Bouwjaar | 22-03-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 33.934 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 131 kW (178 pk) |
€ 32.750,-
Algemeen
Bouwjaar | 22-03-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 33.934 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 131 kW (178 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | RubzAutomotive.nl |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hoefsmid 6 |
Postcode | 7951 ZC |
Plaats | Staphorst |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 23707569 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.rubzautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: sep. 2020 - sep. 2023
Technische informatie
Koppel: 310 Nm
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat
Actieradius: 407 km
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,9 s
Topsnelheid: 160 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 475 x 188 x 162 cm
Wielbasis: 277 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.892 kg
Laadvermogen: 608 kg
GVW: 2.500 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: EO - Loft, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 158,9 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 4
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
De Enyaq iV is één van de best verkochte elektrische auto's in Nederland. Dat komt waarschijnlijk door de geslaagde combinatie van het nieuwe en het vertrouwde: enerzijds is het een hypermoderne, volledig elektrische SUV met een stoere uitstraling en een grote range. Anderzijds zijn de eenvoudige bediening, de enorme binnenruimte en het gebruiksgemak. ¦koda's staan bekend om hun grote kofferbakken en de Enyaq iV schittert op dat gebied. Geen van zijn concurrenten kan tippen aan zijn enorme bagageruimte van 585 tot 1.710 liter. Ze worden standaard geleverd met 8 jaar garantie op de accu, 5 jaar onderhoud en 2 jaar fabrieksgarantie. Na aanschaf profiteert u bovendien van € 2.000,- SEPP-subsidie.
Elektrisch of niet, wat ons betreft is de Enyaq één van de fraaist ontworpen ¦koda SUV's ooit. De Enyaq deelt het MEB-platform met de Volkswagen ID.4 en Audi Q4 E-Tron, maar is onderscheidend dankzij een kenmerkend design met overwegend strakke lijnen en elegante rondingen. De geavanceerde verlichtingsunits en Grafiet grijze metallic lak in combinatie met chique chromen accenten en grote 21 inch antracietkleurige 'Supernova'-velgen dragen eveneens bij aan de knappe uitstraling van dit emissieloze model. De Design Selection Loft biedt een modern en toch knus interieur. De elegante en tijdloze combinatie van grijs en zwarte stof roept een harmonieus gevoel op. Gezinnen met kinderen zullen de duurzaamheid van het eenvoudig schoon te maken materiaal zeker waarderen.
Er zijn opmerkelijk veel bergvakjes voor kleine spullen. Typische ¦koda-slimmigheid zijn de paraplu's in de voorportieren en een ijskrabber in de bekleding van de achterklep. Met de uitklapbare trekhaak kunt u een [geremde] aanhanger tot 1.000kg trekken. Standaard werden deze auto's met zaken als variabele stuurbekrachtiging [servotronic], lederen muli-functioneel stuurwiel, dakrails, Isofix-kinderzitjesbevestiging, noodstuurondersteuning, bochtassistentie, dimmende- en elektrisch inklapbare spiegels, lendensteun, Cruise Control, parkeersensoren, DAB-radio, spraakbasturing en navigatie inclusief het media- en entertainment-pakket. De cataloguswaa
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Enyaq iV | Gezinsauto nieuwe stijl
Skoda is apetrots op de Enyaq. Het begon voorzichtig, als eerste elektrische auto van het merk. De Enyaq overtreft echter alle verwachtingen en is uitgegroeid tot het meest succesvolle model van Skoda van dit moment. Om dat succes te behouden is de grote gezinsauto aangepast voor modeljaar 2024.
De Skoda Enyaq maakt gebruik van de hoge bouw van een SUV om batterijen in de vloer te verwerken en zo maximale binnenruimte te bieden. Vanaf 2024 sterker en toch zuiniger voor groter bereik.
Plus
- zeer ruim
- goede prestaties, laag verbruik
Min
- onwennige bediening automaat
- regeneratie steeds opnieuw instellen
Conclusie
Al vele jaren worden SUV's ingezet als alledaagse gezinsauto's. De luxe terreinwagens van weleer zijn gaandeweg ontdaan van alle off-road techniek. Wat overblijft zijn hoge auto's die ruimte met een stoere uitstraling combineren. Skoda heeft dat concept nog verder doorgetrokken, slaat het avontuurlijke aspect over en legt de nadruk volledig op ruimte en functionaliteit.
Dankzij de elektrische aandrijving overtuigt de Enyaq bovendien als gezinsauto van een nieuwe generatie. Het comfort, de rust en de souplesse zijn van een niveau dat voor de komst van elektrische auto's alleen was voorbehouden aan limousines. Tegelijkertijd zijn de (directe) uitstoot en gebruikskosten zeer laag. Vanaf modeljaar 2024 zorgt een nieuwe elektromotor voor betere prestaties, terwijl het verbruik lager is en dus het bereik groter. Kortom: de vernieuwde Skoda Enyaq is meer dan ooit een gezinsauto nieuwe stijl.