Bouwjaar | 27-11-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 115.775 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
€ 8.750,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 27-11-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 115.775 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Rovemij |
Contactpersoon | Mike Runge |
Adres | Hofland 160 |
Postcode | 3641 GJ |
Plaats | Mijdrecht |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)297 - 239290 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 83532890 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autofirst-rovemij.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: aug. 2018 - mei 2019
Modelcode: NF
Technische informatie
Koppel: 95 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 35 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 14,4 s
Topsnelheid: 162 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 363 x 165 x 150 cm
Wielbasis: 242 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 834 kg
Laadvermogen: 496 kg
GVW: 1.330 kg
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 119 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Brandstofverbruik in de stad: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Historie
Aantal eigenaren: 3
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 67 - € 73 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (6 maanden)
Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
Voor vragen kunt u ons altijd bereiken op telefoonnummer 06-83532890 (Mike Runge)
Uiteraard kunt u uw huidige auto bij ons inruilen. Voor een indicatie kunt u foto's sturen. Samen met een juiste beschrijving van eventuele schades en een beschrijving van de technische staat van de auto.
Dat kunt u -appen naar 06-83532890. Wij reageren dan met een voorlopige, vrijblijvende prijsindicatie.
Onze auto's worden standaard afgeleverd met een geldige Apk-keuring en een vloeistoffen-controle.
U kunt optioneel kiezen voor een uitgebreid onderhoudspakket voor 595.- Deze bestaat uit:
- Onderhoudsbeurt volgens fabrieksspecificaties
- Een nieuwe Apk-Keuring
- 6 Maanden BOVAG garantie
- 1 jaar AutoFirst pechhulp in heel Europa incuslief aanhangwagen-en caravan dekking.
Wie is Rovemij?
Autobedrijf Rovemij al tientallen jaren een succesvol autobedrijf in Mijdrecht. Wij zijn aangesloten bij AutoFirst; een van de grootste ketens van niet merkgebonden, onafhankelijke garage- en autobedrijven. Via die kwaliteits-organisatie houden wij onze kennis en vaardigheden up-to-date. Bijvoorbeeld door regelmatige bijscholingscursussen te volgen. Via AutoFirst houden wij onze (meet)apparatuur actueel voor de nieuwste merken en types die op de markt komen. En bieden wij onze klanten bijvoorbeeld landelijke en Europese pechhulp-service.
Wij zijn een universeel autobedrijf. Dat betekent dat wij de kennis, ervaring en middelen in huis hebben om alle automerken en -types te onderhouden en te repareren. Volgens de fabrikanteneisen en voorschriften. Daarom, wanneer wij aan een auto werken, blijven de fabrieksgaranties gewoon geldig. En natuurlijk zijn we lid van de BOVAG en RDW-erkend.
Occasions
In onze showroom staan doorgaans rond de 50 occasions. Van groot tot klein, in veel leeftijdsklassen, maar wel kritisch geselecteerd op prijs/kwaliteitsverhouding. Kom gerust, en vrijblijvend, bij ons kijken.
Via www.autofirst-rovemij.nl/beoordelingen kunt u lezen wat onze bestaande klanten van ons denken. Daar zijn we best trots op.
En hebt u een mooi
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Citigo-e iV | Eindelijk thuis
De naam zegt het al: de Skoda Citigo is bedoeld voor de stad. Daarom is het eigenlijk vreemd dat de Citigo altijd werd geleverd met de krachtbron die het minst geschikt is voor de stad: een benzinemotor. Een benzinemotor is bedoeld voor het afleggen van lange afstanden op hoge, constante snelheden en dat is nauwelijks mogelijk in de stad. Daarom gooit Skoda het roer nu om: de Citigo wordt een elektrische auto!
De Skoda Citigo-e iV is een compacte elektrische auto met een bruikbare actieradius en een levendig karakter. De elektrische versie is in alle opzichten superieur aan de versie met benzinemotor.
Plus
- nette prijs
- bruikbare actieradius
- comfortabel en levendig
Min
- op details merkbaar bezuinigd
- minimale beenruimte achterin
- Rand stuurwiel dekt deel snelheidsmeter af
Conclusie
De Skoda Citigo verscheen in 2011 op de markt en in 2019 zou het dan logisch zijn dat het model wordt vervangen door een nieuwe generatie. In plaats daarvan heeft Skoda de Citigo getransformeerd tot een elektrische auto: de Citigo-e iV. De hoge leeftijd van het basisontwerp lijkt een nadeel, maar is in feite een voordeel. Omdat de belangrijkste ontwikkelkosten inmiddels zijn terugverdiend, kan Skoda de elektrische Citigo voordelig aanbieden (let ook op de private-lease tarieven!).
De elektrisch aangedreven Citigo biedt evenveel binnenruimte als het model met benzinemotor. In plaats dat de batterijen de Citigo zwaarlijvig maken, is het weggedrag juist meer volwassen geworden. Bovendien is de Citigo-e sneller, soepeler en stiller dan de versie met benzinemotor. Daarbij zijn de kosten per kilometer zo sterk gedaald, dat de meerprijs voor de elektrische versie zichzelf uiteindelijk terugbetaalt. De testrit met de Citigo-e iV gaf daarom het gevoel dat dit is hoe de Citigo altijd al had moeten zijn. En omdat de uitstoot nul is, hoort de Citigo nu echt thuis in de stad.