Bouwjaar | 01-07-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 30.440 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | - |
€ 35.490,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 01-07-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 30.440 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Centracar |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Herbesthaler Strasse 132 |
Postcode | 4700 |
Plaats | Eupen |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)87 - 598459 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | centracar.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Consommation moyenne de carburant: 6,3 l/100km
Dommages: aucun
Dcouvrez ce vhicule 360 sur/Ontdek deze wagen in 360 op:
www.CarAlliance.be
Nos engagements / Onze verplichtingen:
Vhicule prt tre livr et immatricul.Garantie 12 mois avec possibilit d'extension.Reprise possible de votre ancien vhicule au meilleur prix.Service aprs-vente de qualit.Nous proposons diffrentes sortes de financement (Ballon, Leasing, Renting, Location long terme).+ 500 vhicules livrables directement.Plus de 40 ans votre service.
Voertuig klaar om afgeleverd en geregistreerd te worden.12 maanden garantie met mogelijkheid tot verlenging.Mogelijkheid om uw oude wagen terug te nemen aan de beste prijs.Wij bieden verschillende soorten financiering aan (Ballon, Leasing, Renting, Verhuur op lange termijn).+500 wagens direct leverbaar.Meer dan 40 jaar tot uw dienst.
Wir beraten sie auch auf Deutsch.We also inform u in English.Points forts de ce vhicule / Kenmerken van de wagen:
[2FT] Volant cuir multifonction, chauffant avec tiptronic[3FU] Systme de grand toit[4A3] Siges avant chauffants, rglables sparment[4I3] Verrouillage central "Keyless Entry" sans dispositif de scurit "Safe"[6K4] Systme de surveillance primtrique "FRONT ASSIST" y compris
rgulateur de distance ACC[7P4] Appui lombaire, rglable manuellement dans les dossiers des siges avant[7UT] Systme de navigation Amundsen + radio Internet[7X2] "PARK DISTANCE CONTROL" capteurs stationn. AV et AR[8IT] Projecteurs base Low LED y compris feux de jour[8T8] Rgulation automatique de distance (avec follow to stop) et rgulateur de vitesse[9S0] "Virtual Cockpit"[9WJ] SmartLink (Wired & Wireless Connect)[KA2] Camra de recul[PH1] Toit coulissant panoramique[QH1] Commande vocale[RND] Systme de navigation "AMUNDSEN" avec commande vocale + Wi-Fi +
radio InternetSauf erreur ou omission et sous rserve de vente.Onder voorbehoud van vergissingen.Frais de livraison exclus.Exclusief afleveringskost.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Kodiaq | Volgens verbeterd recept
Skoda staat voor nuchtere, rationele auto's. Het draait niet om de uitstraling of het imago, maar om de ruimte en functionaliteit. Daarom is Skoda uiterst succesvol met de Kodiaq: een grote SUV die niet wordt gekocht om indruk te maken op de buitenwacht, maar op het eigen gezin! Bij het ontwerp van de tweede generatie stond Skoda daarom voor een probleem: om het succes te behouden mag het recept niet te veel worden gewijzigd, maar het moet wel verbeterd worden.
De Skoda Kodiaq is een grote SUV waarbij het niet draait om indruk maken, maar om ruimte en functionaliteit. De tweede generatie is met de uitrusting en pluginhybride aandrijving helemaal bij de tijd.
Plus
- zeer ruim
- beschikbaar als mild- en plugin-hybride
- modern, maar nog steeds bescheiden
Min
Conclusie
Is Skoda er in geslaagd om de sterke punten van de eerste generatie van de Kodiaq te behouden en daar meerwaarde aan toe te voegen voor de tweede versie? Op basis van een korte eerste kennismaking tijdens een presentatie is het antwoord: ja, zeker.
De Kodiaq is in alle richtingen gegroeid en dat komt de binnenruimte merkbaar ten goede. Net als voorheen is de ergonomie uiterst doordacht, inclusief diverse slimme voorzieningen (in marketingtaal: "Simply Clever" functies) die het leven makkelijker maken zonder de auto duurder te maken.
De vooruitgang zit in de aandrijving, de uitrusting en de kwaliteit. Het nieuwe platform biedt ruimte aan plug-inhybride aandrijving. Daarmee kan de Kodiaq zich de eerste 100 km gedragen als een elektrische auto, om daarna terug te vallen op een benzinemotor. Het nieuwe platform biedt tevens de laatste generatie infotainment en veiligheidsvoorzieningen. In de nieuwe Kodiaq schenkt Skoda veel meer aandacht aan stijl en afwerkingskwaliteit dan voorheen. Dat alles lijkt soms iets te modern voor een nuchtere en verstandige auto, maar ook de Kodiaq gaat met zijn tijd mee.