Bouwjaar | 23-07-2021 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 168.885 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 71 kW (97 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 23-07-2021 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 168.885 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 71 kW (97 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Jaap Dik Heerenveen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Wolfraamweg 7 |
Postcode | 8445 PL |
Plaats | Heerenveen |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)513 - 744000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.jaapdikheerenveen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: aug. 2018 - mei 2022
Technische informatie
Koppel: 160 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,8 s
Topsnelheid: 187 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 436 x 173 x 150 cm
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.036 kg
Laadvermogen: 549 kg
GVW: 1.585 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 560 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 121 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Brandstofverbruik in de stad: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 3
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
Garantie: 3 maanden
Garantie: 6.000 km
Met zijn ruimte en zijn prestaties is dit de auto die bij u past. Deze ¦KODA Fabia Combi heeft 168885 kilometer gelopen, hij is van het bouwjaar 2021. Hij rijdt lekker, deze ¦KODA. Pittig ook, met dank aan de compacte en zuinige motor. Verder is de ¦KODA uitgerust met: LED-dagrijverlichting, aluminium dakrailing, in hoogte verstelbare passagiersstoel, donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.
Intelligente spraakbediening herkent uw commando's en voert opdrachten snel en soepel uit. Selecteer uw reisbestemming en het navigatiesysteem brengt u snel waar u moet zijn. De DAB-ontvanger zorgt voor een ruime keuze uit digitale radiozenders en een kristalheldere geluidsweergave. U kunt bij het inparkeren natuurlijk niet aan alle kanten ogen hebben. Daarom is deze ¦KODA Fabia Combi voorzien van parkeersensoren! De regensensor schakelt automatisch de ruitenwissers in bij regenval. Deze ¦KODA is voorzien van audiobediening op het stuurwiel, cruise control, airconditioning, isofix-aansluiting, usb-aansluiting en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.
U geniet nog meer van het rijden met uw ¦KODA omdat u wordt beschermd door intelligente veiligheidssystemen. Ongemerkt buiten de rijstrook raken? Nee hoor, het Lane-keeping systeem waarschuwt en corrigeert. De forward collision warning reduceert het gevaar van een botsing met een voorligger significant. Vermoeidsheidsherkenning neemt tekenen van vermoeidheid waar bij de bestuurder. Het systeem voorkomt dat er daardoor ongelukken gebeuren. In deze ¦KODA vinden we verder een autonoom remsysteem en bandenspanningcontrolesysteem.
Dat de kilometerstand in orde is, blijkt uit het meegeleverde tellerrapport van Nationale Autopas. Natuurlijk bent u van harte welkom om deze auto in ons bedrijf te komen bekijken. Laat u ons weten wanneer u wilt komen?
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Fabia | Nuchter, maar niet saai
Een feestje is pas gezellig als er drank wordt geschonken? En een auto is pas aantrekkelijk met extravagante vormgeving en uitzonderlijke techniek? Als dat waar is dan moet de Skoda Fabia een ontzettend saaie auto zijn. Toch is juist de vierde generatie van de compacte Skoda interessanter dan ooit tevoren. Hoe dan wel?
De 4e generatie van de Skoda Fabia is niet alleen een verstandig alternatief. De slimme ergonomie, sterke uitstraling en prima rijeigenschappen maken het een karaktervolle en volwassen auto.
Plus
- functioneel en doordacht
- prima weggedrag
- moderne, bruikbare techniek
Min
- relatief hoog verbruik
- veel betuttelende piepjes en waarschuwingen
Conclusie
Net als alle voorgaande generaties is de nieuwe Skoda Fabia functioneel en doordacht. De binnenruimte is goed en dankzij de vele "Simply Clever"voorzieningen is de Fabia net even slimmer dan gemiddeld. De uitrusting omvat alles wat nodig is, maar geen overbodige zaken. De Fabia gaat echter met de tijd mee en dus zijn zaken die voorheen als overbodig werden gezien in een compacte auto nu juist standaardvoorzieningen.
Helaas is op het gebied van de motoren nauwelijks vooruitgang geboekt. De Fabia biedt geen enkele vorm van elektrische aandrijving of zelfs maar elektrische assistentie aan (hybride). Ook in het compacte segment doet de concurrentie dat inmiddels wel en daarom is het verbruik van de Fabia relatief hoog. Tegelijkertijd is duidelijk te merken dat de prestaties worden geknepen door brandstofbesparende technieken. De "1.0 TSI 70 kW" presteert matig en daarom is de "1.0 TSI 81 kW DSG" sterk aan te bevelen.
De belangrijkste winst zit in het nieuwe platform. Dat zorgt voor een rustig, stabiel weggedrag en beperkt de rijgeluiden. Bovendien gaf het de vormgevers meer vrijheid. De Fabia oogt daarom voornamer dan voorheen en biedt dankzij de toegenomen buitenmaten veel ruimte. De Fabia blijft dus broodnuchter, maar heeft desondanks sterk aan karakter gewonnen.