![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 01-07-2009 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 80.955 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.422 cc |
Vermogen | 51 kW (69 pk) |
€ 3.650,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-07-2009 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 80.955 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.422 cc |
Vermogen | 51 kW (69 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Cars Village |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Parc Industriel 4 |
Postcode | 1440 |
Plaats | Wauthier-Braine |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)2 - 5129337 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.carsvillage.be/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
FINANCEMENT POSSIBLE VIA NOTRE PARTENAIRE
!!!! (Attention, emprunter de l{{{ \ }}}{{{ \ }}}'argent coûte aussi de l{{{ \ }}}{{{ \ }}}'argent)!!!!
**FR-**
**NOTRE PRIORITE EST DE VOUS SATISFAIRE **
**AU MAXIMUM !**
**GARAGE CARS VILLAGE, UN PROFESSIONNEL REPUTÉ EN VOITURES D{{{ \ }}}{{{ \ }}}'OCCASION DE TOUTES MARQUES DEPUIS PLUS DE 10 ANS. **
Tous nos véhicules vendus sont livrés avec :
- Contrôle technique (lors du passage, plus de 90 points de vérification du véhicule sont contrôlés),
- CAR PASS,
- 12 mois de garantie
- Demande dimmatriculation,
- Un entretien (petit entretien et si nécessaire le remplacement de la courroie)
- Un nettoyage complet (intérieur/extérieur)
**De plus !!:**
LA REPRISE DE VOTRE VEHICULE AU MEILLEUR PRIX
**POUR PLUS DINFORMATIONS, NHESITEZ PAS**
**A NOUS CONTACTER AU 02-512.93.37**
FINANCIERING MOGELIJK VIA ONZE PARTNER
!!!!(Let op, geld lenen kost ook geld)!!!!
**NL-**
**UW MAXIMUM TEVREDENHEID IS ONZE PRIORITEIT !**
**GARAGE CARS VILLAGE, EEN PROFESIONEEL IN GEBIED VAN OCCASIE WAGENS VAN ALLE MERKTEN MET MEER DAN 10 JAAR ERVARING.**
Alle onze verkochte wagens worden geleverd met :
Technische keuring (waarin meer dan 90 verificatie punten gecheckt worden)
- CAR PASSE
- 12 maanden waarborg
- Inschrijvingsaanvraag formulier
- Onderhoud van de wagen (kleine onderhoud en indien nodig de groote onderhoud zoals vervanging van distributie rem)
Cleaning van de wagen (binnen en buiten)
**Bovendien !!:**
DE OVERNAME VAN UW WAGEN VOOR INTERESSANTE PRIJS
**VOOR MEER INFO NODIGEN WIJ U ONZE TELEFONISCHE TE BREIKEN OP 02-512.93.37**----
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Fabia | Nuchter, maar niet saai
Een feestje is pas gezellig als er drank wordt geschonken? En een auto is pas aantrekkelijk met extravagante vormgeving en uitzonderlijke techniek? Als dat waar is dan moet de Skoda Fabia een ontzettend saaie auto zijn. Toch is juist de vierde generatie van de compacte Skoda interessanter dan ooit tevoren. Hoe dan wel?
![Autotest | Skoda Fabia Nuchter, maar niet saai](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4378/skoda-fabia.jpg)
De 4e generatie van de Skoda Fabia is niet alleen een verstandig alternatief. De slimme ergonomie, sterke uitstraling en prima rijeigenschappen maken het een karaktervolle en volwassen auto.
Plus
- functioneel en doordacht
- prima weggedrag
- moderne, bruikbare techniek
Min
- relatief hoog verbruik
- veel betuttelende piepjes en waarschuwingen
Conclusie
Net als alle voorgaande generaties is de nieuwe Skoda Fabia functioneel en doordacht. De binnenruimte is goed en dankzij de vele "Simply Clever"voorzieningen is de Fabia net even slimmer dan gemiddeld. De uitrusting omvat alles wat nodig is, maar geen overbodige zaken. De Fabia gaat echter met de tijd mee en dus zijn zaken die voorheen als overbodig werden gezien in een compacte auto nu juist standaardvoorzieningen.
Helaas is op het gebied van de motoren nauwelijks vooruitgang geboekt. De Fabia biedt geen enkele vorm van elektrische aandrijving of zelfs maar elektrische assistentie aan (hybride). Ook in het compacte segment doet de concurrentie dat inmiddels wel en daarom is het verbruik van de Fabia relatief hoog. Tegelijkertijd is duidelijk te merken dat de prestaties worden geknepen door brandstofbesparende technieken. De "1.0 TSI 70 kW" presteert matig en daarom is de "1.0 TSI 81 kW DSG" sterk aan te bevelen.
De belangrijkste winst zit in het nieuwe platform. Dat zorgt voor een rustig, stabiel weggedrag en beperkt de rijgeluiden. Bovendien gaf het de vormgevers meer vrijheid. De Fabia oogt daarom voornamer dan voorheen en biedt dankzij de toegenomen buitenmaten veel ruimte. De Fabia blijft dus broodnuchter, maar heeft desondanks sterk aan karakter gewonnen.