Bouwjaar | 27-04-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 147.795 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 27-04-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 147.795 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Stedehuis |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kamerlingh Onnesstraat 11 |
Postcode | 7271 AZ |
Plaats | Borculo |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 36335985 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Constructiejaar: 2018
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Acceleratie (0-100): 15,7 s
Topsnelheid: 160 km/u
Ledig gewicht: 980 kg
Wielbasis: 247 cm
Interieur
Interieur: darkGray, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Autobedrijf Stedehuis biedt u goed onderhouden Skoda Fabia uit het jaar 2018. De auto verkeert in een zeer nette staat en is voorzien van volledig voertuigcheck incl reinigingsbeurt.
Heeft u interesse in de auto? Kunt u ons gerust bellen/mailen. Voor bezichtiging kunt u een afspraak maken en zal de auto klaar staan voor een proefrit. Koffie en thee staat voor u klaar! Voor verdere informatie graag telefonisch contact opnemen. Wij werken uitsluitend op afspraak.
Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend.
Wij kunnen ten alle tijden de auto op naam zetten, hiervoor is geen postkantoor nodig. Wij kunnen ook een RDW vrijwaring afgeven. we werken alleen op afspraken ma t/m zat.
FINANCIERING:
Autobedrijf Stedehuis werkt samen met de auto financierings- maatschappij DTC, als u een auto wilt kopen d.m.v. een auto financiering neem dan gelijk contact op met DTC 030-6868750 of kijk op www.dtc.nl. Hierbij kunt u gelijk uw gegevens doorgeven en eigenaar worden van uw nieuwe auto!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Fabia | Nuchter, maar niet saai
Een feestje is pas gezellig als er drank wordt geschonken? En een auto is pas aantrekkelijk met extravagante vormgeving en uitzonderlijke techniek? Als dat waar is dan moet de Skoda Fabia een ontzettend saaie auto zijn. Toch is juist de vierde generatie van de compacte Skoda interessanter dan ooit tevoren. Hoe dan wel?
De 4e generatie van de Skoda Fabia is niet alleen een verstandig alternatief. De slimme ergonomie, sterke uitstraling en prima rijeigenschappen maken het een karaktervolle en volwassen auto.
Plus
- functioneel en doordacht
- prima weggedrag
- moderne, bruikbare techniek
Min
- relatief hoog verbruik
- veel betuttelende piepjes en waarschuwingen
Conclusie
Net als alle voorgaande generaties is de nieuwe Skoda Fabia functioneel en doordacht. De binnenruimte is goed en dankzij de vele "Simply Clever"voorzieningen is de Fabia net even slimmer dan gemiddeld. De uitrusting omvat alles wat nodig is, maar geen overbodige zaken. De Fabia gaat echter met de tijd mee en dus zijn zaken die voorheen als overbodig werden gezien in een compacte auto nu juist standaardvoorzieningen.
Helaas is op het gebied van de motoren nauwelijks vooruitgang geboekt. De Fabia biedt geen enkele vorm van elektrische aandrijving of zelfs maar elektrische assistentie aan (hybride). Ook in het compacte segment doet de concurrentie dat inmiddels wel en daarom is het verbruik van de Fabia relatief hoog. Tegelijkertijd is duidelijk te merken dat de prestaties worden geknepen door brandstofbesparende technieken. De "1.0 TSI 70 kW" presteert matig en daarom is de "1.0 TSI 81 kW DSG" sterk aan te bevelen.
De belangrijkste winst zit in het nieuwe platform. Dat zorgt voor een rustig, stabiel weggedrag en beperkt de rijgeluiden. Bovendien gaf het de vormgevers meer vrijheid. De Fabia oogt daarom voornamer dan voorheen en biedt dankzij de toegenomen buitenmaten veel ruimte. De Fabia blijft dus broodnuchter, maar heeft desondanks sterk aan karakter gewonnen.