Seat MII 1.0 Chill Out |Navigatie |Airco |Regensensor |NL-auto |Elk. ramen & Spiegels |LM velgen

€ 6.945,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 26-02-2014
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 85.898 km
Deuren 5
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 44 kW (60 pk)

Seat MII 1.0 Chill Out |Navigatie |Airco |Regensensor |NL-auto |Elk. ramen & Spiegels |LM velgen


€ 6.945,-

Algemeen

Bouwjaar 26-02-2014
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 85.898 km
Deuren 5
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 44 kW (60 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Bolide Boetiek
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Zilverstraat 64
Postcode 2544 EL
Plaats Den Haag
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 38169595 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.bolideboetiek.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • deelbare achterbank (ongelijk)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 175/65 R14
Acceleratie (0-100): 14,4 s
Topsnelheid: 161 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 356 x 164 x 148 cm
Wielbasis: 241 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 840 kg
Laadvermogen: 450 kg
GVW: 1.290 kg

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 95 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Brandstofverbruik in de stad: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,6 l/100km (1 op 27,8)

Staat
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 67 - € 73 per kwartaal

plus
Prima weggedrag
Voordelig in aanschaf en gebruik

Wie op zoek is naar een kleine auto moet compromissen sluiten. Een auto kan niet compact en toch ruim zijn. Een auto kan niet snel en tegelijkertijd zuinig zijn. Een auto kan ook niet luxueus en voordelig zijn. En een op-en-top Spaanse Seat kan al helemaal geen Duitse degelijkheid bieden. Of toch wel?
Een goede auto maken is niet moeilijk. Een goede auto tegen een lage prijs maken is een hele uitdaging. Om te beginnen zijn de ontwikkelingskosten van een nieuw model torenhoog. Juist een kleine auto moet voordelig zijn en dat maakt het lastiger de kosten terug te verdienen.

Seat vond de oplossing in samenwerking. De Seat Mii is samen met Skoda en moederbedrijf Volkswagen ontwikkeld. Op basis van een gemeenschappelijk ontwerp bouwt ieder van de drie merken een eigen auto. Om de kosten laag te houden zijn de verschillen tussen de Seat Mii, Skoda Citigo en Volkswagen Up! gering. Immers, te grote aanpassingen zouden de auto onnodig duur maken.

In vergelijking met de beide stalgenoten heeft de Seat Mii een wat scherpere blik die meer zelfvertrouwen uitstraalt. Ook deze kleinste Seat wordt gekenmerkt door de rechte, strakke lijnen van het "arrow design" (alhoewel dat door de zwarte kleur van de demo nauwelijks zichtbaar is). De velgen van het type "Ania" zorgen bovendien voor een sportief tintje.

Interieur
Aan de binnenzijde is het verschil met de Skoda en de Volkswagen nog kleiner. Ook het Seat-dashboard wordt gedomineerd door een paneel in de kleur van de lak (zilvergrijs in het geval van een zwarte auto, om het geheel niet te somber te maken). De bouwkwaliteit is die van een Volkswagen; de gebruikte materialen voelen degelijk aan en alles is stevig in elkaar geschroefd.

Gezien de buitenmaten is de ruimte voorin prima. De ruimte op de achterbank is gering, maar dat geldt voor de meeste auto's in dit segment. De bagageruimte is gemiddeld groot, maar kent wel een enorme tildrempel. Ronduit onhandig is het feit dat de hoedenplank niet mee scharniert met de achterklep. Wie vergeet de hoedenplank naar beneden te doen, ziet niets meer in de binnenspiegel.

Seat voorziet de Mii van een eigen stuurwiel, een andere opdruk op de versnelling

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Seat Mii Electric | Tweede leven

De Seat Mii verscheen in 2012 op de markt. Daarmee zou dit instapmodel van Seat nu aan het einde van de levenscyclus zijn en zou het tijd zijn voor een vervanger. Maar in plaats daarvan voorziet Seat de Mii van elektrische aandrijving en ziet het merk weer toekomst in deze oudgediende. Is alleen een nieuwe aandrijving voldoende om de Mii een tweede leven te geven?

Autotest | Seat Mii Electric Tweede leven

De Seat Mii Electric is een voordelige elektrische auto die desondanks alle voordelen biedt van elektrisch rijden: comfortabel, snel, voordelig en schoon. 250 km echt bereik op een volle accu.

Plus

  • lage kosten per kilometer
  • prima rijeigenschappen, nul uitstoot
  • doordacht concept

Min

  • Seat-app nog geen volwassen product
  • windruis op hoge snelheid
  • Rand stuurwiel dekt deel snelheidsmeter af

Conclusie

Is alleen elektrische aandrijving voldoende om de Seat Mii een tweede leven te geven? Zeker! Sterker nog: in de praktijk blijkt het een voordeel te zijn dat de Mii al vele jaren op de markt is. Het doel van de Mii Electric is om elektrisch rijden betaalbaar te maken en omdat de belangrijkste ontwikkelkosten van de Mii al zijn terugverdiend, kan deze elektrische versie extra voordelig worden aangeboden. Daarbij heeft Seat een goede balans tussen prijs, prestaties, bereik en uitrusting gevonden.

Uiteindelijk overtuigt de Mii niet alleen als elektrische auto, maar verleidt en charmeert zelfs. Ondanks de eenvoudige opzet biedt de Mii alles wat elektrisch rijden aantrekkelijk maakt: subliem comfort, uitstekende prestaties, nul uitstoot en zeer lage kosten per kilometer.

Deel deze advertentie