Bouwjaar | 26-10-2001 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 231.181 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 26-10-2001 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 231.181 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Service Kerschoten |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Koninginnelaan 139 |
Postcode | 7315 DT |
Plaats | Apeldoorn |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)55 - 3014226 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoservicekerschoten.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/60 R14
Acceleratie (0-100): 11,5 s
Topsnelheid: 185 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 396 x 165 x 145 cm
Wielbasis: 246 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.040 kg
Laadvermogen: 540 kg
GVW: 1.580 kg
Max. trekgewicht: 850 kg (ongeremd 450 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 170 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Brandstofverbruik in de stad: 9,7 l/100km (1 op 10,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Met zijn ruimte en zijn prestaties is dit de auto die bij u past. De aandrijving van deze Skoda wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Natuurlijk behoren warmtewerend glas, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen voor ook tot de uitrusting van deze complete auto.
De cruise control geeft elke flitser het nakijken. De Skoda is standaard voorzien van: centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en verstelbaar stuur.
Als u wilt, kunt u een proefrit maken met deze Skoda Fabia. Bel of mail ons nu voor een afspraak.Auto Service Kerschoten
= Bedrijfsinformatie =
Wij staan voor goede service en het leveren van betaalbare kwaliteit. Zodoende beschikken wij dan ook over een team van enthousiaste werknemers, welke altijd voor uw klaarstaan. U krijgt bij ons de service die u van een betrouwbaar autobedrijf kunt verwachten.
Bent u op zoek naar hét autobedrijf waar u altijd terecht kunt met al uw problemen? Dan bent u bij Auto Service Kerschoten aan het goede adres! Naast de in- en verkoop van u occasions kunt u namelijk ook terrecht met alle soorten onderhoud en reparaties.
Uiteraard bent u van harte welkom om onze auto's van dichtbij te bekijken onder het genot van een kopje koffie. Wij zien u graag terug bij Auto Service Kerschoten!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Fabia | Nuchter, maar niet saai
Een feestje is pas gezellig als er drank wordt geschonken? En een auto is pas aantrekkelijk met extravagante vormgeving en uitzonderlijke techniek? Als dat waar is dan moet de Skoda Fabia een ontzettend saaie auto zijn. Toch is juist de vierde generatie van de compacte Skoda interessanter dan ooit tevoren. Hoe dan wel?
De 4e generatie van de Skoda Fabia is niet alleen een verstandig alternatief. De slimme ergonomie, sterke uitstraling en prima rijeigenschappen maken het een karaktervolle en volwassen auto.
Plus
- functioneel en doordacht
- prima weggedrag
- moderne, bruikbare techniek
Min
- relatief hoog verbruik
- veel betuttelende piepjes en waarschuwingen
Conclusie
Net als alle voorgaande generaties is de nieuwe Skoda Fabia functioneel en doordacht. De binnenruimte is goed en dankzij de vele "Simply Clever"voorzieningen is de Fabia net even slimmer dan gemiddeld. De uitrusting omvat alles wat nodig is, maar geen overbodige zaken. De Fabia gaat echter met de tijd mee en dus zijn zaken die voorheen als overbodig werden gezien in een compacte auto nu juist standaardvoorzieningen.
Helaas is op het gebied van de motoren nauwelijks vooruitgang geboekt. De Fabia biedt geen enkele vorm van elektrische aandrijving of zelfs maar elektrische assistentie aan (hybride). Ook in het compacte segment doet de concurrentie dat inmiddels wel en daarom is het verbruik van de Fabia relatief hoog. Tegelijkertijd is duidelijk te merken dat de prestaties worden geknepen door brandstofbesparende technieken. De "1.0 TSI 70 kW" presteert matig en daarom is de "1.0 TSI 81 kW DSG" sterk aan te bevelen.
De belangrijkste winst zit in het nieuwe platform. Dat zorgt voor een rustig, stabiel weggedrag en beperkt de rijgeluiden. Bovendien gaf het de vormgevers meer vrijheid. De Fabia oogt daarom voornamer dan voorheen en biedt dankzij de toegenomen buitenmaten veel ruimte. De Fabia blijft dus broodnuchter, maar heeft desondanks sterk aan karakter gewonnen.