Bouwjaar | 08-01-2007 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 187.526 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Beige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
€ 2.450,-
Algemeen
Bouwjaar | 08-01-2007 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 187.526 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Beige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Twente Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Edisonstraat 32B |
Postcode | 7575 AT |
Plaats | Oldenzaal |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 30323487 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.twente-cars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/50 R15
Acceleratie (0-100): 13,8 s
Topsnelheid: 167 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 396 x 165 x 145 cm
Wielbasis: 246 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.035 kg
Laadvermogen: 540 kg
GVW: 1.575 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 450 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 154 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik in de stad: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Twente Cars beschikt over een breed assortiment van tientallen topoccasions.
1000 m2 Showroom.
Alle inruil en een financiering is mogelijk.
Uiteraard zijn wij aangesloten bij RDW, VWE en Nationale Auto Pas (NAP).
Door middel van het NAP rapport kunnen wij u dus een kloppende kilometerstand garanderen.
Kijk voor het volledige aanbod, garantie en pakketten op onze website : www.twente-cars.nl
Tevens kopen wij alle merken auto's in.
Directe betalingen en vrijwaringen.
Wij kunnen ter plaatse tenaamstellen en vrijwaren.
Alle inruil mogelijk tegen handelsprijzen.
De prijzen op internet zijn scherpe meeneemprijzen.
U kunt de auto dagelijks komen bekijken.
Wij zijn geopend van maandag tot en met zaterdag van 8:00 tot 18:00.
LET OP! Op afspraak is het ook mogelijk op de zondag of in de avond.
Wij zijn RDW erkend en kunnen 24 uur per dag 7 dagen in de week, uw gekochte auto ter plekke tenaamstellen.
Wij leveren onze auto's inclusief een recente APK keuring en vloeistof controle.
Wij heten u van harte welkom en de koffie staat voor u klaar.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Fabia | Nuchter, maar niet saai
Een feestje is pas gezellig als er drank wordt geschonken? En een auto is pas aantrekkelijk met extravagante vormgeving en uitzonderlijke techniek? Als dat waar is dan moet de Skoda Fabia een ontzettend saaie auto zijn. Toch is juist de vierde generatie van de compacte Skoda interessanter dan ooit tevoren. Hoe dan wel?
De 4e generatie van de Skoda Fabia is niet alleen een verstandig alternatief. De slimme ergonomie, sterke uitstraling en prima rijeigenschappen maken het een karaktervolle en volwassen auto.
Plus
- functioneel en doordacht
- prima weggedrag
- moderne, bruikbare techniek
Min
- relatief hoog verbruik
- veel betuttelende piepjes en waarschuwingen
Conclusie
Net als alle voorgaande generaties is de nieuwe Skoda Fabia functioneel en doordacht. De binnenruimte is goed en dankzij de vele "Simply Clever"voorzieningen is de Fabia net even slimmer dan gemiddeld. De uitrusting omvat alles wat nodig is, maar geen overbodige zaken. De Fabia gaat echter met de tijd mee en dus zijn zaken die voorheen als overbodig werden gezien in een compacte auto nu juist standaardvoorzieningen.
Helaas is op het gebied van de motoren nauwelijks vooruitgang geboekt. De Fabia biedt geen enkele vorm van elektrische aandrijving of zelfs maar elektrische assistentie aan (hybride). Ook in het compacte segment doet de concurrentie dat inmiddels wel en daarom is het verbruik van de Fabia relatief hoog. Tegelijkertijd is duidelijk te merken dat de prestaties worden geknepen door brandstofbesparende technieken. De "1.0 TSI 70 kW" presteert matig en daarom is de "1.0 TSI 81 kW DSG" sterk aan te bevelen.
De belangrijkste winst zit in het nieuwe platform. Dat zorgt voor een rustig, stabiel weggedrag en beperkt de rijgeluiden. Bovendien gaf het de vormgevers meer vrijheid. De Fabia oogt daarom voornamer dan voorheen en biedt dankzij de toegenomen buitenmaten veel ruimte. De Fabia blijft dus broodnuchter, maar heeft desondanks sterk aan karakter gewonnen.