Bouwjaar | 22-07-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 37.610 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 131 kW (178 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 22-07-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 37.610 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 131 kW (178 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Van Dompzelaar |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Limiet 7 |
Postcode | 4131 NR |
Plaats | Vianen Ut |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)347 - 370347 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfvandompzelaar.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jul. 2022 - mrt. 2023
Technische informatie
Koppel: 310 Nm
Aandrijving
Actieradius: 402 km
Transmissie
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 8,9 s
Topsnelheid: 160 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 475 x 188 x 162 cm
Wielbasis: 277 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.892 kg
Laadvermogen: 608 kg
GVW: 2.500 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 58 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 11 kW, 80 km actieradius per uur, compleet vol in 5 uur en 16 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 135 kW, 611 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 20 minuten
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 15,6 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 595): Afleverpakket B
Dit afleverpakket bevat: BOVAG Afleverbeurt
Overige informatie
Bruikbare accucapaciteit: 55.1 kWh
Ingeschatte actieradius: 271 km
Ingeschat verbruik: 23.58 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 298 km
Actieradius praktijk winter: 257 km
Verbruik praktijk zomer: 23.22 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 27.81 kWh/100km
Milieubewust rijden en elke kilometer genieten. Het kan met deze elektrische ¦KODA Enyaq iV. Fiscaal aantrekkelijk is de elektromotor, waarmee u niet alleen stil maar ook uitermate pittig kunt rijden. Een krachtige motor geeft deze auto zijn sportieve prestaties. Tijdens gure dagen is het prettig zitten in de verwarmbare voorstoelen. Stramme vingers krijgen 's winters een VIP-behandeling van het verwarmd stuurwiel. Tot de uitrusting behoren ook 19 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, geluidsisolerende ramen, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank.
Omdat goed geïnformeerd rijden tegenwoordig om veel meer draait dan alleen snelheid en brandstofpeil, laat het digitale dashboard alle functies zien die u nodig heeft. De achteruitrijcamera laat duidelijk zien hoeveel ruimte u nog heeft bij het inparkeren. Met adaptive cruise control houdt deze auto automatisch afstand tot uw voorligger. De radio harder of zachter zetten of iemand uit uw contactenlijst bellen. Dankzij de spraakbediening doet u dit allemaal met uw stem. In één oogopslag weet u de complete systeemstatus van deze auto. Dankzij Connected Services. De ¦KODA is standaard voorzien van: full map navigatiesysteem, electronic climate control, draadloos opladen, DAB ontvangst, regensensor en keyless entry.
Geavanceerde veiligheidssystemen kijken tijdens elke rit met u mee en schatten continu de risico's in. Wat deze auto ook kan, is lezen. Hij 'leest' voor u de verkeersborden tijdens de rit en attendeert u erop door ze op
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Enyaq iV | Gezinsauto nieuwe stijl
Skoda is apetrots op de Enyaq. Het begon voorzichtig, als eerste elektrische auto van het merk. De Enyaq overtreft echter alle verwachtingen en is uitgegroeid tot het meest succesvolle model van Skoda van dit moment. Om dat succes te behouden is de grote gezinsauto aangepast voor modeljaar 2024.
De Skoda Enyaq maakt gebruik van de hoge bouw van een SUV om batterijen in de vloer te verwerken en zo maximale binnenruimte te bieden. Vanaf 2024 sterker en toch zuiniger voor groter bereik.
Plus
- zeer ruim
- goede prestaties, laag verbruik
Min
- onwennige bediening automaat
- regeneratie steeds opnieuw instellen
Conclusie
Al vele jaren worden SUV's ingezet als alledaagse gezinsauto's. De luxe terreinwagens van weleer zijn gaandeweg ontdaan van alle off-road techniek. Wat overblijft zijn hoge auto's die ruimte met een stoere uitstraling combineren. Skoda heeft dat concept nog verder doorgetrokken, slaat het avontuurlijke aspect over en legt de nadruk volledig op ruimte en functionaliteit.
Dankzij de elektrische aandrijving overtuigt de Enyaq bovendien als gezinsauto van een nieuwe generatie. Het comfort, de rust en de souplesse zijn van een niveau dat voor de komst van elektrische auto's alleen was voorbehouden aan limousines. Tegelijkertijd zijn de (directe) uitstoot en gebruikskosten zeer laag. Vanaf modeljaar 2024 zorgt een nieuwe elektromotor voor betere prestaties, terwijl het verbruik lager is en dus het bereik groter. Kortom: de vernieuwde Skoda Enyaq is meer dan ooit een gezinsauto nieuwe stijl.