Bouwjaar | 10-05-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 31.201 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
€ 16.440,-
Algemeen
Bouwjaar | 10-05-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 31.201 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Maalderink Automotive |
Contactpersoon | Gerald Maalderink |
Adres | Grutbroek 57C |
Postcode | 7008 AL |
Plaats | Doetinchem |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 31270837 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.maalderinkautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Constructiejaar: 2019
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 45 liter
Acceleratie (0-100): 10,1 s
Topsnelheid: 194 km/u
Ledig gewicht: 1.065 kg
Wielbasis: 247 cm
Interieur
Interieur: black, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: Autotrust garantie
Een leuke Skoda Fabia van 2019 met pas net 31.000 km op de teller. Deze Hatchback is voorzien van de 1.0 TSI 110 pk motor in combinatie met de DSG 7-traps automaat. Zo kunt u met deze motor vlot maar ook zuinig rijden. Deze Fabia 5-deurs is uitgevoerd met onder andere stoelverwarming, led dagrijverlichting, app-connect (o.a. navigatie, flitsmeister, spotify), bluetooth, achteruitrijcamera, parkeersensoren achter, automatische airconditioning, cruise control, startknop, lichtmetalen velgen, multifunctioneel lederen stuurwiel, sportstoelen, getint glas achter en de blauwe metallic lak. De auto is volledig Skoda Dealer onderhouden en de onderhoudshistorie is aanwezig. Een stoere, complete en sportieve Fabia 5-deurs!
Financiering en garantie mogelijk.
Voor meer foto's, zie de eigen website.
Contactgegevens:
E-mail: info@maalderinkautomotive.nl
Bellen: 0631270837
Whatsapp 24/7 bereikbaar: 0631270837
Website: www.maalderinkautomotive.nl
Wij zijn alleen op afspraak geopend!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Fabia | Nuchter, maar niet saai
Een feestje is pas gezellig als er drank wordt geschonken? En een auto is pas aantrekkelijk met extravagante vormgeving en uitzonderlijke techniek? Als dat waar is dan moet de Skoda Fabia een ontzettend saaie auto zijn. Toch is juist de vierde generatie van de compacte Skoda interessanter dan ooit tevoren. Hoe dan wel?
De 4e generatie van de Skoda Fabia is niet alleen een verstandig alternatief. De slimme ergonomie, sterke uitstraling en prima rijeigenschappen maken het een karaktervolle en volwassen auto.
Plus
- functioneel en doordacht
- prima weggedrag
- moderne, bruikbare techniek
Min
- relatief hoog verbruik
- veel betuttelende piepjes en waarschuwingen
Conclusie
Net als alle voorgaande generaties is de nieuwe Skoda Fabia functioneel en doordacht. De binnenruimte is goed en dankzij de vele "Simply Clever"voorzieningen is de Fabia net even slimmer dan gemiddeld. De uitrusting omvat alles wat nodig is, maar geen overbodige zaken. De Fabia gaat echter met de tijd mee en dus zijn zaken die voorheen als overbodig werden gezien in een compacte auto nu juist standaardvoorzieningen.
Helaas is op het gebied van de motoren nauwelijks vooruitgang geboekt. De Fabia biedt geen enkele vorm van elektrische aandrijving of zelfs maar elektrische assistentie aan (hybride). Ook in het compacte segment doet de concurrentie dat inmiddels wel en daarom is het verbruik van de Fabia relatief hoog. Tegelijkertijd is duidelijk te merken dat de prestaties worden geknepen door brandstofbesparende technieken. De "1.0 TSI 70 kW" presteert matig en daarom is de "1.0 TSI 81 kW DSG" sterk aan te bevelen.
De belangrijkste winst zit in het nieuwe platform. Dat zorgt voor een rustig, stabiel weggedrag en beperkt de rijgeluiden. Bovendien gaf het de vormgevers meer vrijheid. De Fabia oogt daarom voornamer dan voorheen en biedt dankzij de toegenomen buitenmaten veel ruimte. De Fabia blijft dus broodnuchter, maar heeft desondanks sterk aan karakter gewonnen.