Skoda Fabia Combi 1.2 TDI ..lees meer.. trekhaak.

€ 2.450,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 10-02-2011
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 239.874 km
Deuren 5
Kleur Beige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.199 cc
Vermogen 55 kW (75 pk)

Skoda Fabia Combi 1.2 TDI ..lees meer.. trekhaak.


€ 2.450,-

Algemeen

Bouwjaar 10-02-2011
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 239.874 km
Deuren 5
Kleur Beige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.199 cc
Vermogen 55 kW (75 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Vakgarage Verlaan
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Leidsestraatweg 32- 34
Postcode 3481 EX
Plaats Harmelen
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)348 - 444242 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vakgarageverlaan.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: jun. 2010 - jan. 2015
Modelcode: 5J

Technische informatie
Koppel: 180 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 14,3 s
Topsnelheid: 172 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 435 x 164 x 152 cm
Wielbasis: 246 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.119 kg
Laadvermogen: 555 kg
GVW: 1.674 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 450 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 89 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,4 l/100km (1 op 29,4)
Brandstofverbruik in de stad: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3 l/100km (1 op 33,3)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 318 - € 330 per kwartaal

Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja

Dit is niet zomaar een ¦KODA Fabia Combi. De hoge prestaties van de motor, het strak afgestelde onderstel en de uitgekiende verhoudingen van de transmissie staan garant voor bergen rijplezier. Deze auto heeft 239874 kilometer op de teller staan, het bouwjaar is 2011. Onder de motorkap ligt een zuinige driecilinder dieselmotor. Deze ¦KODA Fabia Combi is zuinig met brandstof. Dus schakelt het start-stopsysteem de motor uit bij tijdelijke stilstand, en weer aan als het licht op groen gaat. Of de brug weer open, bijvoorbeeld. In deze ¦KODA profiteert u onder andere ook van: 15 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, in hoogte verstelbare passagiersstoel, getint glas, in delen neerklapbare achterbank en elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels. Recent nieuwe distributieriemset en accu.

Zuinig zoeven, dat kan deze auto dankzij de aanwezige cruise control. In de zomer zit u ontspannen achter het stuur dankzij de ingebouwde airconditioning. Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en verstelbaar stuur.

In de ¦KODA Fabia Combi heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Zodra een van de banden spanning verliest, geeft het bandenspanningscontrolesysteem een waarschuwingssignaal.

U bent nieuwsgierig? Bel of mail ons dan direct om een proefrit met deze ¦KODA te reserveren.

= Bedrijfsinformatie =

Onze ruime voorraad auto's is opgebouwd met kwalitief goede occasions welke o.a. geselecteerd zijn op lage (aantoonbare) kilometerstanden en afkomstig van vaste aanbieders zodat er geen verassingen zijn.
Een Vakgarage Verlaan occasion wordt standaard aangeboden met 12 maanden BOVAG garantie.
Vaste afleveringskosten (poetsen, benzine35 euro, kenteken op naam zetten enz.450 euro)
Dat is wat wij noemen ; ZORGELOOS AUTORIJDEN!!!!!!!
Wij hopen u binnenkort te mogen begroeten in onze showroom, ook kunt u er voor kiezen om online een offerte aan te vragen.
Deze advertentie

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Skoda Fabia | Nuchter, maar niet saai

Een feestje is pas gezellig als er drank wordt geschonken? En een auto is pas aantrekkelijk met extravagante vormgeving en uitzonderlijke techniek? Als dat waar is dan moet de Skoda Fabia een ontzettend saaie auto zijn. Toch is juist de vierde generatie van de compacte Skoda interessanter dan ooit tevoren. Hoe dan wel?

Autotest | Skoda Fabia Nuchter, maar niet saai

De 4e generatie van de Skoda Fabia is niet alleen een verstandig alternatief. De slimme ergonomie, sterke uitstraling en prima rijeigenschappen maken het een karaktervolle en volwassen auto.

Plus

  • functioneel en doordacht
  • prima weggedrag
  • moderne, bruikbare techniek

Min

  • relatief hoog verbruik
  • veel betuttelende piepjes en waarschuwingen

Conclusie

Net als alle voorgaande generaties is de nieuwe Skoda Fabia functioneel en doordacht. De binnenruimte is goed en dankzij de vele "Simply Clever"voorzieningen is de Fabia net even slimmer dan gemiddeld. De uitrusting omvat alles wat nodig is, maar geen overbodige zaken. De Fabia gaat echter met de tijd mee en dus zijn zaken die voorheen als overbodig werden gezien in een compacte auto nu juist standaardvoorzieningen.

Helaas is op het gebied van de motoren nauwelijks vooruitgang geboekt. De Fabia biedt geen enkele vorm van elektrische aandrijving of zelfs maar elektrische assistentie aan (hybride). Ook in het compacte segment doet de concurrentie dat inmiddels wel en daarom is het verbruik van de Fabia relatief hoog. Tegelijkertijd is duidelijk te merken dat de prestaties worden geknepen door brandstofbesparende technieken. De "1.0 TSI 70 kW" presteert matig en daarom is de "1.0 TSI 81 kW DSG" sterk aan te bevelen.

De belangrijkste winst zit in het nieuwe platform. Dat zorgt voor een rustig, stabiel weggedrag en beperkt de rijgeluiden. Bovendien gaf het de vormgevers meer vrijheid. De Fabia oogt daarom voornamer dan voorheen en biedt dankzij de toegenomen buitenmaten veel ruimte. De Fabia blijft dus broodnuchter, maar heeft desondanks sterk aan karakter gewonnen.

Deel deze advertentie