Bouwjaar | 21-05-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 143.107 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 131 kW (178 pk) |
€ 25.940,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 21-05-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 143.107 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 131 kW (178 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Wim Hofman Auto |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rottebandreef 38 |
Postcode | 2661 JK |
Plaats | Bergschenhoek |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)10 - 5219482 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autohofman.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: sep. 2020 - sep. 2023
Technische informatie
Koppel: 310 Nm
Aandrijving
Actieradius: 390 km
Transmissie
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 8,9 s
Topsnelheid: 160 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 465 x 188 x 162 cm
Wielbasis: 277 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.865 kg
Laadvermogen: 644 kg
GVW: 2.509 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 58 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 11 kW, 78 km actieradius per uur, compleet vol in 5 uur en 16 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 120 kW, 527 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 23 minuten
Interieur
Interieurkleur: Donker grijs
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 15,7 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 1
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 16:06
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 02:38
Bruikbare accucapaciteit: 55.1 kWh
Ingeschatte actieradius: 281 km
Ingeschat verbruik: 22.71 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 289 km
Actieradius praktijk winter: 250 km
Verbruik praktijk zomer: 21.02 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 25.18 kWh/100km
= Bedrijfsinformatie =
Kijkt u op www.autohofman.nl voor ons actuele aanbod, meer foto's, 360 graden binnen en buiten foto's en extra aflever en financieringsmogelijkheden! Alle moeite is genomen om de informatie van deze advertentie zo actueel en accuraat mogelijk te weer te geven, fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie maar controleert u ook zelf de zaken die uw aankoopbeslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Enyaq iV | Gezinsauto nieuwe stijl
Skoda is apetrots op de Enyaq. Het begon voorzichtig, als eerste elektrische auto van het merk. De Enyaq overtreft echter alle verwachtingen en is uitgegroeid tot het meest succesvolle model van Skoda van dit moment. Om dat succes te behouden is de grote gezinsauto aangepast voor modeljaar 2024.
De Skoda Enyaq maakt gebruik van de hoge bouw van een SUV om batterijen in de vloer te verwerken en zo maximale binnenruimte te bieden. Vanaf 2024 sterker en toch zuiniger voor groter bereik.
Plus
- zeer ruim
- goede prestaties, laag verbruik
Min
- onwennige bediening automaat
- regeneratie steeds opnieuw instellen
Conclusie
Al vele jaren worden SUV's ingezet als alledaagse gezinsauto's. De luxe terreinwagens van weleer zijn gaandeweg ontdaan van alle off-road techniek. Wat overblijft zijn hoge auto's die ruimte met een stoere uitstraling combineren. Skoda heeft dat concept nog verder doorgetrokken, slaat het avontuurlijke aspect over en legt de nadruk volledig op ruimte en functionaliteit.
Dankzij de elektrische aandrijving overtuigt de Enyaq bovendien als gezinsauto van een nieuwe generatie. Het comfort, de rust en de souplesse zijn van een niveau dat voor de komst van elektrische auto's alleen was voorbehouden aan limousines. Tegelijkertijd zijn de (directe) uitstoot en gebruikskosten zeer laag. Vanaf modeljaar 2024 zorgt een nieuwe elektromotor voor betere prestaties, terwijl het verbruik lager is en dus het bereik groter. Kortom: de vernieuwde Skoda Enyaq is meer dan ooit een gezinsauto nieuwe stijl.