Bouwjaar | 12-03-2003 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 256.990 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 12-03-2003 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 256.990 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | GH |
Contactpersoon | Afdeling Verkoop |
Adres | Noorderlaan 11-B |
Postcode | 2182 GZ |
Plaats | Hillegom |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 83364503 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Wij heten u van harte welkom bij , G.H. Auto`s in Hillegom.
Het juiste adres voor uw nieuwe occasion!!
Wij zijn gespecialiseerd in jonge (inruil), gebruikte en soms bijna Occasions..
Service en klantvriendelijkheid staan bij ons nog steeds hoog in het vaandel !
Voor een bezichtiging en/of proefrit , adviseren wij (altijd) van te voren even te bellen-
of de auto nog aanwezig is, Zo om teleurstelling te voorkomen!
Om u de juiste inruil prijs voor uw huidige auto te kunnen geven, Adviseren wij om langs te komen bij ons in Hillegom.
Is dit voor u niet mogelijk , Dan graag een beschrijving van de auto met foto's te mailen naar; info@g-cl.nl
Bij ons is alle inruil mogelijk, ongeacht bouwjaar,kilometerstand of staat!!
Ook voor inruil van uw Caravan,Camper of Boot bent u bij ons aan het juiste adres.
LET OP , DE OPTIELIJST KAN AFWIJKEN!
Kom langs bij ons in Hillegom! wij van G.H. Auto`s in Hillegom zijn ALTIJD bereikbaar.
Wij zijn Telefonisch bereikbaar op : 06-42575935
ONZE OPENINGSTIJDEN VAN MAANDAG T/M VRIJDAG VAN 10:00 TOT 17.00 UUR
BEZICHTIGINGEN NA OPENINGSTIJDEN ZIJN OOK MOGELIJK , WEL OP AFSPRAAK EN/OF OVERLEG!!
G.H. Auto`s Hillegom
NOORDERLAAN 11-B
2182 GZ , HILLEGOM
Email:info@g-cl.nl
TEL: 06-42575935
GRAAG TOT ZIENS!!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Fabia | Nuchter, maar niet saai
Een feestje is pas gezellig als er drank wordt geschonken? En een auto is pas aantrekkelijk met extravagante vormgeving en uitzonderlijke techniek? Als dat waar is dan moet de Skoda Fabia een ontzettend saaie auto zijn. Toch is juist de vierde generatie van de compacte Skoda interessanter dan ooit tevoren. Hoe dan wel?
De 4e generatie van de Skoda Fabia is niet alleen een verstandig alternatief. De slimme ergonomie, sterke uitstraling en prima rijeigenschappen maken het een karaktervolle en volwassen auto.
Plus
- functioneel en doordacht
- prima weggedrag
- moderne, bruikbare techniek
Min
- relatief hoog verbruik
- veel betuttelende piepjes en waarschuwingen
Conclusie
Net als alle voorgaande generaties is de nieuwe Skoda Fabia functioneel en doordacht. De binnenruimte is goed en dankzij de vele "Simply Clever"voorzieningen is de Fabia net even slimmer dan gemiddeld. De uitrusting omvat alles wat nodig is, maar geen overbodige zaken. De Fabia gaat echter met de tijd mee en dus zijn zaken die voorheen als overbodig werden gezien in een compacte auto nu juist standaardvoorzieningen.
Helaas is op het gebied van de motoren nauwelijks vooruitgang geboekt. De Fabia biedt geen enkele vorm van elektrische aandrijving of zelfs maar elektrische assistentie aan (hybride). Ook in het compacte segment doet de concurrentie dat inmiddels wel en daarom is het verbruik van de Fabia relatief hoog. Tegelijkertijd is duidelijk te merken dat de prestaties worden geknepen door brandstofbesparende technieken. De "1.0 TSI 70 kW" presteert matig en daarom is de "1.0 TSI 81 kW DSG" sterk aan te bevelen.
De belangrijkste winst zit in het nieuwe platform. Dat zorgt voor een rustig, stabiel weggedrag en beperkt de rijgeluiden. Bovendien gaf het de vormgevers meer vrijheid. De Fabia oogt daarom voornamer dan voorheen en biedt dankzij de toegenomen buitenmaten veel ruimte. De Fabia blijft dus broodnuchter, maar heeft desondanks sterk aan karakter gewonnen.