Skoda Fabia Combi 110 PK TSI Drive AUTOM/CRUISE/NAVI/AIRCO-ECC/BLUETOOTH/PDC/NL-AUTO/LMW 16 INCH/USB

€ 15.445,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 24-01-2018
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 89.314 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 81 kW (110 pk)

Skoda Fabia Combi 110 PK TSI Drive AUTOM/CRUISE/NAVI/AIRCO-ECC/BLUETOOTH/PDC/NL-AUTO/LMW 16 INCH/USB


€ 15.445,-

Algemeen

Bouwjaar 24-01-2018
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 89.314 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 81 kW (110 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Booij
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Utrechtseweg 22
Postcode 3927 AV
Plaats Renswoude
Provincie Utrecht
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 36223563 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfbooij.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/45 R16
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 199 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 426 x 173 x 147 cm
Wielbasis: 247 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.088 kg
Laadvermogen: 555 kg
GVW: 1.643 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 590 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 107 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Brandstofverbruik in de stad: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,1 l/100km (1 op 24,4)

Staat
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal

NETTE Skoda Fabia Combi 110 PK TSI Drive AUTOMAAT/CRUISE CONTROL/NAVIGATIE/AIRCO-ECC/BLUETOOTH/PDC/NL-AUTO MET NAP/LMW 16 INCH/USB/APK 24-01-2026/BJ 2018/ONDERHOUDS HISTORIE EN RESERVE SLEUTEL AANWEZIG

Kilometer na kilometer, bocht na bocht levert deze Skoda Fabia Combi 110 PK TSI Drive de beste rijprestaties. De aandrijving van deze Skoda wordt verzorgd door een driecilinder motor en een automatische transmissie. Natuurlijk zijn de sportstoelen super functioneel als het rechterpedaal ingetrapt wordt. Maar ook voor het uiterlijk doen ze veel! Ook 16 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, aluminium dakrailing, extra getint glas, in delen neerklapbare achterbank en actieve hoofdsteunen zijn aan boord.

Tijdens de rit bedient u het audio-installatiesysteem en het navigatiesysteem met harde schijf met de knoppen op het stuur of met uw stem. Met de automatische airconditioning selecteert u de gewenste temperatuur. Het systeem doet de rest. Hoeveel ruimte u nog heeft bij het insteken? De parkeersensoren laten het weten! Da's gemakkelijk! Bij slecht weer houdt u graag de handen aan het stuur. De regensensor regelt automatisch hoeveel hulp u van de ruitenwissers nodig heeft. Stel de cruise control in op de gewenste snelheid en u rijdt comfortabel en zuinig. De uitrusting van deze Skoda is met buitentemperatuurmeter, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur, isofix-aansluiting, usb-aansluiting en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening behoorlijk compleet.

In de Skoda Fabia Combi 110 PK TSI Drive heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Kop-staartbotsingen vormen een belangrijk deel van de meest voorkomende aanrijdingen. De forward collision warning van deze auto voorkomt zulke botsingen geheel of reduceert de ernst van de schade aanzienlijk. In druk verkeer en onoverzichtelijke situaties helpt het accident avoidance system mee om een aanrijding te vermijden.

Laat het ons meteen weten als u interesse heeft in deze auto, dan kunnen we een afspraak maken om u de auto te demonstreren.

= Bedrijfsinformatie =

Inruil bespreekbaar

VOOR MEER INFORMATIE OVER DEZE AUTO OF OM EEN AFSPRAAK TE MAKEN KUN

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Skoda Fabia | Nuchter, maar niet saai

Een feestje is pas gezellig als er drank wordt geschonken? En een auto is pas aantrekkelijk met extravagante vormgeving en uitzonderlijke techniek? Als dat waar is dan moet de Skoda Fabia een ontzettend saaie auto zijn. Toch is juist de vierde generatie van de compacte Skoda interessanter dan ooit tevoren. Hoe dan wel?

Autotest | Skoda Fabia Nuchter, maar niet saai

De 4e generatie van de Skoda Fabia is niet alleen een verstandig alternatief. De slimme ergonomie, sterke uitstraling en prima rijeigenschappen maken het een karaktervolle en volwassen auto.

Plus

  • functioneel en doordacht
  • prima weggedrag
  • moderne, bruikbare techniek

Min

  • relatief hoog verbruik
  • veel betuttelende piepjes en waarschuwingen

Conclusie

Net als alle voorgaande generaties is de nieuwe Skoda Fabia functioneel en doordacht. De binnenruimte is goed en dankzij de vele "Simply Clever"voorzieningen is de Fabia net even slimmer dan gemiddeld. De uitrusting omvat alles wat nodig is, maar geen overbodige zaken. De Fabia gaat echter met de tijd mee en dus zijn zaken die voorheen als overbodig werden gezien in een compacte auto nu juist standaardvoorzieningen.

Helaas is op het gebied van de motoren nauwelijks vooruitgang geboekt. De Fabia biedt geen enkele vorm van elektrische aandrijving of zelfs maar elektrische assistentie aan (hybride). Ook in het compacte segment doet de concurrentie dat inmiddels wel en daarom is het verbruik van de Fabia relatief hoog. Tegelijkertijd is duidelijk te merken dat de prestaties worden geknepen door brandstofbesparende technieken. De "1.0 TSI 70 kW" presteert matig en daarom is de "1.0 TSI 81 kW DSG" sterk aan te bevelen.

De belangrijkste winst zit in het nieuwe platform. Dat zorgt voor een rustig, stabiel weggedrag en beperkt de rijgeluiden. Bovendien gaf het de vormgevers meer vrijheid. De Fabia oogt daarom voornamer dan voorheen en biedt dankzij de toegenomen buitenmaten veel ruimte. De Fabia blijft dus broodnuchter, maar heeft desondanks sterk aan karakter gewonnen.

Deel deze advertentie