Bouwjaar | 25-01-2007 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 241.222 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 25-01-2007 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 241.222 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autohandel Henk Heikamp |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Dynamostraat 2 |
Postcode | 3903 LK |
Plaats | Veenendaal |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)318 - 518424 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,1 s
Topsnelheid: 197 km/u
Maten
Wielbasis: 246 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.120 kg
Laadvermogen: 540 kg
GVW: 1.660 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 184 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Brandstofverbruik in de stad: 10,9 l/100km (1 op 9,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Gebruikt, maar rijdt goed! voorzien van Airco, centraal met afstandbediening elektrische ramen, trekhaak etc,
= Bedrijfsinformatie =
Bent u opzoek naar een betrouwbare en een leuke auto, dan bent u bij ons op het juiste adres! Wij adverteren uitsluitend met het juiste bouwjaar, kilometerstand en APK-datum. Om teleurstellingen te voorkomen, graag even bellen voordat u vertrekt voor een bezichtiging en proefrit. Onder het genot van een bakje koffie kunt u onze auto's gerust bezichtigen. Buiten onze reguliere openingstijden om, is het ook mogelijk om een afspraak te maken voor een proefrit en bezichtiging. Inruil van uw huidige auto is ook mogelijk bij ons.
Wij zijn een erkend bedrijf en aangesloten bij RDW. Directe tenaamstelling en vrijwaring is dan ook 24/7 mogelijk bij ons.
Wij zijn telefonisch (0318-518424 / 06-53398578) of
Via whatsapp (06-82064834) te bereiken
E-mail: info@henkheikamp.nl
Bezoekadres Dynamostraat 2, 3903 LK Veenendaal
Op zondag zijn wij gesloten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Fabia | Nuchter, maar niet saai
Een feestje is pas gezellig als er drank wordt geschonken? En een auto is pas aantrekkelijk met extravagante vormgeving en uitzonderlijke techniek? Als dat waar is dan moet de Skoda Fabia een ontzettend saaie auto zijn. Toch is juist de vierde generatie van de compacte Skoda interessanter dan ooit tevoren. Hoe dan wel?
De 4e generatie van de Skoda Fabia is niet alleen een verstandig alternatief. De slimme ergonomie, sterke uitstraling en prima rijeigenschappen maken het een karaktervolle en volwassen auto.
Plus
- functioneel en doordacht
- prima weggedrag
- moderne, bruikbare techniek
Min
- relatief hoog verbruik
- veel betuttelende piepjes en waarschuwingen
Conclusie
Net als alle voorgaande generaties is de nieuwe Skoda Fabia functioneel en doordacht. De binnenruimte is goed en dankzij de vele "Simply Clever"voorzieningen is de Fabia net even slimmer dan gemiddeld. De uitrusting omvat alles wat nodig is, maar geen overbodige zaken. De Fabia gaat echter met de tijd mee en dus zijn zaken die voorheen als overbodig werden gezien in een compacte auto nu juist standaardvoorzieningen.
Helaas is op het gebied van de motoren nauwelijks vooruitgang geboekt. De Fabia biedt geen enkele vorm van elektrische aandrijving of zelfs maar elektrische assistentie aan (hybride). Ook in het compacte segment doet de concurrentie dat inmiddels wel en daarom is het verbruik van de Fabia relatief hoog. Tegelijkertijd is duidelijk te merken dat de prestaties worden geknepen door brandstofbesparende technieken. De "1.0 TSI 70 kW" presteert matig en daarom is de "1.0 TSI 81 kW DSG" sterk aan te bevelen.
De belangrijkste winst zit in het nieuwe platform. Dat zorgt voor een rustig, stabiel weggedrag en beperkt de rijgeluiden. Bovendien gaf het de vormgevers meer vrijheid. De Fabia oogt daarom voornamer dan voorheen en biedt dankzij de toegenomen buitenmaten veel ruimte. De Fabia blijft dus broodnuchter, maar heeft desondanks sterk aan karakter gewonnen.