Bouwjaar | 01-10-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 141.361 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-10-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 141.361 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | MTF automobielen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Slot 6 |
Postcode | 7608 ND |
Plaats | Almelo |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)546 - 203061 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 8,6 s
Topsnelheid: 203 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4382 x 1841 x 1603 cm
Wielbasis: 2.638 cm
Inhoud laadruimte: 521/1.630 l
Gewichten
Ledig gewicht: 1.293 kg
Laadvermogen: 639 kg
GVW: 1.932 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 690 kg)
Max. dakbelasting: 75 kg
Interieur
Interieur: black, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 123 g/km
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik in de stad: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Garantie
Garantie: 3 maanden
Garantie: 3.000 km
Overige informatie
Bandenmaat: 215/60R16
DIKKE KAROQ.
- AppleCAR
- Wireless charging
- DAB
- WIFI
- SUPER DIKKE KUIPSTOELEN
- NIEUWSTAAT
Prijs is full service, inclusief; Onderhoudsbeurt, een nieuwe APK, een algehele controle en 3 maanden garantie.
= Bedrijfsinformatie =
U bent nieuwsgierig? Bel of mail ons dan direct om een proefrit te reserveren. Ohja! Onze prijzen zijn natuurlijk gunstige meeneemprijzen, er komen dus geen afleverkosten bij.
? Aantrekkelijke financieringsopties beschikbaar.
? Inruil van uw huidige auto is mogelijk.
Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Karoq | De Skoda onder de SUV's
De Karoq is de Skoda onder de SUV's. Da's logisch, want het is een Skoda. Maar er is meer! De Karoq heeft namelijk ook een karakter dat kenmerkend is voor Skoda. Bij deze middelgrote Sports Utility Vehicle (SUV) draait het namelijk niet om prestige of overdaad, maar om functionaliteit. en omdat de Karoq inmiddels vijf jaar op de markt is, heeft Skoda de Karoq vernieuwd voor modeljaar 2022.
De Karoq is de Skoda onder de SUV's. Dat wil zeggen dat de nadruk niet op prestige ligt, maar op functionaliteit en veelzijdigheid. De Karoq is zeer ruim en voelt zich thuis op asfalt en in terrein.
Plus
- zeer ruim
- prima rijeigenschappen
- doordachte ergonomie
Min
- geen elektrische of hybride aandrijving
Conclusie
De Karoq, de Skoda onder de SUV's, heeft een facelift ondergaan voor modeljaar 2022. Dat is goed nieuws voor wie op zoek is naar een echte Sports Utility Vehicle waarbij alles draait om veelzijdigheid en functionaliteit. De uitrusting is dankzij alle aanpassingen weer helemaal bij de tijd. De ruimte was en is uitmuntend voor een auto van deze omvang.
Het nieuwe uiterlijk geeft de Karoq een modernere uitstraling en zorgt voor een betere stroomlijn (lager verbruik, minder rijgeluiden). Ondanks de efficiëntere motoren, kan de vernieuwde Karoq zich niet meten met modernere auto's met (half) elektrische aandrijving. Die zijn voordeliger in aanschaf en gebruik. Aan de andere kant: juist dat zijn in de regel "bluf SUV's" die alleen vaardig zijn op de openbare weg. De Karoq daarentegen is een echte SUV die zich ook thuisvoelt in het terrein.