Bouwjaar | 05-10-2001 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 310.155 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
€ 9.999,-
Algemeen
Bouwjaar | 05-10-2001 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 310.155 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Nieuwe Land |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Schoudermantel 60A |
Postcode | 3981 AH |
Plaats | Bunnik |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 31174407 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.auto-nieuweland.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/50 R15
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 195 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 422 x 165 x 145 cm
Wielbasis: 246 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.120 kg
Laadvermogen: 540 kg
GVW: 1.660 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 187 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik in de stad: 11,1 l/100km (1 op 9,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Wij kopen uw auto bus caravan, in elke staat!
Schades
Defecten
Afkeur
Motor defecten
Koppaking
Versnellingsbak defect
Waterschade
Meestal binnen dezelfde dag opgehaald betaling per bank of contant
Bel of stuur een whatsapp berichtje of marktplaats bericht
Auto-nieuweland@outlook.com
06 31174407
= Bedrijfsinformatie =
----------------------------------------------------------------------
IS DIT BESCHIKBAAR? WORD NIET BEANTWOORD
IS THIS AVAILABLE? NO ANSWER
ZOLANG DE ADVERTENTIE ER STAAT IS DE AUTO BESCHIKBAAR
THE CAR IS AVAILABLE AS LONG AS THE ADVERTISING STANDS
Alle inruil mogelijk!
WIJ ZIJN VAAK ONDERWEG, DAAROM ALLEEN OP AFSPRAAK GEOPEND VAN MAANDAG T/M ZONDAG VAN 09:00 TOT 22:00
Wilt u de auto bezichtigen, en een proefrit maken, bel dan met Autobedrijf Nieuweland 0648808599
AUTO overschrijven is mogelijk van maandag t/m zondag van 09:00 t/m 22:00
We can make Export Documents
Wir können Ausfuhrdokumente machen
Mozemy Dokumenty wywozowe
Autobedrijf Nieuweland
Inkoop Verkoop Import Export
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Fabia | Nuchter, maar niet saai
Een feestje is pas gezellig als er drank wordt geschonken? En een auto is pas aantrekkelijk met extravagante vormgeving en uitzonderlijke techniek? Als dat waar is dan moet de Skoda Fabia een ontzettend saaie auto zijn. Toch is juist de vierde generatie van de compacte Skoda interessanter dan ooit tevoren. Hoe dan wel?
De 4e generatie van de Skoda Fabia is niet alleen een verstandig alternatief. De slimme ergonomie, sterke uitstraling en prima rijeigenschappen maken het een karaktervolle en volwassen auto.
Plus
- functioneel en doordacht
- prima weggedrag
- moderne, bruikbare techniek
Min
- relatief hoog verbruik
- veel betuttelende piepjes en waarschuwingen
Conclusie
Net als alle voorgaande generaties is de nieuwe Skoda Fabia functioneel en doordacht. De binnenruimte is goed en dankzij de vele "Simply Clever"voorzieningen is de Fabia net even slimmer dan gemiddeld. De uitrusting omvat alles wat nodig is, maar geen overbodige zaken. De Fabia gaat echter met de tijd mee en dus zijn zaken die voorheen als overbodig werden gezien in een compacte auto nu juist standaardvoorzieningen.
Helaas is op het gebied van de motoren nauwelijks vooruitgang geboekt. De Fabia biedt geen enkele vorm van elektrische aandrijving of zelfs maar elektrische assistentie aan (hybride). Ook in het compacte segment doet de concurrentie dat inmiddels wel en daarom is het verbruik van de Fabia relatief hoog. Tegelijkertijd is duidelijk te merken dat de prestaties worden geknepen door brandstofbesparende technieken. De "1.0 TSI 70 kW" presteert matig en daarom is de "1.0 TSI 81 kW DSG" sterk aan te bevelen.
De belangrijkste winst zit in het nieuwe platform. Dat zorgt voor een rustig, stabiel weggedrag en beperkt de rijgeluiden. Bovendien gaf het de vormgevers meer vrijheid. De Fabia oogt daarom voornamer dan voorheen en biedt dankzij de toegenomen buitenmaten veel ruimte. De Fabia blijft dus broodnuchter, maar heeft desondanks sterk aan karakter gewonnen.