Bouwjaar | 01-06-2021 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 72.129 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | - |
€ 12.290,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 01-06-2021 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 72.129 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Centracar |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Herbesthaler Strasse 132 |
Postcode | 4700 |
Plaats | Eupen |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)87 - 598459 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | centracar.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Entretenu conformment la rglementation: oui
Dommages: aucun
Ce vhicule est visible chez / Dit voertuig is te zien bij :
Centracar - Herbesthaler Strasse, 132 in 4700 Eupen.
Ou choisissez le membre Car Alliance le plus proche de chez vous :
Of kies uw dichtstbijzijnde Car Alliance member:
Centracar Eupen : 087/59.84.59Centracar Lige : 04/234.19.19Ebac Aubel : 087/68.74.93Ebac Eupen : 087/32.20.00Ebac Verviers : 087/31.31.60Xclusive Cars Eupen : 087/59.89.59Garage Boel Sint-Niklaas : 03/780.75.50Garage Leleu Comines : 056/55.91.03Clohse Mobility+ Malmedy : 080/33.99.25Dcouvrez ce vhicule 360 sur/Ontdek deze wagen in 360 op:
www.CarAlliance.be
Vhicule prt tre livr et immatricul.Garantie 12 mois avec possibilit d'extension.Reprise possible de votre ancien vhicule au meilleur prix.Service aprs-vente de qualit.Nous proposons diffrentes sortes de financement (Ballon, Leasing, Renting, Location long terme).+ 500 vhicules livrables directement.Plus de 40 ans votre service.
Voertuig klaar om afgeleverd en geregistreerd te worden.12 maanden garantie met mogelijkheid tot verlenging.Mogelijkheid om uw oude wagen terug te nemen aan de beste prijs.Wij bieden verschillende soorten financiering aan (Ballon, Leasing, Renting, Verhuur op lange termijn).+500 wagens direct leverbaar.Meer dan 40 jaar tot uw dienst.
Wir beraten sie auch auf Deutsch.We also inform u in English.Points forts de ce vhicule / Kenmerken van de wagen:
[1JC] Amortisseurs l'arrire, version sport[2ZA] Volant multifonction[9AB] Climatiseur rgulation mcanique[9VB] Pack audioSauf erreur ou omission et sous rserve de vente.Onder voorbehoud van vergissingen.Frais de livraison exclus.Exclusief afleveringskost.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Fabia | Nuchter, maar niet saai
Een feestje is pas gezellig als er drank wordt geschonken? En een auto is pas aantrekkelijk met extravagante vormgeving en uitzonderlijke techniek? Als dat waar is dan moet de Skoda Fabia een ontzettend saaie auto zijn. Toch is juist de vierde generatie van de compacte Skoda interessanter dan ooit tevoren. Hoe dan wel?
De 4e generatie van de Skoda Fabia is niet alleen een verstandig alternatief. De slimme ergonomie, sterke uitstraling en prima rijeigenschappen maken het een karaktervolle en volwassen auto.
Plus
- functioneel en doordacht
- prima weggedrag
- moderne, bruikbare techniek
Min
- relatief hoog verbruik
- veel betuttelende piepjes en waarschuwingen
Conclusie
Net als alle voorgaande generaties is de nieuwe Skoda Fabia functioneel en doordacht. De binnenruimte is goed en dankzij de vele "Simply Clever"voorzieningen is de Fabia net even slimmer dan gemiddeld. De uitrusting omvat alles wat nodig is, maar geen overbodige zaken. De Fabia gaat echter met de tijd mee en dus zijn zaken die voorheen als overbodig werden gezien in een compacte auto nu juist standaardvoorzieningen.
Helaas is op het gebied van de motoren nauwelijks vooruitgang geboekt. De Fabia biedt geen enkele vorm van elektrische aandrijving of zelfs maar elektrische assistentie aan (hybride). Ook in het compacte segment doet de concurrentie dat inmiddels wel en daarom is het verbruik van de Fabia relatief hoog. Tegelijkertijd is duidelijk te merken dat de prestaties worden geknepen door brandstofbesparende technieken. De "1.0 TSI 70 kW" presteert matig en daarom is de "1.0 TSI 81 kW DSG" sterk aan te bevelen.
De belangrijkste winst zit in het nieuwe platform. Dat zorgt voor een rustig, stabiel weggedrag en beperkt de rijgeluiden. Bovendien gaf het de vormgevers meer vrijheid. De Fabia oogt daarom voornamer dan voorheen en biedt dankzij de toegenomen buitenmaten veel ruimte. De Fabia blijft dus broodnuchter, maar heeft desondanks sterk aan karakter gewonnen.