Skoda Fabia 1.4-16V Elegance | Cruise Control | 1e Eigenaar | Airco | Trekhaak | Origineel NL |

€ 4.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 21-09-2007
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 170.868 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 63 kW (86 pk)

Skoda Fabia 1.4-16V Elegance | Cruise Control | 1e Eigenaar | Airco | Trekhaak | Origineel NL |


€ 4.950,-

Algemeen

Bouwjaar 21-09-2007
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 170.868 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 63 kW (86 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Joure XL
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Technykwei 4
Postcode 8501 XN
Plaats Joure
Provincie Friesland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)513 - 412525 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autojourexl.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • radio/cd speler
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: apr. 2007 - jan. 2009
Modelcode: 5J

Technische informatie
Koppel: 132 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,3 s
Topsnelheid: 174 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 410 x 164 x 151 cm
Wielbasis: 246 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.035 kg
Laadvermogen: 540 kg
GVW: 1.575 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 500 kg)

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 155 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik in de stad: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal

Origineel Nederlands geleverde ¦koda Fabia 1.4-16V Elegance afkomstig van de eerst rijdende eigenaar. De Skoda heeft een APK tot juli 2025. Alle documentatie en 2 sleutels aanwezig.

= Bedrijfsinformatie =

Voor meer informatie en een volledige foto reportage kunt u kijken op www.autojourexl.nl. Het inruilen van uw huidige auto is mogelijk. Voor een direct inruilvoorstel kunt u via WhatsApp foto's en informatie sturen over uw huidige auto naar 06 10682733 of mail ons via info@autojoure.nl en ontvang direct een inruilvoorstel.

Sinds 1999 zijn wij bij Auto Joure XL al bezig met het aanbieden van de juiste occasion tegen de juiste prijs.
Met onze jaren lange ervaring, en het grote landelijke netwerk wat wij hebben opgebouwd kunnen wij steeds weer die ene occasion aanbieden die u zoekt.

Bij het zoeken naar een auto zijn kwaliteit en zekerheid erg belangrijk.
Daarom worden onze auto's kosteloos afgeleverd met 6 maanden garantie ( Aanschafwaarde vanaf € 5000,- euro / max 200.000km / 12 jaar ).
Uitbreiding van het garantiepakket is mogelijk tegen meerprijs via autogarantie.nl , dit kunt u bespreken met onze verkoopafdeling.
Alle ingekochte auto's krijgen bij binnenkomst een inkoopcheck en worden indien nodig rijklaar gemaakt. Wij hanteren hier geen afleverkosten voor.

Tevens is het ook mogelijk bij ons om uw auto geheel naar wens te leveren.
Door nauw samen te werken met onze werkplaatsen en leveranciers kunnen wij ook trekhaken leveren en andere accessoires.
Vraag gerust één van onze verkopers naar de prijzen en mogelijkheden.

Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld, helaas kunnen er geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk -en zetfouten.
Wij accepteren geen contant briefgeld van € 200,- en € 500,-.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Skoda Fabia | Nuchter, maar niet saai

Een feestje is pas gezellig als er drank wordt geschonken? En een auto is pas aantrekkelijk met extravagante vormgeving en uitzonderlijke techniek? Als dat waar is dan moet de Skoda Fabia een ontzettend saaie auto zijn. Toch is juist de vierde generatie van de compacte Skoda interessanter dan ooit tevoren. Hoe dan wel?

Autotest | Skoda Fabia Nuchter, maar niet saai

De 4e generatie van de Skoda Fabia is niet alleen een verstandig alternatief. De slimme ergonomie, sterke uitstraling en prima rijeigenschappen maken het een karaktervolle en volwassen auto.

Plus

  • functioneel en doordacht
  • prima weggedrag
  • moderne, bruikbare techniek

Min

  • relatief hoog verbruik
  • veel betuttelende piepjes en waarschuwingen

Conclusie

Net als alle voorgaande generaties is de nieuwe Skoda Fabia functioneel en doordacht. De binnenruimte is goed en dankzij de vele "Simply Clever"voorzieningen is de Fabia net even slimmer dan gemiddeld. De uitrusting omvat alles wat nodig is, maar geen overbodige zaken. De Fabia gaat echter met de tijd mee en dus zijn zaken die voorheen als overbodig werden gezien in een compacte auto nu juist standaardvoorzieningen.

Helaas is op het gebied van de motoren nauwelijks vooruitgang geboekt. De Fabia biedt geen enkele vorm van elektrische aandrijving of zelfs maar elektrische assistentie aan (hybride). Ook in het compacte segment doet de concurrentie dat inmiddels wel en daarom is het verbruik van de Fabia relatief hoog. Tegelijkertijd is duidelijk te merken dat de prestaties worden geknepen door brandstofbesparende technieken. De "1.0 TSI 70 kW" presteert matig en daarom is de "1.0 TSI 81 kW DSG" sterk aan te bevelen.

De belangrijkste winst zit in het nieuwe platform. Dat zorgt voor een rustig, stabiel weggedrag en beperkt de rijgeluiden. Bovendien gaf het de vormgevers meer vrijheid. De Fabia oogt daarom voornamer dan voorheen en biedt dankzij de toegenomen buitenmaten veel ruimte. De Fabia blijft dus broodnuchter, maar heeft desondanks sterk aan karakter gewonnen.

Deel deze advertentie