Bouwjaar | 19-04-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 99.499 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Geel Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
€ 8.888,-
Algemeen
Bouwjaar | 19-04-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 99.499 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Geel Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Hamstra |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hearewei 31 |
Postcode | 9104 CR |
Plaats | Damwald |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)511 - 425181 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autohamstra.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jun. 2017 - sep. 2018
Technische informatie
Koppel: 95 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 35 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 14,4 s
Topsnelheid: 162 km/u
Ledig gewicht: 840 kg
Wielbasis: 242 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Energielabel: C
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
nette en goed onderhouden auto met Sportief karakter !!!
= Bedrijfsinformatie =
.---------In onze ruime showroom van 400 m2 vindt u vele merken en modellen in verschillende prijsklassen. Wij adviseren u graag met het maken van de voor u juiste keuze. Staat 'uw' auto er even niet bij ?, dan gaan wij graag voor u op zoek naar net die ene auto. Door een groot netwerk en onze uitgebreide kennis van de markt zijn we altijd in staat de juiste auto voor u te vinden !
Auto Hamstra onderscheidt zich doordat zij niet een merkgebonden organisatie is, maar waar gewerkt wordt op het kwaliteitsniveau van een gerenommeerde merkdealer. Gecheckt bij de Nationale Autopas,Bouwjaren wijken niet af!!eventueel kenteken ter inzage,altijd recente/nieuwe APK+Afleverbeurt Garantie in overleg naar gelang prijs/bouwjaar !!!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Citigo-e iV | Eindelijk thuis
De naam zegt het al: de Skoda Citigo is bedoeld voor de stad. Daarom is het eigenlijk vreemd dat de Citigo altijd werd geleverd met de krachtbron die het minst geschikt is voor de stad: een benzinemotor. Een benzinemotor is bedoeld voor het afleggen van lange afstanden op hoge, constante snelheden en dat is nauwelijks mogelijk in de stad. Daarom gooit Skoda het roer nu om: de Citigo wordt een elektrische auto!
De Skoda Citigo-e iV is een compacte elektrische auto met een bruikbare actieradius en een levendig karakter. De elektrische versie is in alle opzichten superieur aan de versie met benzinemotor.
Plus
- nette prijs
- bruikbare actieradius
- comfortabel en levendig
Min
- op details merkbaar bezuinigd
- minimale beenruimte achterin
- Rand stuurwiel dekt deel snelheidsmeter af
Conclusie
De Skoda Citigo verscheen in 2011 op de markt en in 2019 zou het dan logisch zijn dat het model wordt vervangen door een nieuwe generatie. In plaats daarvan heeft Skoda de Citigo getransformeerd tot een elektrische auto: de Citigo-e iV. De hoge leeftijd van het basisontwerp lijkt een nadeel, maar is in feite een voordeel. Omdat de belangrijkste ontwikkelkosten inmiddels zijn terugverdiend, kan Skoda de elektrische Citigo voordelig aanbieden (let ook op de private-lease tarieven!).
De elektrisch aangedreven Citigo biedt evenveel binnenruimte als het model met benzinemotor. In plaats dat de batterijen de Citigo zwaarlijvig maken, is het weggedrag juist meer volwassen geworden. Bovendien is de Citigo-e sneller, soepeler en stiller dan de versie met benzinemotor. Daarbij zijn de kosten per kilometer zo sterk gedaald, dat de meerprijs voor de elektrische versie zichzelf uiteindelijk terugbetaalt. De testrit met de Citigo-e iV gaf daarom het gevoel dat dit is hoe de Citigo altijd al had moeten zijn. En omdat de uitstoot nul is, hoort de Citigo nu echt thuis in de stad.