Bouwjaar | 01-05-2023 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 29.456 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
€ 18.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 01-05-2023 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 29.456 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Alberink Albergen |
Contactpersoon | Thom Alberink |
Adres | Hulsbrookstraat 4 |
Postcode | 7665 CE |
Plaats | Albergen |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)546 - 441520 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoalberink.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/60 R16
Acceleratie (0-100): 10,6 s
Topsnelheid: 195 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 411 x 178 x 146 cm
Wielbasis: 256 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.048 kg
Laadvermogen: 552 kg
GVW: 1.600 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 570 kg)
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Fabrieksgarantie: Auto zit nog in de fabriekgarantie
Origineel Nederlands geleverde Skoda Fabia met pittige 1.0 TSI motor, Auto is voorzien van o.a.: Radio met Apple Carplay/Andriodauto, parkeer sensoren achter, cruise control, regen en licht sensor, hoogglans zwarte accenten (Grille, logo's, spiegels, lichtmetalen velgen, spoiler en emblemen). Prijs is inclusief afleveringsbeurt, APK is geldig tot en met 05-2027 en de auto is voorzien van fabrieksgarantie tot en met 05-2027 , inruil mogelijk.
= Bedrijfsinformatie =
Autobedrijf Alberink is al ruim 30 jaar hét adres voor uw auto en betrouwbare service!
Wij in- en verkopen personenauto's en lichte bedrijfswagens van alle merken (nieuw en gebruikt).
Daarnaast kunt u bij ons terecht voor onderhoud, reparatie, APK-keuring en schade herstel.
Wij leveren onze auto's inclusief een recente APK keuring, afleveringsbeurt.
U bent van harte welkom en de koffie staat voor u klaar.
Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Fabia | Nuchter, maar niet saai
Een feestje is pas gezellig als er drank wordt geschonken? En een auto is pas aantrekkelijk met extravagante vormgeving en uitzonderlijke techniek? Als dat waar is dan moet de Skoda Fabia een ontzettend saaie auto zijn. Toch is juist de vierde generatie van de compacte Skoda interessanter dan ooit tevoren. Hoe dan wel?
De 4e generatie van de Skoda Fabia is niet alleen een verstandig alternatief. De slimme ergonomie, sterke uitstraling en prima rijeigenschappen maken het een karaktervolle en volwassen auto.
Plus
- functioneel en doordacht
- prima weggedrag
- moderne, bruikbare techniek
Min
- relatief hoog verbruik
- veel betuttelende piepjes en waarschuwingen
Conclusie
Net als alle voorgaande generaties is de nieuwe Skoda Fabia functioneel en doordacht. De binnenruimte is goed en dankzij de vele "Simply Clever"voorzieningen is de Fabia net even slimmer dan gemiddeld. De uitrusting omvat alles wat nodig is, maar geen overbodige zaken. De Fabia gaat echter met de tijd mee en dus zijn zaken die voorheen als overbodig werden gezien in een compacte auto nu juist standaardvoorzieningen.
Helaas is op het gebied van de motoren nauwelijks vooruitgang geboekt. De Fabia biedt geen enkele vorm van elektrische aandrijving of zelfs maar elektrische assistentie aan (hybride). Ook in het compacte segment doet de concurrentie dat inmiddels wel en daarom is het verbruik van de Fabia relatief hoog. Tegelijkertijd is duidelijk te merken dat de prestaties worden geknepen door brandstofbesparende technieken. De "1.0 TSI 70 kW" presteert matig en daarom is de "1.0 TSI 81 kW DSG" sterk aan te bevelen.
De belangrijkste winst zit in het nieuwe platform. Dat zorgt voor een rustig, stabiel weggedrag en beperkt de rijgeluiden. Bovendien gaf het de vormgevers meer vrijheid. De Fabia oogt daarom voornamer dan voorheen en biedt dankzij de toegenomen buitenmaten veel ruimte. De Fabia blijft dus broodnuchter, maar heeft desondanks sterk aan karakter gewonnen.