-07-2011
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 154.236 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen 77 kW (105 pk)

Skoda Octavia 1.2 TSI Go | Cruise Control | Radio | Origineel NL |


€ 4.999,-

Algemeen

Bouwjaar 22-07-2011
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 154.236 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen 77 kW (105 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Joure XL
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Technykwei 4
Postcode 8501 XN
Plaats Joure
Provincie Friesland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)513 - 412525 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autojourexl.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • alarmsysteem
  • centr. deurvergr. (handbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: jan. 2009 - okt. 2012
Modelcode: 1Z3

Technische informatie
Koppel: 175 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,8 s
Topsnelheid: 192 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 467 x 177 x 149 cm
Wielbasis: 258 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.165 kg
Laadvermogen: 700 kg
GVW: 1.865 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 600 kg)

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 134 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik in de stad: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Skoda Octavia | Zelfde liedje, toontje hoger

Dit is de vierde generatie van de Skoda Octavia. De Octavia dankt dat lange bestaan aan een eenvoudig concept: de Octavia is altijd slimmer dan de concurrentie. Dat kan zijn met de ruimte, de prijs of de ergonomie. Hoe slim is de nieuwe Octavia?

Autotest | Skoda Octavia Zelfde liedje, toontje hoger

De 4e generatie van de Skoda Octavia is ruim en functioneel. De ergonomie en uitrusting is vooruitstrevend. De motoren zijn juist traditioneel met hybride-aandrijving als positieve uitzondering.

Plus

  • ruim en praktisch
  • rijke, moderne uitrusting
  • relatief zuinige 1.5 TSI motor

Min

  • niet leverbaar als elektrische auto
  • minder groot verschil met de concurrentie dan voorheen
  • onhandig kleine buitenspiegels

Conclusie

De vierde generatie van de Skoda Octavia houdt vast aan de succesformule van weleer: heel veel ruimte en functionaliteit tegen een concurrerende prijs. Echter, het verschil met de concurrentie is beduidend kleiner dan voorheen.

Daar staat tegenover dat minder duidelijk is hoe of waarop Skoda heeft bezuinigd. De uitrusting is modern, inclusief semi-zelfrijdende functies en een internet-verbinding. De Octavia is weliswaar alleen leverbaar met traditionele verbrandingsmotoren, maar dit zijn wel de modernste motoren die moederbedrijf Volkswagen in huis heeft. Tenslotte is de kenmerkende ruimte stijlvoller verpakt dan ooit tevoren.

Deel deze advertentie