Bouwjaar | 11-10-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 136.856 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
€ 5.889,-
Algemeen
Bouwjaar | 11-10-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 136.856 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Strik Auto's |
Contactpersoon | Nard Strik |
Adres | Mijlstraat 56a |
Postcode | 5281 LM |
Plaats | Boxtel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)411 - 678467 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 45088858 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.strikautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: mei 2010 - mei 2011
Modelcode: 5J
Technische informatie
Koppel: 175 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,1 s
Topsnelheid: 191 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 411 x 164 x 155 cm
Wielbasis: 246 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.030 kg
Laadvermogen: 555 kg
GVW: 1.585 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 124 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Historie
Aantal eigenaren: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Dit is echt een zuinige David onder de brandstofvretende Goliaths! Voor de aandrijving van deze auto zorgt een pittige benzinemotor in combinatie met een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Natuurlijk behoren 15 inch lichtmetalen velgen, in hoogte verstelbare passagiersstoel, donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen voor ook tot de uitrusting van deze complete auto.
Automatische airconditioning regelt volautomatisch de temperatuur. U kiest de gewenste temperatuur en het systeem doet de rest. De cruise control levert een mooie, gelijkmatige koers. Dat rijdt prettig. Ook centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en verstelbaar stuur zijn aan boord.
Wij leveren deze auto met het tellerrapport van Nationale Autopas. Proefrit maken? Bel ons en we zetten 'm voor u klaar!
= Bedrijfsinformatie =
Afleveringsmogelijkheden:
Voor aanschaf van een occasion heeft u bij ons 2 mogelijkheden, u kiest voor:
o Pakket Standaard: De scherp geadverteerde prijs inclusief geldige apk, vloeistoffencontrole, minimaal 5 liter brandstof en ter naam stellen van het voertuig, geen meerprijs!
o Pakket Service: Pakket standaard inclusief servicebeurt. Prijs is variërend vanaf € 395,- tot € 595,- afhankelijk van het voertuig.
Financiering en lease:
Wij werken samen met diverse lease en financieringsmaatschappijen die tegen scherpe maandbedragen en voorwaarden u aan aanbieding kunnen doen. Informeer via ons naar de mogelijkheden.
Nationale Auto Pas:
Omdat wij zijn aangesloten bij de Nationale Auto Pas worden alle auto's geleverd met een NAP certificaat. Zo heeft u de garantie dat de kilometerstand juist is.
Openingstijden:
Voor het maken van een afspraak om de auto te bezichtigen, of voor aanvullende informatie kunt u contact opnemen met Johan Ouwerkerk via 06-26162417 - 0411-678467 of Nard Strik 06-45088858. Wij zijn van maandag tot vrijdag geopend van 9.00 tot 17.30 en op zaterdag van 10.00 tot 16.00.
Ons bedrijf:
Strik Auto's, al meer dan 36 jaar een begrip in Nederland biedt zijn auto's
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Fabia | Nuchter, maar niet saai
Een feestje is pas gezellig als er drank wordt geschonken? En een auto is pas aantrekkelijk met extravagante vormgeving en uitzonderlijke techniek? Als dat waar is dan moet de Skoda Fabia een ontzettend saaie auto zijn. Toch is juist de vierde generatie van de compacte Skoda interessanter dan ooit tevoren. Hoe dan wel?
De 4e generatie van de Skoda Fabia is niet alleen een verstandig alternatief. De slimme ergonomie, sterke uitstraling en prima rijeigenschappen maken het een karaktervolle en volwassen auto.
Plus
- functioneel en doordacht
- prima weggedrag
- moderne, bruikbare techniek
Min
- relatief hoog verbruik
- veel betuttelende piepjes en waarschuwingen
Conclusie
Net als alle voorgaande generaties is de nieuwe Skoda Fabia functioneel en doordacht. De binnenruimte is goed en dankzij de vele "Simply Clever"voorzieningen is de Fabia net even slimmer dan gemiddeld. De uitrusting omvat alles wat nodig is, maar geen overbodige zaken. De Fabia gaat echter met de tijd mee en dus zijn zaken die voorheen als overbodig werden gezien in een compacte auto nu juist standaardvoorzieningen.
Helaas is op het gebied van de motoren nauwelijks vooruitgang geboekt. De Fabia biedt geen enkele vorm van elektrische aandrijving of zelfs maar elektrische assistentie aan (hybride). Ook in het compacte segment doet de concurrentie dat inmiddels wel en daarom is het verbruik van de Fabia relatief hoog. Tegelijkertijd is duidelijk te merken dat de prestaties worden geknepen door brandstofbesparende technieken. De "1.0 TSI 70 kW" presteert matig en daarom is de "1.0 TSI 81 kW DSG" sterk aan te bevelen.
De belangrijkste winst zit in het nieuwe platform. Dat zorgt voor een rustig, stabiel weggedrag en beperkt de rijgeluiden. Bovendien gaf het de vormgevers meer vrijheid. De Fabia oogt daarom voornamer dan voorheen en biedt dankzij de toegenomen buitenmaten veel ruimte. De Fabia blijft dus broodnuchter, maar heeft desondanks sterk aan karakter gewonnen.