Skoda Fabia 1.0 TSI 110K Edition Automaat oa virtual cockpit, carplay etc, etc

€ 22.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 18-04-2022
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 45.000 km
Deuren 5
Kleur Oranje Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 81 kW (110 pk)

Skoda Fabia 1.0 TSI 110K Edition Automaat oa virtual cockpit, carplay etc, etc


€ 22.950,-

Algemeen

Bouwjaar 18-04-2022
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 45.000 km
Deuren 5
Kleur Oranje Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 81 kW (110 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Edelman BV
Contactpersoon C.A.Edelman
Adres It Roer 2
Postcode 9035 VR
Plaats Dronryp
Provincie Friesland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)517 - 233142 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfedelman.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Skoda Fabia 1.0 TSI 110K Edition Automaat (oa virtual cockpit, carplay etc, etc)


- Kenteken: S-505-SZ
- Merk: Skoda
- Model: Fabia
- APK tot: 18-04-2026
- Tellerstand: 45000 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2022
- Transmissie: Automaat
- Kleur: oranje
- Motorinhoud: 999 cc
- Aantal cilinders: 3
- Motorcode: DLA
- Vermogen: 81 kW / 110pk
- Ledig gewicht: 1092 kg
- Max. trekgewicht: 1100 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 5.6 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 411 cm
- Breedte: 178 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 139 - 151 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6


Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor

Exterieur

- Achterruitverwarming
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Buitenspiegels verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Chroom delen exterieur
- Dimlichten automatisch
- Getint glas
- Keyless entry
- LED achterlichten
- LED dagrijverlichting
- LED koplampen
- Lichtmetalen velgen
- Lichtmetalen velgen 15"
- Mistlampen voor
- Parkeersensor achter
- Premium kleur
- Trekhaak

Infotainment

- Audio installatie
- DAB
- Multimedia-voorbereiding
- Radio
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar
- Achterbank neerklapbaar
- Airco (automatisch)
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Lederen stuurwiel
- Lederen versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging

Overige

- Accident Avoidance System
- Afleveringsbeurt
- Airbag
- Airbag passagier
- Airbags
- Airconditioning
- Android Mirror Link
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Apple Car Play
- Apple Carplay/Android Auto
- Audio-installatie
- Autonomous Emergency Braking
- Autotelefoonvoorbereiding met Bluetooth
- BOVAG Pakket
- Bestuurdersairbag
- Binnenspiegel aut. dimmend
- Bluetooth
- Bots waarschuwing systeem
- Climate Control
- Connected services
- DAB-ontvanger
- Elek. bedienbare ramen
- Elek. verstelbare spiegels
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Extra getint glas
- Gelimiteerd slipdifferentieel
- Halogeen mistlampen
- Hill hold-functie
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Keyless entry/start
- Keyless start
- Lendesteun
- Lendesteunen
- Meeneeminspectie
- Metallic lak
- Mistlampen
- Mobile telefoon streaming
- Multimedia scherm middel
- Parkeersensor
- Passagiersairbag
- Rijstrooksensor met correctie
- Rubber beschermmattenset
- Sfeerverlichting
- Startonderbreker
- Telefoonintegratie premium
- Traction Control
- Volledig digitaal instrumentenpaneel
- Zij airbag(s) voor

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Hill hold functie
- Rijstrooksensor
- Vermoeidheids herkenning






Schitterende nieuwsta

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Skoda Fabia | Nuchter, maar niet saai

Een feestje is pas gezellig als er drank wordt geschonken? En een auto is pas aantrekkelijk met extravagante vormgeving en uitzonderlijke techniek? Als dat waar is dan moet de Skoda Fabia een ontzettend saaie auto zijn. Toch is juist de vierde generatie van de compacte Skoda interessanter dan ooit tevoren. Hoe dan wel?

Autotest | Skoda Fabia Nuchter, maar niet saai

De 4e generatie van de Skoda Fabia is niet alleen een verstandig alternatief. De slimme ergonomie, sterke uitstraling en prima rijeigenschappen maken het een karaktervolle en volwassen auto.

Plus

  • functioneel en doordacht
  • prima weggedrag
  • moderne, bruikbare techniek

Min

  • relatief hoog verbruik
  • veel betuttelende piepjes en waarschuwingen

Conclusie

Net als alle voorgaande generaties is de nieuwe Skoda Fabia functioneel en doordacht. De binnenruimte is goed en dankzij de vele "Simply Clever"voorzieningen is de Fabia net even slimmer dan gemiddeld. De uitrusting omvat alles wat nodig is, maar geen overbodige zaken. De Fabia gaat echter met de tijd mee en dus zijn zaken die voorheen als overbodig werden gezien in een compacte auto nu juist standaardvoorzieningen.

Helaas is op het gebied van de motoren nauwelijks vooruitgang geboekt. De Fabia biedt geen enkele vorm van elektrische aandrijving of zelfs maar elektrische assistentie aan (hybride). Ook in het compacte segment doet de concurrentie dat inmiddels wel en daarom is het verbruik van de Fabia relatief hoog. Tegelijkertijd is duidelijk te merken dat de prestaties worden geknepen door brandstofbesparende technieken. De "1.0 TSI 70 kW" presteert matig en daarom is de "1.0 TSI 81 kW DSG" sterk aan te bevelen.

De belangrijkste winst zit in het nieuwe platform. Dat zorgt voor een rustig, stabiel weggedrag en beperkt de rijgeluiden. Bovendien gaf het de vormgevers meer vrijheid. De Fabia oogt daarom voornamer dan voorheen en biedt dankzij de toegenomen buitenmaten veel ruimte. De Fabia blijft dus broodnuchter, maar heeft desondanks sterk aan karakter gewonnen.

Deel deze advertentie