Bouwjaar | 17-03-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 170.563 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 17-03-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 170.563 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Panjer |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Dobbe 2 |
Postcode | 9001 XN |
Plaats | Grou |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 10791078 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Skoda Fabia 1.4-16V "AIRCO+CRUISE CONTR+NAVI"
- Kenteken: 05-KLV-9
- Merk: Skoda
- Model: Fabia
- APK tot: 17-06-2025
- Tellerstand: 170563 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2010
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: zilver Metallic
- Bekleding: Stof
- Kleur interieur: antraciet
- Motorinhoud: 1390 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: BXW
- Vermogen: 63 kW / 86pk
- Ledig gewicht: 1020 kg
- Max. trekgewicht: 1000 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 6.5 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 113 - 123 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 4
Pakket: Safety pakket
- Anti doorSlip Regeling
- ESP en ASR
- Elektronisch Stabiliteits Programma
Comfort
- Boordcomputer
- Cruise control
Exterieur
- Achterruitwisser
- Afst. bed. voor centr. deurvergr.
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling
- Getint glas
- Lichtmetalen velgen 15"
- Metaalkleur
- Mistlampen voor
- Nette auto
- Sportvelgen
Infotainment
- Navigatiesysteem
- Radio CD speler
- Radio-CD/MP3 speler
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Electronic climate control
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Boekjes aanwezig
- Lichtmetalen Velgen
- NIEUWE DISTRIBUTIERIEM
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Bandenspanningscontrolesysteem
verkocht
Import auto's worden u aangeboden inclusief Nederlands kenteken en de bpm is door ons voldaan.
INRUIL VAN UW HUIDIGE AUTO IS ALTIJD MOGELIJK!!!
Een belletje voor uw komst wordt gewaardeerd en voorkomt afwezigheid of geen beschikbaarheid.
Typefouten voorbehouden.
Autobedrijf Panjer
Dobbe 2
9001XN Grou
06-10791078
panjer@live.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Fabia | Nuchter, maar niet saai
Een feestje is pas gezellig als er drank wordt geschonken? En een auto is pas aantrekkelijk met extravagante vormgeving en uitzonderlijke techniek? Als dat waar is dan moet de Skoda Fabia een ontzettend saaie auto zijn. Toch is juist de vierde generatie van de compacte Skoda interessanter dan ooit tevoren. Hoe dan wel?
De 4e generatie van de Skoda Fabia is niet alleen een verstandig alternatief. De slimme ergonomie, sterke uitstraling en prima rijeigenschappen maken het een karaktervolle en volwassen auto.
Plus
- functioneel en doordacht
- prima weggedrag
- moderne, bruikbare techniek
Min
- relatief hoog verbruik
- veel betuttelende piepjes en waarschuwingen
Conclusie
Net als alle voorgaande generaties is de nieuwe Skoda Fabia functioneel en doordacht. De binnenruimte is goed en dankzij de vele "Simply Clever"voorzieningen is de Fabia net even slimmer dan gemiddeld. De uitrusting omvat alles wat nodig is, maar geen overbodige zaken. De Fabia gaat echter met de tijd mee en dus zijn zaken die voorheen als overbodig werden gezien in een compacte auto nu juist standaardvoorzieningen.
Helaas is op het gebied van de motoren nauwelijks vooruitgang geboekt. De Fabia biedt geen enkele vorm van elektrische aandrijving of zelfs maar elektrische assistentie aan (hybride). Ook in het compacte segment doet de concurrentie dat inmiddels wel en daarom is het verbruik van de Fabia relatief hoog. Tegelijkertijd is duidelijk te merken dat de prestaties worden geknepen door brandstofbesparende technieken. De "1.0 TSI 70 kW" presteert matig en daarom is de "1.0 TSI 81 kW DSG" sterk aan te bevelen.
De belangrijkste winst zit in het nieuwe platform. Dat zorgt voor een rustig, stabiel weggedrag en beperkt de rijgeluiden. Bovendien gaf het de vormgevers meer vrijheid. De Fabia oogt daarom voornamer dan voorheen en biedt dankzij de toegenomen buitenmaten veel ruimte. De Fabia blijft dus broodnuchter, maar heeft desondanks sterk aan karakter gewonnen.