Bouwjaar | 01-06-2023 |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | - |
€ 41.881,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 01-06-2023 |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Breuer Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hardtstrasse 20 |
Postcode | 4780 |
Plaats | Saint-Vith |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)80 - 540100 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.breuer.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Pack d'infodivertissement Amundsen (écran couleur Maxi-DOT / système de navigation audio Amundsen), système d'aide à la conduite : contrôle automatique de distance (ACC) avec assistant radar avant (jusqu'à 210 km/h), coffre/hayon à commande électrique (ouverture + fermeture), combiné d'instruments numérique (cockpit virtuel), caméra de recul, aide au stationnement avant et arrière, système de verrouillage/démarrage Kessy, roue de secours comme roue de secours, volant chauffant, système d'aide à la conduite : reconnaissance des panneaux de signalisation, rails de toit noirs, système d'aide à la conduite : conduite sélection de profil, système d'aide à la conduite : système d'avertissement de sortie de voie (Lane Assist), support lombaire avant gauche réglable électriquement, capteur de lumière, jantes LM 7x19 (Triglav), phares Matrix LED et assistant feux de route dynamiques, feu antibrouillard arrière, capteur de pluie et phare assistant (tunnel light, coming and leave home function), pneus 235/50 R19, Faibles émissions selon la norme antipollution Euro 6d-ISC-FCM (EU6 AP), siège avant gauche électr. réglables (avec mémoire), sièges avant chauffants, volant sport (cuir) avec boutons multifonctions incluant palettes de changement de vitesse, sièges sport avant, rétroviseurs extérieurs électriques. rabattables, tous les rétroviseurs à atténuation automatique (rétroviseur intérieur à atténuation automatique), feux arrière à LED (aspect verre cristal) (éclairage de plaque d'immatriculation à LED), phares à matrice LED (système d'aide à la conduite : assistant de feux de route), 8 haut-parleurs, éclairage d'ambiance à LED, carrosserie : 5 portes, moteur 1,5 litre - 110 kW 16V TSI ACT, filtre à particules Otto (OPF), réception radio numérique (DAB+), gicleurs lave-glace chauffants, siège avant gauche réglable en hauteur, siège avant droit réglable en hauteur, Sportline, SmartLink (Apple CarPlay et Android Auto) , Wireless SmartLink, système de freinage antiblocage (ABS), type de conduite : traction avant, électron. Programme de stabilité (ESP), antidémarrage, boîte 7 vitesses - boîte de vitesses à double embrayage DSG, climatisation Climatronic 2 zones, airbag côté passager, airbag côté conducteur, fixations Isofix pour siège enfant en place arrière, airbag latéral à l'avant , vitres latérales à l'arrière et lunette arrière teintées (SunSet), verrouil
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Kodiaq | Volgens verbeterd recept
Skoda staat voor nuchtere, rationele auto's. Het draait niet om de uitstraling of het imago, maar om de ruimte en functionaliteit. Daarom is Skoda uiterst succesvol met de Kodiaq: een grote SUV die niet wordt gekocht om indruk te maken op de buitenwacht, maar op het eigen gezin! Bij het ontwerp van de tweede generatie stond Skoda daarom voor een probleem: om het succes te behouden mag het recept niet te veel worden gewijzigd, maar het moet wel verbeterd worden.
De Skoda Kodiaq is een grote SUV waarbij het niet draait om indruk maken, maar om ruimte en functionaliteit. De tweede generatie is met de uitrusting en pluginhybride aandrijving helemaal bij de tijd.
Plus
- zeer ruim
- beschikbaar als mild- en plugin-hybride
- modern, maar nog steeds bescheiden
Min
Conclusie
Is Skoda er in geslaagd om de sterke punten van de eerste generatie van de Kodiaq te behouden en daar meerwaarde aan toe te voegen voor de tweede versie? Op basis van een korte eerste kennismaking tijdens een presentatie is het antwoord: ja, zeker.
De Kodiaq is in alle richtingen gegroeid en dat komt de binnenruimte merkbaar ten goede. Net als voorheen is de ergonomie uiterst doordacht, inclusief diverse slimme voorzieningen (in marketingtaal: "Simply Clever" functies) die het leven makkelijker maken zonder de auto duurder te maken.
De vooruitgang zit in de aandrijving, de uitrusting en de kwaliteit. Het nieuwe platform biedt ruimte aan plug-inhybride aandrijving. Daarmee kan de Kodiaq zich de eerste 100 km gedragen als een elektrische auto, om daarna terug te vallen op een benzinemotor. Het nieuwe platform biedt tevens de laatste generatie infotainment en veiligheidsvoorzieningen. In de nieuwe Kodiaq schenkt Skoda veel meer aandacht aan stijl en afwerkingskwaliteit dan voorheen. Dat alles lijkt soms iets te modern voor een nuchtere en verstandige auto, maar ook de Kodiaq gaat met zijn tijd mee.