Bouwjaar | 28-11-2018 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 218.699 km |
Deuren | - |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | - |
Vermogen | - |
€ 6.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 28-11-2018 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 218.699 km |
Deuren | - |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | - |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Kelder Auto's B.V. |
Contactpersoon | A.P. Kelder |
Adres | Energiestraat 5 |
Postcode | 7442 DA |
Plaats | Nijverdal |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)548 - 619687 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.kelderautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 570 kg)
Bekleding: Stof
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Brandstofverbruik in de stad: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4 l/100km (1 op 25,0)
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Aantal sleutels: 2
U rijdt gemakkelijk, comfortabel en zonder zorgen met deze Skoda Fabia Combi. De sportstoelen zorgen voor een strak uiterlijk én een uitstekende zitsteun. U wordt in deze auto ook getrakteerd op 15 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, LED-dagrijverlichting, aluminium dakrailing, extra getint glas en in delen neerklapbare achterbank.
Dankzij de spraaksturing bedient u verschillende functies zonder uw handen van het stuur te halen. Met het navigatiesysteem kiest u de snelste route naar uw eindbestemming. Nooit meer te warm of te koud. De automatische airconditioning zorgt altijd voor de temperatuur die u kiest. Superstrak parkeren wordt een eitje dankzij de parkeersensoren. Het drukke verkeer eist onderweg al uw aandacht op. Daarom is het goed dat deze Skoda is voorzien van diverse systemen die u assisteren tijdens de rit. Een automatisch inschakelbare verlichting neemt het waar als het donker wordt of gaat schemeren, en schakelt dan automatisch de verlichting in. Op dezelfde manier "ziet" de regensensor de eerste spatjes regen en schakelt dan de ruitenwissers in, en als het harder gaat regenen zet hij de ruitenwissers ook in een snellere stand. De Skoda is standaard voorzien van: cruise control, sportstuurwiel, automatisch dimmende binnenspiegel, isofix-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en bagage afdekhoes.
Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. In een noodsituatie waarschuwt forward collision warning bij een dreigende aanrijding met een voorligger. Het accident avoidance system helpt aanrijdingen te voorkomen en vergroot de veiligheid voor u en uw passagiers.
Bent u nieuwsgierig geworden? Bel ons nu of mail ons voor meer informatie.
= Bedrijfsinformatie =
Wij kunnen helaas niet reageren op vragen als:
Wat is de laagste prijs
Uiterste prijs etc, etc.
Kom eerst even kijken, proefrijden en natuurlijk een heerlijke kop koffie/cappuccino/espresso of thee drinken
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Fabia | Nuchter, maar niet saai
Een feestje is pas gezellig als er drank wordt geschonken? En een auto is pas aantrekkelijk met extravagante vormgeving en uitzonderlijke techniek? Als dat waar is dan moet de Skoda Fabia een ontzettend saaie auto zijn. Toch is juist de vierde generatie van de compacte Skoda interessanter dan ooit tevoren. Hoe dan wel?
De 4e generatie van de Skoda Fabia is niet alleen een verstandig alternatief. De slimme ergonomie, sterke uitstraling en prima rijeigenschappen maken het een karaktervolle en volwassen auto.
Plus
- functioneel en doordacht
- prima weggedrag
- moderne, bruikbare techniek
Min
- relatief hoog verbruik
- veel betuttelende piepjes en waarschuwingen
Conclusie
Net als alle voorgaande generaties is de nieuwe Skoda Fabia functioneel en doordacht. De binnenruimte is goed en dankzij de vele "Simply Clever"voorzieningen is de Fabia net even slimmer dan gemiddeld. De uitrusting omvat alles wat nodig is, maar geen overbodige zaken. De Fabia gaat echter met de tijd mee en dus zijn zaken die voorheen als overbodig werden gezien in een compacte auto nu juist standaardvoorzieningen.
Helaas is op het gebied van de motoren nauwelijks vooruitgang geboekt. De Fabia biedt geen enkele vorm van elektrische aandrijving of zelfs maar elektrische assistentie aan (hybride). Ook in het compacte segment doet de concurrentie dat inmiddels wel en daarom is het verbruik van de Fabia relatief hoog. Tegelijkertijd is duidelijk te merken dat de prestaties worden geknepen door brandstofbesparende technieken. De "1.0 TSI 70 kW" presteert matig en daarom is de "1.0 TSI 81 kW DSG" sterk aan te bevelen.
De belangrijkste winst zit in het nieuwe platform. Dat zorgt voor een rustig, stabiel weggedrag en beperkt de rijgeluiden. Bovendien gaf het de vormgevers meer vrijheid. De Fabia oogt daarom voornamer dan voorheen en biedt dankzij de toegenomen buitenmaten veel ruimte. De Fabia blijft dus broodnuchter, maar heeft desondanks sterk aan karakter gewonnen.