Bouwjaar | 27-01-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 112.336 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 27-01-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 112.336 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Goois Autoteam |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nijverheidsweg 9 |
Postcode | 1271 EA |
Plaats | Huizen |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)35 - 2008200 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.gooisautoteam.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2015
Modelcode: NF
Technische informatie
Koppel: 95 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 35 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 14,4 s
Topsnelheid: 161 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 362 x 165 x 150 cm
Wielbasis: 242 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 840 kg
Laadvermogen: 450 kg
GVW: 1.290 kg
Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 95 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Brandstofverbruik in de stad: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,6 l/100km (1 op 27,8)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 3
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 67 - € 73 per kwartaal
Leuke Citigo die we inruilden van een particulier. De auto is in keurige staat en kan snel worden geleverd. Inruil en financiering mogelijk. U bent welkom bij Goois Autoteam, gevestigd in midden Nederland.
= Bedrijfsinformatie =
De niet verplichte afleverkosten bedragen € 450,- voor auto's tot € 12000,-, € 650,- voor auto's vanaf € 12000,- tot € 20000,- € 850,- voor auto's vanaf € 20000,- en € 1150 voor auto's vanaf € 30000,- . Voor dit bedrag wordt het volgende aan de auto gedaan:
- reconditioneren / poetsen
- de APK keuring indien deze binnen drie maanden afloopt
- een onderhoudsbeurt volgens fabrieksvoorschrift
Naast de wettelijke garantie die iedere aanbieder verplicht is om te geven aan iedere consument, is op een groot deel van onze voorraad (afhankelijk van de leeftijd en kilometerstand) optioneel uitgebreidere Autotrust garantie mogelijk, afhankelijk van kilometerstand en bouwjaar tot wel 24 maanden.
Het verdient aanbeveling om vooraf te informeren of de auto van uw keuze beschikbaar is. Bezichtigingen zijn mogelijk 7 dagen per week tussen 10:00 en 20:00 op afspraak.
Zoekt u een auto die wij niet op voorraad hebben? Wij voeren zoekopdrachten uit in heel Europa, meestal rijdt u binnen enkele weken in de auto van uw keuze!
Schrijf - en specificatiefouten voorbehouden
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Citigo-e iV | Eindelijk thuis
De naam zegt het al: de Skoda Citigo is bedoeld voor de stad. Daarom is het eigenlijk vreemd dat de Citigo altijd werd geleverd met de krachtbron die het minst geschikt is voor de stad: een benzinemotor. Een benzinemotor is bedoeld voor het afleggen van lange afstanden op hoge, constante snelheden en dat is nauwelijks mogelijk in de stad. Daarom gooit Skoda het roer nu om: de Citigo wordt een elektrische auto!
De Skoda Citigo-e iV is een compacte elektrische auto met een bruikbare actieradius en een levendig karakter. De elektrische versie is in alle opzichten superieur aan de versie met benzinemotor.
Plus
- nette prijs
- bruikbare actieradius
- comfortabel en levendig
Min
- op details merkbaar bezuinigd
- minimale beenruimte achterin
- Rand stuurwiel dekt deel snelheidsmeter af
Conclusie
De Skoda Citigo verscheen in 2011 op de markt en in 2019 zou het dan logisch zijn dat het model wordt vervangen door een nieuwe generatie. In plaats daarvan heeft Skoda de Citigo getransformeerd tot een elektrische auto: de Citigo-e iV. De hoge leeftijd van het basisontwerp lijkt een nadeel, maar is in feite een voordeel. Omdat de belangrijkste ontwikkelkosten inmiddels zijn terugverdiend, kan Skoda de elektrische Citigo voordelig aanbieden (let ook op de private-lease tarieven!).
De elektrisch aangedreven Citigo biedt evenveel binnenruimte als het model met benzinemotor. In plaats dat de batterijen de Citigo zwaarlijvig maken, is het weggedrag juist meer volwassen geworden. Bovendien is de Citigo-e sneller, soepeler en stiller dan de versie met benzinemotor. Daarbij zijn de kosten per kilometer zo sterk gedaald, dat de meerprijs voor de elektrische versie zichzelf uiteindelijk terugbetaalt. De testrit met de Citigo-e iV gaf daarom het gevoel dat dit is hoe de Citigo altijd al had moeten zijn. En omdat de uitstoot nul is, hoort de Citigo nu echt thuis in de stad.