Bouwjaar | 22-08-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 127.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
€ 6.499,-
Algemeen
Bouwjaar | 22-08-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 127.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Handelsonderneming J. Semler |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kasteeldreef 23 |
Postcode | 5151 RR |
Plaats | Drunen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 55474811 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,7 s
Topsnelheid: 177 km/u
Ledig gewicht: 1.016 kg
Wielbasis: 246 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Onderhoud, historie en staat
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
o Rijdt en schakelt goed.
o Nieuwe APK bij aflevering.
o Vernieuwde Tellers en stuur.
= Bedrijfsinformatie =
Beste klant u moet begrijpen als u komt om te oriënteren dat we niet altijd een proefrit kunnen beloven.
UITSLUITEND EN ALLEEN OP AFSPRAAK AANWEZIG EN GEOPEND!!!
Wilt u komen graag ruim van te voor aangeven dat u wilt komen, dan staat u niet voor een gesloten deur.
ALTIJD BELLEN. Auto's kunnen helaas niet vast gehouden worden!!
Tel: 0655474811
oo Inruil is UITSLUITEND OP locatie. oo
Eventueel een video of extra foto's mogelijk van de desbetreffende auto.
Omdat ik niet altijd aanwezig ben en om teleurstellingen te voorkomen adviseer ik u om te BELLEN voor uw komst. 0655474811
De aangegeven prijs is een VASTE meeneemprijs.
o Inruil op handelsbasis!!!!
ooo BEL ALTIJD voor u vertrekt !! ooo
Graag Tot Ziens bij J Semler Auto's in Drunen
Openingstijden:
Maandag 10.00 tot 17.00
Dinsdag 10.00 tot 17.00
Woensdag 10.00 tot 17.00
Donderdag 10.00 tot 17.00
Vrijdag 10.00 tot 17.00
Zaterdag 11.00 tot 16.00
Zondag : GESLOTEN
Tel: 0655474811
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Fabia | Nuchter, maar niet saai
Een feestje is pas gezellig als er drank wordt geschonken? En een auto is pas aantrekkelijk met extravagante vormgeving en uitzonderlijke techniek? Als dat waar is dan moet de Skoda Fabia een ontzettend saaie auto zijn. Toch is juist de vierde generatie van de compacte Skoda interessanter dan ooit tevoren. Hoe dan wel?
De 4e generatie van de Skoda Fabia is niet alleen een verstandig alternatief. De slimme ergonomie, sterke uitstraling en prima rijeigenschappen maken het een karaktervolle en volwassen auto.
Plus
- functioneel en doordacht
- prima weggedrag
- moderne, bruikbare techniek
Min
- relatief hoog verbruik
- veel betuttelende piepjes en waarschuwingen
Conclusie
Net als alle voorgaande generaties is de nieuwe Skoda Fabia functioneel en doordacht. De binnenruimte is goed en dankzij de vele "Simply Clever"voorzieningen is de Fabia net even slimmer dan gemiddeld. De uitrusting omvat alles wat nodig is, maar geen overbodige zaken. De Fabia gaat echter met de tijd mee en dus zijn zaken die voorheen als overbodig werden gezien in een compacte auto nu juist standaardvoorzieningen.
Helaas is op het gebied van de motoren nauwelijks vooruitgang geboekt. De Fabia biedt geen enkele vorm van elektrische aandrijving of zelfs maar elektrische assistentie aan (hybride). Ook in het compacte segment doet de concurrentie dat inmiddels wel en daarom is het verbruik van de Fabia relatief hoog. Tegelijkertijd is duidelijk te merken dat de prestaties worden geknepen door brandstofbesparende technieken. De "1.0 TSI 70 kW" presteert matig en daarom is de "1.0 TSI 81 kW DSG" sterk aan te bevelen.
De belangrijkste winst zit in het nieuwe platform. Dat zorgt voor een rustig, stabiel weggedrag en beperkt de rijgeluiden. Bovendien gaf het de vormgevers meer vrijheid. De Fabia oogt daarom voornamer dan voorheen en biedt dankzij de toegenomen buitenmaten veel ruimte. De Fabia blijft dus broodnuchter, maar heeft desondanks sterk aan karakter gewonnen.