Bouwjaar | 18-04-2024 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 3.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
€ 27.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 18-04-2024 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 3.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Heisterkamp |
Contactpersoon | Martin Bruggink |
Adres | Eerste Stegge 8 |
Postcode | 7631 AE |
Plaats | Ootmarsum |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)541 - 291577 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoheisterkamp.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2024
Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 40 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,7 s
Topsnelheid: 202 km/u
Ledig gewicht: 1.195 kg
Wielbasis: 256 cm
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Energielabel: A
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Leaseprijs: € 465 p/m (full operational lease, 60 maanden, 10.000 km); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden
Garantie
Fabrieksgarantie tot: 18-04-2026
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Door zijn strakke lijnen en sportieve accenten is deze Skoda Fabia een compacte toch ruime auto. Vol innovaties en het comfort is wat je kunt verwachten van de Skoda Fabia.
Betreft All in prijs incl afleveringskosten. Ruim 200 zeer jong gebruikte Volkswagens, Audi, Seat, Skoda (VAG) occasions op voorraad. Bekijk onze complete voorraad op www.autoheisterkamp.nl. Geïnteresseerd om deze auto te leasen (full operationeel en financial) of te financieren, vraag vrijblijvend een offerte aan. We rekenen het graag voor u uit! Al onze auto's worden geleverd met bijbehorende garanties. Garantie: fabrieksgarantie
Wilt u deze auto leasen of financieren? Vraag ons naar de mogelijkheden. We maken u graag een passende offerte op maat.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Fabia | Nuchter, maar niet saai
Een feestje is pas gezellig als er drank wordt geschonken? En een auto is pas aantrekkelijk met extravagante vormgeving en uitzonderlijke techniek? Als dat waar is dan moet de Skoda Fabia een ontzettend saaie auto zijn. Toch is juist de vierde generatie van de compacte Skoda interessanter dan ooit tevoren. Hoe dan wel?
De 4e generatie van de Skoda Fabia is niet alleen een verstandig alternatief. De slimme ergonomie, sterke uitstraling en prima rijeigenschappen maken het een karaktervolle en volwassen auto.
Plus
- functioneel en doordacht
- prima weggedrag
- moderne, bruikbare techniek
Min
- relatief hoog verbruik
- veel betuttelende piepjes en waarschuwingen
Conclusie
Net als alle voorgaande generaties is de nieuwe Skoda Fabia functioneel en doordacht. De binnenruimte is goed en dankzij de vele "Simply Clever"voorzieningen is de Fabia net even slimmer dan gemiddeld. De uitrusting omvat alles wat nodig is, maar geen overbodige zaken. De Fabia gaat echter met de tijd mee en dus zijn zaken die voorheen als overbodig werden gezien in een compacte auto nu juist standaardvoorzieningen.
Helaas is op het gebied van de motoren nauwelijks vooruitgang geboekt. De Fabia biedt geen enkele vorm van elektrische aandrijving of zelfs maar elektrische assistentie aan (hybride). Ook in het compacte segment doet de concurrentie dat inmiddels wel en daarom is het verbruik van de Fabia relatief hoog. Tegelijkertijd is duidelijk te merken dat de prestaties worden geknepen door brandstofbesparende technieken. De "1.0 TSI 70 kW" presteert matig en daarom is de "1.0 TSI 81 kW DSG" sterk aan te bevelen.
De belangrijkste winst zit in het nieuwe platform. Dat zorgt voor een rustig, stabiel weggedrag en beperkt de rijgeluiden. Bovendien gaf het de vormgevers meer vrijheid. De Fabia oogt daarom voornamer dan voorheen en biedt dankzij de toegenomen buitenmaten veel ruimte. De Fabia blijft dus broodnuchter, maar heeft desondanks sterk aan karakter gewonnen.