Skoda Fabia 1.4-16V Sprint | Clima-Airco | Cruise control | 1ste Eigenaar | Incl. Garantie | Trekhaak | Metallic lak |

€ 4.900,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 21-04-2010
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 113.007 km
Deuren 5
Kleur Beige Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 63 kW (86 pk)

Skoda Fabia 1.4-16V Sprint | Clima-Airco | Cruise control | 1ste Eigenaar | Incl. Garantie | Trekhaak | Metallic lak |


€ 4.900,-

Algemeen

Bouwjaar 21-04-2010
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 113.007 km
Deuren 5
Kleur Beige Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 63 kW (86 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Piet Has Automobielen BV
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Lageweg 25
Postcode 1628 JS
Plaats Hoorn Nh
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)229 - 215416 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.piethas.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modeljaar: 2010
Modelcode: 5J

Technische informatie
Koppel: 132 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,3 s
Topsnelheid: 174 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 410 x 164 x 151 cm
Wielbasis: 246 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.020 kg
Laadvermogen: 555 kg
GVW: 1.575 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 500 kg)

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 154 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik in de stad: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal

Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja

Beschikbare afleverpakketten:
- Onderhoudspakket (€ 395): De genoemde prijs is exclusief onderhoudspakket van € 395,- Het onderhoudspakket houdt in; Periodieke onderhoudsbeurt, schoonmaak in- en exterieur, halfvolle tank brandstof, Airco onderhoud en technische controle.
- BOVAG 40-puntencheck (zonder meerprijs): https://mijn.bovag.nl/downloads/ondernemerschap/viabovag-nl/checklist40puntencheck.pdf

Betreft een origineel in Nederland geleverde auto, dus de volledige historie is bekend en de auto heeft absoluut de juiste kilometerstand.

Inclusief nieuwe APK, 3 maanden garantie op motor en versnellingsbak en het ter naam stellen van het voertuig, dus zekerheid!

De genoemde prijs is exclusief onderhoudspakket van € 395,- Het onderhoudspakket houdt in; Periodieke onderhoudsbeurt, professionele schoonmaak van in- en exterieur, volle tank brandstof, Airco onderhoud, NAP certificaat en technische controle.

Met deze auto vindt u altijd een parkeerplek. Klein heeft zo z'n voordelen, nietwaar? De auto is van het bouwjaar 2010 en is van de eerste eigenaar. Zijn pittige prestaties dankt deze auto aan zijn compacte en zuinige motor. Ook 15 inch lichtmetalen velgen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare ramen achter en metallic lak zijn aan boord.

Of het buiten nu warm is of koud, dankzij electronic climate control is het binnen altijd behaaglijk. Maximumsnelheid? Even de cruise control instellen en u blijft perfect binnen de marges. En deze auto heeft ook buitentemperatuurmeter, isofix-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, toerenteller en verstelbaar stuur als standaard uitrusting.

Hebben we u nieuwsgierig gemaakt? Grijp dan uw kans en plan direct online een proefrit.

*Ondanks de aandacht die wij besteden aan de samenstelling van deze advertentie, is het mogelijk dat bepaalde informatie onvolledig of onjuist is. Let goed op de opties die voor u van belang zij

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Skoda Fabia | Nuchter, maar niet saai

Een feestje is pas gezellig als er drank wordt geschonken? En een auto is pas aantrekkelijk met extravagante vormgeving en uitzonderlijke techniek? Als dat waar is dan moet de Skoda Fabia een ontzettend saaie auto zijn. Toch is juist de vierde generatie van de compacte Skoda interessanter dan ooit tevoren. Hoe dan wel?

Autotest | Skoda Fabia Nuchter, maar niet saai

De 4e generatie van de Skoda Fabia is niet alleen een verstandig alternatief. De slimme ergonomie, sterke uitstraling en prima rijeigenschappen maken het een karaktervolle en volwassen auto.

Plus

  • functioneel en doordacht
  • prima weggedrag
  • moderne, bruikbare techniek

Min

  • relatief hoog verbruik
  • veel betuttelende piepjes en waarschuwingen

Conclusie

Net als alle voorgaande generaties is de nieuwe Skoda Fabia functioneel en doordacht. De binnenruimte is goed en dankzij de vele "Simply Clever"voorzieningen is de Fabia net even slimmer dan gemiddeld. De uitrusting omvat alles wat nodig is, maar geen overbodige zaken. De Fabia gaat echter met de tijd mee en dus zijn zaken die voorheen als overbodig werden gezien in een compacte auto nu juist standaardvoorzieningen.

Helaas is op het gebied van de motoren nauwelijks vooruitgang geboekt. De Fabia biedt geen enkele vorm van elektrische aandrijving of zelfs maar elektrische assistentie aan (hybride). Ook in het compacte segment doet de concurrentie dat inmiddels wel en daarom is het verbruik van de Fabia relatief hoog. Tegelijkertijd is duidelijk te merken dat de prestaties worden geknepen door brandstofbesparende technieken. De "1.0 TSI 70 kW" presteert matig en daarom is de "1.0 TSI 81 kW DSG" sterk aan te bevelen.

De belangrijkste winst zit in het nieuwe platform. Dat zorgt voor een rustig, stabiel weggedrag en beperkt de rijgeluiden. Bovendien gaf het de vormgevers meer vrijheid. De Fabia oogt daarom voornamer dan voorheen en biedt dankzij de toegenomen buitenmaten veel ruimte. De Fabia blijft dus broodnuchter, maar heeft desondanks sterk aan karakter gewonnen.

Deel deze advertentie