Bouwjaar | 29-09-2005 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 187.908 km |
Deuren | - |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | - |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 29-09-2005 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 187.908 km |
Deuren | - |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | - |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | H.J. Cartrading |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hazenberg 18C |
Postcode | 6971 LC |
Plaats | Brummen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 50801020 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.hj-cartrading.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Emissieklasse: Euro 4
Inruil is mogelijk van Auto Motor Scooter etc.
ZIE OOK : Bekijk alle advertenties van adverteerder,
Voor meerdere Inruilkoopjes kijk tevens op : WWW.HJ-CARTRADING.NL
Tevens Auto Motor Scooter te koop gevraagd. (Geen apk, hoge km. en schade geen bezwaar)
Wij zijn een universeel autobedrijf, officieel aangesloten bij de RDW en VWE, dat bevoegd is tot het voeren van een handelsvoorraad en het vrijwaren van voertuigen.
Bij ons vindt U een gevarieerd aanbod van betaalbare auto's, motoren, bromfietsen en scooters tegen scherpe prijzen.
Wij zijn gevestigd:
Hazenberg 18c
6971 LC Brummen
Mobiel: 06-50801020
of stuur een mail naar henkie_jan@hotmail.com
Graag even bellen voor dat U ons bezoekt, om te voorkomen dat U voor een dichte deur staat.
Met vriendelijke groeten,
HENK en CAROLIEN
Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten en zijn daarom onder voorbehoud. Vertrouw dus niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Fabia | Nuchter, maar niet saai
Een feestje is pas gezellig als er drank wordt geschonken? En een auto is pas aantrekkelijk met extravagante vormgeving en uitzonderlijke techniek? Als dat waar is dan moet de Skoda Fabia een ontzettend saaie auto zijn. Toch is juist de vierde generatie van de compacte Skoda interessanter dan ooit tevoren. Hoe dan wel?
De 4e generatie van de Skoda Fabia is niet alleen een verstandig alternatief. De slimme ergonomie, sterke uitstraling en prima rijeigenschappen maken het een karaktervolle en volwassen auto.
Plus
- functioneel en doordacht
- prima weggedrag
- moderne, bruikbare techniek
Min
- relatief hoog verbruik
- veel betuttelende piepjes en waarschuwingen
Conclusie
Net als alle voorgaande generaties is de nieuwe Skoda Fabia functioneel en doordacht. De binnenruimte is goed en dankzij de vele "Simply Clever"voorzieningen is de Fabia net even slimmer dan gemiddeld. De uitrusting omvat alles wat nodig is, maar geen overbodige zaken. De Fabia gaat echter met de tijd mee en dus zijn zaken die voorheen als overbodig werden gezien in een compacte auto nu juist standaardvoorzieningen.
Helaas is op het gebied van de motoren nauwelijks vooruitgang geboekt. De Fabia biedt geen enkele vorm van elektrische aandrijving of zelfs maar elektrische assistentie aan (hybride). Ook in het compacte segment doet de concurrentie dat inmiddels wel en daarom is het verbruik van de Fabia relatief hoog. Tegelijkertijd is duidelijk te merken dat de prestaties worden geknepen door brandstofbesparende technieken. De "1.0 TSI 70 kW" presteert matig en daarom is de "1.0 TSI 81 kW DSG" sterk aan te bevelen.
De belangrijkste winst zit in het nieuwe platform. Dat zorgt voor een rustig, stabiel weggedrag en beperkt de rijgeluiden. Bovendien gaf het de vormgevers meer vrijheid. De Fabia oogt daarom voornamer dan voorheen en biedt dankzij de toegenomen buitenmaten veel ruimte. De Fabia blijft dus broodnuchter, maar heeft desondanks sterk aan karakter gewonnen.