Skoda Citigo 1.0 Greentech Ambition | Bluetooth| DAB | Cruise Control | 1Eig| NL|

€ 7.849,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 09-08-2017
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 117.245 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 44 kW (60 pk)

Skoda Citigo 1.0 Greentech Ambition | Bluetooth| DAB | Cruise Control | 1Eig| NL|


€ 7.849,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 09-08-2017
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 117.245 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 44 kW (60 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Borgdorff Auto's B.V.
Contactpersoon A.J. Borgdorff
Adres Molenstraat 71B
Postcode 2681 BN
Plaats Monster
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)174 - 280418 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.borgauto.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 165/70 R14
Acceleratie (0-100): 14,4 s
Topsnelheid: 161 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 356 x 165 x 148 cm
Wielbasis: 242 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 834 kg
Laadvermogen: 496 kg
GVW: 1.330 kg

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 96 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Brandstofverbruik in de stad: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,7 l/100km (1 op 27,0)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 67 - € 73 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Basis service pakket: (inbegrepen): Het basis service pakket omvat: aflevering van de door u aangeschafte occasion inclusief een geldige APK van tenminste 6 maanden, een algehele inspectie, vloeistoffen afvullen en coulance bij onvoorziene defecten gedurende 3 maanden na aanschaf.
- Borgauto 3 maanden pakket (voertuigen < 950 kg) (€ 395 meerprijs): Dit aflever pakket omvat: aflevering van de door u aangeschafte occasion inclusief een nieuwe APK, 3 maanden garantie, een algehele inspectie en een onderhoudsbeurt.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basis service pakket:"): BOVAG garantie (3 maanden)
- Borgauto 6 maanden pakket (voertuigen < 950 kg) (€ 595 meerprijs): Dit aflever pakket omvat: aflevering van de door u aangeschafte occasion inclusief een nieuwe APK, 6 maanden garantie, een algehele inspectie en een onderhoudsbeurt.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basis service pakket:"): BOVAG garantie (6 maanden)
- Bovag garantie 12 maanden garantie pakket (voertuigen < 950 kg) (€ 895 meerprijs): Dit aflever pakket omvat: aflevering van de door u aangeschafte occasion inclusief een nieuwe APK, 12 maanden Bovag garantie, een algehele inspectie, onderhoudsbeurt volgens onderhoudsschema en tenaamstelling van het voertuig.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basis service pakket:"): BOVAG garantie (12 maanden)

= Bedrijfsinformatie =

Al 28 jaar een vertrouwd adres met de service van een echte dorps garage, gemiddelde beoordeling van onze klanten een 9,4 !

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Skoda Citigo-e iV | Eindelijk thuis

De naam zegt het al: de Skoda Citigo is bedoeld voor de stad. Daarom is het eigenlijk vreemd dat de Citigo altijd werd geleverd met de krachtbron die het minst geschikt is voor de stad: een benzinemotor. Een benzinemotor is bedoeld voor het afleggen van lange afstanden op hoge, constante snelheden en dat is nauwelijks mogelijk in de stad. Daarom gooit Skoda het roer nu om: de Citigo wordt een elektrische auto!

Autotest | Skoda Citigo-e iV Eindelijk thuis

De Skoda Citigo-e iV is een compacte elektrische auto met een bruikbare actieradius en een levendig karakter. De elektrische versie is in alle opzichten superieur aan de versie met benzinemotor.

Plus

  • nette prijs
  • bruikbare actieradius
  • comfortabel en levendig

Min

  • op details merkbaar bezuinigd
  • minimale beenruimte achterin
  • Rand stuurwiel dekt deel snelheidsmeter af

Conclusie

De Skoda Citigo verscheen in 2011 op de markt en in 2019 zou het dan logisch zijn dat het model wordt vervangen door een nieuwe generatie. In plaats daarvan heeft Skoda de Citigo getransformeerd tot een elektrische auto: de Citigo-e iV. De hoge leeftijd van het basisontwerp lijkt een nadeel, maar is in feite een voordeel. Omdat de belangrijkste ontwikkelkosten inmiddels zijn terugverdiend, kan Skoda de elektrische Citigo voordelig aanbieden (let ook op de private-lease tarieven!).

De elektrisch aangedreven Citigo biedt evenveel binnenruimte als het model met benzinemotor. In plaats dat de batterijen de Citigo zwaarlijvig maken, is het weggedrag juist meer volwassen geworden. Bovendien is de Citigo-e sneller, soepeler en stiller dan de versie met benzinemotor. Daarbij zijn de kosten per kilometer zo sterk gedaald, dat de meerprijs voor de elektrische versie zichzelf uiteindelijk terugbetaalt. De testrit met de Citigo-e iV gaf daarom het gevoel dat dit is hoe de Citigo altijd al had moeten zijn. En omdat de uitstoot nul is, hoort de Citigo nu echt thuis in de stad.

Deel deze advertentie