Skoda Fabia 1.2 TSI Tour, 5DRS, 2e eig afk, Geen import, Nap, Dealer oh,

n.o.t.k.

afbeelding vergroten
Bouwjaar 02-08-2012
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 182.859 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen 63 kW (86 pk)

Skoda Fabia 1.2 TSI Tour, 5DRS, 2e eig afk, Geen import, Nap, Dealer oh,


n.o.t.k.

Algemeen

Bouwjaar 02-08-2012
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 182.859 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen 63 kW (86 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autocenter Andelst B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Geurdeland 6
Postcode 6673 DR
Plaats Andelst
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)488 - 429708 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autocenterandelst.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/60 R15
Acceleratie (0-100): 11,7 s
Topsnelheid: 177 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 400 x 164 x 150 cm
Wielbasis: 246 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.016 kg
Laadvermogen: 555 kg
GVW: 1.571 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 550 kg)

Interieur
Interieur: Grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 119 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Basispakket (inbegrepen): Tenaamstelling.
- Servicepakket A (€ 495 meerprijs): - APK minimaal 6 maanden. - Tenaamstelling. - Reinigen interieur en exterieur. - Vloeistoffen controle.
- Servicepakket B (€ 895 meerprijs): - APK minimaal 6 maanden. - 12 maanden garantie. - Afleverbeurt - Wax en poetsbeurt, interieur en exterieur. - Tenaamstelling.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt
- Speciaal pakket (€ 1.295 meerprijs): - Nieuwe APK. - 12 maanden garantie. - Wax en poetsbeurt. - Onderhoudsbeurt (waar auto aan toe is). - Tenaamstelling. - Airconditioning check.

WEGENS DRUKTE ZIJN WE NIET IN STAAT OM OP MAILS EN BERICHTEN TE REAGEREN. BIJ SERIEUZE INTERESSE GRAAG ALLEEN TELEFONISCH REAGEREN A.U.B.

DEZE AUTO IS VERKOCHT!!!

Leuke compacte, van 2e eigenaar afkomstige, volledig dealeronderhouden en originele Nederlandse Skoda Fabia 1.2 TSI Tour. Deze Skoda Fabia is o.a. voorzien van afstandsbediening voor centrale deurvergrendeling, airco, armsteun voor, boordcomputer, cruise control, elektrische ramen voor en achter, lederen stuurwiel, lichtmetalen velgen 15'', metallic lak, multimedia-voorbereiding, passagiersstoel in hoogte verstelbaar, radio-CD/MP3 speler, etc.

LET OP! PRIJS IS EXCL. SERVICEPAKKET VAN €495,-

GARANTIE IS MOGELIJK VOOR EEN MEERPRIJS VAN €895,-

= Bedrijfsinformatie =

PROEFRIT ALLEEN BIJ SERIEUZE INTERESSE, Wij nemen graag de tijd voor een proefrit, maar vragen wel om serieus te zijn in uw beslissing of de auto voldoet aan uw wens en de prijs binnen uw budget valt. Zo kunnen wij onze tijd en aandacht volledig richten op serieuze geïnteresseerden. Bedankt voor uw begrip en medewerking!

Hoewel alle gegevens met de grootst mogelijke zorgvuldigheid zijn samengesteld is Auto Center Andelst BV niet aansprakelijk voor enige directe of indirecte schade die zou kunnen ontstaan door het gebruik van deze aangeboden informatie. Aan de in dit document verstrekte informatie k

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Skoda Fabia | Nuchter, maar niet saai

Een feestje is pas gezellig als er drank wordt geschonken? En een auto is pas aantrekkelijk met extravagante vormgeving en uitzonderlijke techniek? Als dat waar is dan moet de Skoda Fabia een ontzettend saaie auto zijn. Toch is juist de vierde generatie van de compacte Skoda interessanter dan ooit tevoren. Hoe dan wel?

Autotest | Skoda Fabia Nuchter, maar niet saai

De 4e generatie van de Skoda Fabia is niet alleen een verstandig alternatief. De slimme ergonomie, sterke uitstraling en prima rijeigenschappen maken het een karaktervolle en volwassen auto.

Plus

  • functioneel en doordacht
  • prima weggedrag
  • moderne, bruikbare techniek

Min

  • relatief hoog verbruik
  • veel betuttelende piepjes en waarschuwingen

Conclusie

Net als alle voorgaande generaties is de nieuwe Skoda Fabia functioneel en doordacht. De binnenruimte is goed en dankzij de vele "Simply Clever"voorzieningen is de Fabia net even slimmer dan gemiddeld. De uitrusting omvat alles wat nodig is, maar geen overbodige zaken. De Fabia gaat echter met de tijd mee en dus zijn zaken die voorheen als overbodig werden gezien in een compacte auto nu juist standaardvoorzieningen.

Helaas is op het gebied van de motoren nauwelijks vooruitgang geboekt. De Fabia biedt geen enkele vorm van elektrische aandrijving of zelfs maar elektrische assistentie aan (hybride). Ook in het compacte segment doet de concurrentie dat inmiddels wel en daarom is het verbruik van de Fabia relatief hoog. Tegelijkertijd is duidelijk te merken dat de prestaties worden geknepen door brandstofbesparende technieken. De "1.0 TSI 70 kW" presteert matig en daarom is de "1.0 TSI 81 kW DSG" sterk aan te bevelen.

De belangrijkste winst zit in het nieuwe platform. Dat zorgt voor een rustig, stabiel weggedrag en beperkt de rijgeluiden. Bovendien gaf het de vormgevers meer vrijheid. De Fabia oogt daarom voornamer dan voorheen en biedt dankzij de toegenomen buitenmaten veel ruimte. De Fabia blijft dus broodnuchter, maar heeft desondanks sterk aan karakter gewonnen.

Deel deze advertentie