Bouwjaar | 10-03-2009 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 227.750 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 10-03-2009 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 227.750 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Brabant Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Handelstraat 9 |
Postcode | 5831 AV |
Plaats | Boxmeer |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)485 - 346596 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.brabantautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: feb. 2008 - jan. 2009
Modelcode: 5J
Technische informatie
Koppel: 132 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,7 s
Topsnelheid: 175 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 434 x 164 x 155 cm
Wielbasis: 246 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.050 kg
Laadvermogen: 540 kg
GVW: 1.590 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 450 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 155 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik in de stad: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Zo'n kleinere auto heeft een lading aan pluspunten. Manoeuvreren in de stad, lage kosten en toch maximaal genieten! De auto is van het bouwjaar 2009 en is van de eerste eigenaar. Met zijn benzinemotor en handgeschakelde vijfversnellingsbak is dit een prima auto voor nog vele kilometers. Tot de uitrusting van deze ¦KODA behoren ook aluminium dakrailing, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen voor.
Er is ook cruise control aan boord, om met een constant tempo ontspannen en zuinig te rijden. Natuurlijk is er in deze auto airconditioning aanwezig. Ook centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, bagage afdekhoes en boordcomputer horen tot de voorzieningen op deze auto.
Om te bevestigen dat de kilometerstand van deze auto klopt, krijgt u er ook het tellerrapport van Nationale Autopas bij. Overtuigd? Bel dan voor een afspraak!
In deze ¦KODA Fabia Combi zijn ze zó handig omgegaan met de ruimte, dat hij niet groot hoefde. De auto is van het bouwjaar 2009 en is van de eerste eigenaar. De aandrijving van deze ¦KODA wordt verzorgd door een viercilinder benzinemotor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. In deze ¦KODA profiteert u onder andere ook van: aluminium dakrailing, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen voor.
De cruise control geeft elke flitser het nakijken. Natuurlijk heeft deze auto ook airconditioning. U bent in deze ¦KODA ook voorzien van centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, bagage afdekhoes en boordcomputer.
Wij leveren u deze auto natuurlijk met een tellerrapport van Nationale Autopas. Heeft u serieus interesse in deze auto? Bel of mail ons dan voor een afspraak.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Fabia | Nuchter, maar niet saai
Een feestje is pas gezellig als er drank wordt geschonken? En een auto is pas aantrekkelijk met extravagante vormgeving en uitzonderlijke techniek? Als dat waar is dan moet de Skoda Fabia een ontzettend saaie auto zijn. Toch is juist de vierde generatie van de compacte Skoda interessanter dan ooit tevoren. Hoe dan wel?
De 4e generatie van de Skoda Fabia is niet alleen een verstandig alternatief. De slimme ergonomie, sterke uitstraling en prima rijeigenschappen maken het een karaktervolle en volwassen auto.
Plus
- functioneel en doordacht
- prima weggedrag
- moderne, bruikbare techniek
Min
- relatief hoog verbruik
- veel betuttelende piepjes en waarschuwingen
Conclusie
Net als alle voorgaande generaties is de nieuwe Skoda Fabia functioneel en doordacht. De binnenruimte is goed en dankzij de vele "Simply Clever"voorzieningen is de Fabia net even slimmer dan gemiddeld. De uitrusting omvat alles wat nodig is, maar geen overbodige zaken. De Fabia gaat echter met de tijd mee en dus zijn zaken die voorheen als overbodig werden gezien in een compacte auto nu juist standaardvoorzieningen.
Helaas is op het gebied van de motoren nauwelijks vooruitgang geboekt. De Fabia biedt geen enkele vorm van elektrische aandrijving of zelfs maar elektrische assistentie aan (hybride). Ook in het compacte segment doet de concurrentie dat inmiddels wel en daarom is het verbruik van de Fabia relatief hoog. Tegelijkertijd is duidelijk te merken dat de prestaties worden geknepen door brandstofbesparende technieken. De "1.0 TSI 70 kW" presteert matig en daarom is de "1.0 TSI 81 kW DSG" sterk aan te bevelen.
De belangrijkste winst zit in het nieuwe platform. Dat zorgt voor een rustig, stabiel weggedrag en beperkt de rijgeluiden. Bovendien gaf het de vormgevers meer vrijheid. De Fabia oogt daarom voornamer dan voorheen en biedt dankzij de toegenomen buitenmaten veel ruimte. De Fabia blijft dus broodnuchter, maar heeft desondanks sterk aan karakter gewonnen.